Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-07
Białystok: Rozbiórka budynków i pozostałych składników budowlanych położonych na terenie Miasta Białegostoku znajdujących się na działkach o numerach geodezyjnych 35/69 , 35/67 obręb 15 położonych przy ul.Raginisa 60 - zadanie nr 1,
Rozbiórka budynków i pozostałych składników budowlanych zlokalizowanych przy ul. Raginisa 62 i 64 w Białymstoku na działce nr 1555 obręb 15- zadanie nr 2.
Numer ogłoszenia: 109675 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynków i pozostałych składników budowlanych położonych na terenie Miasta Białegostoku znajdujących się na działkach o numerach geodezyjnych 35/69 , 35/67 obręb 15 położonych przy ul.Raginisa 60 - zadanie nr 1, Rozbiórka budynków i pozostałych składników budowlanych zlokalizowanych przy ul. Raginisa 62 i 64 w Białymstoku na działce nr 1555 obręb 15- zadanie nr 2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -Rozbiórka budynków i pozostałych składników budowlanych położonych na terenie Miasta Białegostoku znajdujących się na działkach o numerach geodezyjnych 35/69,35/67 obręb 15 położonych przy ul. Raginisa 60 - zadanie nr 1, -Rozbiórka budynków i pozostałych składników budowlanych zlokalizowanych przy ul. Raginisa 62 i 64 w Białymstoku na działce nr 1555 obręb 15- zadanie nr 2 zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.26.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; zad. nr1-2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 2, 2) dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1,2 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu wykonania o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia robót, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania, 2) wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, 3) działaniem siły wyższej, tzn. zjawisk mających charakter nagły, gwałtowny, nieprzewidywalny (np. powódź, huragan, ulewne i długotrwałe deszcze, śnieżyce).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, pokój 111..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 201..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbiórka budynków i pozostałych składników budowlanych położonych na terenie Miasta Białegostoku znajdujących się na działkach o numerach geodezyjnych 35/69,35/67 obręb 15 położonych przy ul. Raginisa 60..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka: - budynku mieszkalnego parterowego, nie podpiwniczonego jednorodzinnego, wolnostojącego na fundamencie betonowym z dachem jednospadowym o konstrukcji drewnianej z poszyciem z płyt falistych-eternitu , ze ścianami z pustaków żużlowo-betonowych o kubaturze -110,0m3. - budynku gospodarczego/stodoły/o konstrukcji ze słupów żelbetowych wypełnionych ścianami grubości 25 cm z pustaków żużlowo-betonowych z dachem o konstrukcji drewnianej z poszyciem z dachówki cementowej na fundamencie betonowym z posadzką betonową o kubaturze -576,0 m3. - nawierzchni z płyt betonowych o gr. 7 cm. na podsypce piaskowej (chodnik) -15,0m2. - ogrodzenia o wym. 1,30m * 30,0m: cokół z betonu, słupki betonowe ,przęsła drewniane i ogrodzenia stalowego z bramą na fundamencie betonowym długości 15 m i wys.1.3 m. - budynku gospodarczego drewnianego o kubaturze -24,0 m3. - budynku wc murowanego z pustaków betonowych o kubaturze-3,5 m3. - silosu /w szczycie stodoły/ betonowego z posadzką betonową o kubaturze -11,o m3. - piwnicy o ścianach betonowych z posadzką betonową z włazem z powierzchni terenu o kubaturze 80 m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.26.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbiórka budynków i pozostałych składników budowlanych zlokalizowanych przy ul. Raginisa 62 i 64 w Białymstoku na działce nr 1555 obręb 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ul. Raginisa 62 na działce nr geod.1155 w obrębie 15 Rozbiórka: - budynku mieszkalnego jednorodzinnego o ścianach murowanych z pustaków żużlowo-betonowych na fundamencie betonowym z dachem o konstrukcji drewnianej krytym papą o kubaturze - 152,0 m3. - budynku gospodarczego drewnianego o kubaturze -24,0m3 . ul.Raginisa 64 na działce nr geod.1155 w obrębie 15 - rozbiórka budynku mieszkalnego jednorodzinnego , podpiwniczonego o ścianach murowanych z cegły wapienno-piaskowej na fundamencie betonowym z dachem płaskim z wjazdem do garażu w piwnicy o kubaturze - 270,0m3. - Rozbiórka studni z 16 kręgów betonowych i chodnika betonowego gr.-15 cm i pow.86,89m2 oraz budynku gospodarczego drewnianego o kubaturze-24,0m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa napędów ortopedycznych z oprzyrządowaniem
- BON-IV.272.23.2024.ŁC Dozór i monitorowanie obiektów Województwa Podlaskiego w Rajgrodzie oraz w Białymstoku
- "Świadczenie usługi prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej"
- USŁUGA SPRZĄTANIA OBIEKTU OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU PRZY UL. ODESKIEJ 1
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dzierżawę analizatora koagulologicznego na okres 36 miesięcy wraz z dostawą odczynników niezbędnych do wykonania badań: APTT, PT, fibrynogen.
- Modernizacja instalacji elektrycznych w obiektach oświatowych: VIII LO - część I SP Nr 6 - część II PS Nr 65 - część III SP Nr 20 - część IV
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Kościelny" w formie zaprojektuj i wybuduj
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Docieplenie ścian fundamentowych i ścian podpiwniczenia w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy
- Modernizacja infrastruktury sportowej w Zbyszycach
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Mieruniszki na terenie byłego PGR-u w gminie Filipów
- Modernizacja placu gier i zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 na os. Kosmonautów 111 w Poznaniu
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.