eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › Budowa ulicy Lipowej w Ozorkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-15

Ozorków: Budowa ulicy Lipowej w Ozorkowie
Numer ogłoszenia: 10974 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ozorków, ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 042 7103100, 7103142, fax 042 7103101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umozorkow.bipst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Lipowej w Ozorkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa ulicy Lipowej w Ozorkowie. W ramach realizacji wykonywane będą następujące prace: 1. Roboty drogowe związane z wykonaniem jezdni szerokości 7÷14m z obustronnymi chodnikami, ścieżką rowerową i zjazdami - długość drogi około 550m 2. Przebudowa skrzyżowania z budową sygnalizacji świetlnej oraz włączeniem w istniejącą infrastrukturę 3. Budowa sieci kanalizacji deszczowej na długości około 750m 4. Budowa oświetlenia ulicznego 5. Przebudowa sieci gazu ziemnego na długości około 350m 6. Przebudowa sieci wodociągowej na długości około 120m 7. Przebudowa sieci telekomunikacyjnych o długości około 450m (Dialog, Telekomunikacja Polska, Multimedia) 8. Usunięcie kolizji sieciowych 9. Budowa ścian oporowych i dróg serwisowych 10. Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego 11. Urządzenie zieleni Projektowana ulica jest kolejnym etapem przebudowy układu komunikacyjnego miasta i będzie docelowo głównym ciągiem komunikacyjnym omijającym centrum miasta, tworzącym połączenie od strony Łodzi i autostrady A2 do Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej - Podstrefa Ozorków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 90000.00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. sprzedaż roczna przez ostatnie 2 lata tj. w 2005 i 2006 roku, wynosiła w każdym roku minimum 15 mln złotych brutto; 6. posiadają własną wytwórnię mas bitumicznych o wydajności minimum 100 ton/godzinę, której lokalizacja zapewni dostawę masy bitumicznej na miejsce budowy w ciągu 2 godzin lub zapewnią dostawę masy bitumicznej z wytwórni na warunkach wcześniej opisanych; 7. posiadają minimum 1 rozkładarkę z kompletem 3 walców niezbędnych do realizacji zamówienia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2. wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów; 3. wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 4. wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; 5. wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1. jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 4. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 5. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 6. w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 7. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. II. Warunki i sposób oceny spełniania warunków i ich znaczenie. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do złożenia ofert wykonawców, którzy otrzymali największą ocenę spełnienia tych warunków, według następujących kryteriów: a. potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) ocena spełnienia warunku: sprzedaż roczna przez ostatnie 2 lata tj. w 2005 i 2006 roku, wynosiła minimum w każdym roku 15 mln złotych brutto - ocena zostanie dokonana na podstawie załączonego rachunku zysków i strat a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, na podstawie dokumentu określającego obroty; 2) znaczenie: a) wykazanie rocznej sprzedaży w każdym z wymienionych wyżej okresów w wysokości od 15 mln zł brutto do 20 mln zł brutto - 10 pkt; b) wykazanie rocznej sprzedaży w każdym z wymienionych wyżej okresów w wysokości od 20 mln zł brutto do 25 mln zł brutto - 15 pkt; c) wykazanie rocznej sprzedaży w każdym z wymienionych wyżej okresów w wysokości powyżej 25 mln zł brutto - 30 pkt; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają warunki podlegające ocenie punktowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) dokumenty stwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 3) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych; 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: sanitarna, drogowa, elektryczna, gazowa, ogólnobudowlana (dla potwierdzenia posiadania uprawnień należy załączyć dokument uprawnień oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego dla osoby (osób), potwierdzające przynależność do izby); 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy o zapewnieniu dostaw masy bitumicznej wraz z podaniem lokalizacji wytwórni mas bitumicznych oraz jej wydajności - wymagane jest zapewnienie dostaw mas bitumicznych na miejsce budowy w ciągu 2 godzin z wytwórni o wydajności min. 100 ton/godz. 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - wymagane jest wykazanie posiadania minimum 1 rozkładarki wraz z kompletem 3 walców; 3) wykaz osób (kierownik budowy i kierownicy robót) i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wymagane jest podanie w wykazie również osób posiadających wymagane uprawnienia, o których mowa w punkcie II ppkt A.4 ogłoszenia; 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat tj. w latach 2004-2006, robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wymagane jest wykazanie wykonania co najmniej dwóch robót o wartości brutto minimum 2 mln zł każda, obejmujących budowę dróg co najmniej o klasie Z wraz z budową skrzyżowania z sygnalizacją świetlną, kanalizacji deszczowej (krytej) i budową oświetlenia ulicznego. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że sprzedaż roczna przez ostatnie 2 lata tj. w 2005 i 2006 roku, wynosiła minimum w każdym roku 15 mln złotych brutto; Wykonawca sporządzający sprawozdania finansowe obowiązany jest załączyć tylko bilans i rachunek zysków i strat; 2) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wymagane jest wykazanie minimalnej zdolności kredytowej w kwocie co najmniej 4.000.000,00 zł; 3) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (minimalna kwota ubezpieczenia - 400.000,00 zł). D. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt II ppkt A.1, A.6, A.7, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II ppkt D.1 oraz ppkt A.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. E. W przypadku wykonawców występujących wspólnie należy załączyć: 1) pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców ustanowione wspólnie przez wszystkich wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku składania wniosku przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt II ppkt A.4, ppkt B i ppkt C, mogą spełnić łącznie. Dokumenty wymienione w pkt II ppkt A.1 - A.3 i A.5 - A.7, ppkt B i ppkt C należy złożyć odrębnie przez każdego z wykonawców, pozostałe dokumenty składne są wspólnie. Dokumenty wymienione w punkcie II ogłoszenia należy złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę (osoby) uprawnioną do podpisywania z dopiskiem za zgodność z oryginałem (w przypadku parafowania, wymagana jest pieczątka imienna podpisującego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiajacy udostepni Wkonawcom Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 15:00, miejsce: Urząd Miejski w Ozorkowie, ul. Wigury 1 95-035 Ozorków sekretariat-II piętro, pok.203.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana jest z udziałem dofinansowania w wysokości 74,75% kosztów kwalifikowanych ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.