eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ¦wiadczenie us³ug ochrony ca³odobowej budynków PAIiIZ S.A.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2014-04-01

Warszawa: ¦wiadczenie us³ug ochrony ca³odobowej budynków PAIiIZ S.A.
Numer og³oszenia: 109482 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 29033 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3349800, 3349966, faks 22 3349999.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug ochrony ca³odobowej budynków PAIiIZ S.A..

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest us³uga ochrony osób i mienia, to jest wykonywanie sta³ej ochrony fizycznej osób i mienia ruchomego i nieruchomego poprzez dzia³ania zapobiegaj±ce przestêpstwom i wykroczeniom, a tak¿e przeciwdzia³aj±ce powstaniu szkód wynikaj±cych ze wstêpu osób nieuprawnionych na teren chroniony, zgodnie z podstawowymi procedurami sprawowania ochrony budynku w Warszawie przy ul. Bagatela 12 oraz budynku i parkingu w Warszawie przy Al. Stanów Zjednoczonych 53, stanowi±cymi za³±cznik nr 7a do SIWZ wraz z monta¿em 4 kamer z rejestratorem i monitorem, spe³niaj±cymi szczegó³owe wymagania techniczne zawarte w za³±czniku 7b do SIWZ. Do zadañ Wykonawcy bêdzie nale¿a³ nadzór nad centralkami p.po¿. - (zgodnie z za³±cznikiem Nr 7a do niniejszego SIWZ) w obu budynkach oraz prowadzenie sta³ego monitoringu wizyjnego za pomoc± urz±dzeñ, stanowi±cych w³asno¶æ Zamawiaj±cego oraz podejmowanie natychmiastowych interwencji w przypadku identyfikacji zagro¿enia - w budynkach i wobec osób znajduj±cych siê w tych budynkach. Ponadto do zakresu zadañ pracownika ochrony w budynku przy ul. Bagatela 12 w godz. 9.00-17.00 bêdzie nale¿a³o udzielanie odwiedzaj±cym i go¶ciom informacji o obiekcie w jêzyku angielskim. Do zakresu dzia³añ Wykonawcy bêdzie nale¿a³o zarówno podejmowanie dzia³añ prewencyjnych, jak i natychmiastowa interwencja w przypadku wynik³ego z jakichkolwiek przyczyn stanu zagro¿enia lub zdarzenia powoduj±cego szkody na terenie budynków lub parkingu, wzglêdem bezpieczeñstwa osób i mienia tam siê znajduj±cego, a w szczególno¶ci: a) kradzie¿y lub zaboru mienia w wyniku w³amania, napadu lub rabunku, b) usi³owania zaw³adniêcia mieniem przez osoby nieupowa¿nione, c) usi³owania zniszczenia mienia, d) awarii wodnych, energetycznych i gazowych, e) po¿aru i zagro¿enia po¿arowego f) klêsk ¿ywio³owych, g) innego, powoduj±cego zagro¿enie dla przedmiotu zamówienia lub osób znajduj±cych siê na ochranianym terenie. Ochrona obiektów przy ul. Bagatela 12 i Al. Stanów Zjednoczonych 53 w Warszawie bêdzie odbywaæ siê w systemie dwunastogodzinnym (7.00-19.00 i 19.00-7.00), siedem dni w tygodniu, przez osoby posiadaj±ce licencje pracownika ochrony fizycznej min. I stopnia w szczegó³owym podziale jak ni¿ej: Ochrona: a) budynku przy ul. Bagatela 12 1 pracownik ochrony ca³odobowo (24 godz.) , w tym: - w dni robocze, w godz. 9.00 - 17.00 osoba posiadaj±ca znajomo¶æ jêzyka angielskiego w stopniu pozwalaj±cym na swobodn± konwersacjê, - w pozosta³ych godzinach (do 9.00 i po 17.00) i dniach (nie roboczych) nie jest wymagana znajomo¶æ jêzyka angielskiego, co daje ilo¶æ godzin w okresie 1 kwietnia 2014 r. - 30 marzec 2015 r.: 365 dni x 24 godz. = 8760 godz. b) budynku i parkingu przy Al. Stanów Zjednoczonych 53 - 1 osoba w godz. 9.00 -17.00 w budynku w pomieszczeniu recepcji w dniach roboczych (8 godz. tylko w dni robocze), - 1 osoba ca³odobowa ochrona budynku (24 godz.), w tym obchód piêter oraz - 1 osoba ca³odobowa ochrona parkingu (24 godz.) co daje ilo¶æ godzin: 365 dni x 48 godz. = 17520 godz. 365 dni - 104 (soboty, niedziele i ¶wiêta) x 8 godzin = 2024 godzin, razem ilo¶æ godzin w okresie 1 kwietnia 2014 r. - 30 marzec 2015 r.: 19544 godz. Ogó³em dwa budynki: 8760 + 19544 = 28304 godzin. W przypadku gdy obsada pracowników przypisana dla realizacji us³ug objêtych przedmiotem zamówienia nie zapewnia nale¿ytej realizacji tych us³ug Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do Wykonawcy o ilo¶ciowe zwiêkszenie obsady pracowników lub zmianê godzin wykonywania us³ugi, a Wykonawca uwzglêdni zg³oszone potrzeby w terminie 3 dni roboczych. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zainstalowania na koszt w³asny elektronicznego rejestratora kontroli obchodów w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego w ilo¶ci nie wiêkszej ni¿ 12 sztuk oraz dostarczania na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego rejestrów dokonanych obchodów. Wykonawca ma obowi±zek: a) zapobiegania zak³óceniom porz±dku na terenie chronionym oraz niezw³ocznego powiadamiania w³a¶ciwego pracownika Zamawiaj±cego o zdarzeniach zak³ócaj±cych porz±dek . b) niezw³ocznego powiadamiania organów ¶cigania o czynach przestêpczych zaistnia³ych na terenie obiektów chronionych oraz zabezpieczenie miejsca ich pope³nienia do czasu przybycia organów ¶cigania, c) kontroli ruchu osobowego (prowadzenie ewidencji osób) oraz kontrola ruchu materia³owego zgodnie z zasadami okre¶lonymi w ZA£¡CZNIKU Nr 3 do umowy, d) wydawania i odbierania kluczy od pracowników Zamawiaj±cego oraz osobom zatrudnionym w firmach z którymi Zamawiaj±cy zawar³ umowê najmu, w tym umo¿liwienie dokonywania przez nich wpisów potwierdzaj±cych moment wydania kluczy oraz rejestrowanie odebrania kluczy, e) prowadzenia nastêpuj±cej dokumentacji zwi±zanej ze sprawowaniem ochrony: - Dziennika zmiany s³u¿by ochrony, - Dziennika wydarzeñ, - Ksi±¿ki wydania i przyjêcia kluczy, - Ksi±¿ka pe³nienia dy¿uru. f) zapewnienia sprzêtu technicznego potrzebnego do wykonania us³ugi, g) zapewnienia jednolitego ubioru dla osób realizuj±cych przedmiot zamówienia w obydwu budynkach Agencji (strój galowy, tj. bia³a koszula, czarne spodnie, krawat oraz identyfikator umieszczony w widocznym miejscu z nazw± firmy lub logo firmy, zdjêcie, imiê i nazwisko pracownika ochrony lub jego numer). h) Zapewnienie nadzoru i kontroli nad podleg³ymi pracownikami poprzez regularne (min. 3 x tyg.) kontrole jako¶ci ¶wiadczonej us³ugi oraz kontrole trze¼wo¶ci potwierdzone w ksi±¿ce pe³nienia dy¿uru. Zamawiaj±cy oczekuje, ¿e Pracownicy ochrony pe³ni±cy s³u¿bê w obiektach przy ul. Bagatela 12 i Al. Stanów Zjednoczonych 53 bêd± odznaczali siê pe³nym profesjonalizmem i wysok± kultur± osobist±. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do akceptacji lub odrzucenia propozycji pracowników maj±cych pe³niæ s³u¿bê w obiektach, ka¿dorazowo Wykonawca dokonuje fizycznego przedstawienia nowego pracownika ochrony Zamawiaj±cemu. Szczegó³owy zakres ochrony zawiera Za³±cznik Nr 7a do SIWZ. 2. Monta¿ 4 kamer wraz z rejestratorem i monitorem spe³niaj±cymi szczegó³owe wymagania techniczne zawarte w za³±czniku 7b do SIWZ. Przed z³o¿eniem oferty Zamawiaj±cy zaleca dokonanie wizji lokalnej w budynkach objêtych ochron±. W tym celu nale¿y skontaktowaæ siê z p. Arturem Szewczykiem tel. 600 400 815. Zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ ze wzglêdu na specyfikê przedmiotu zamówienia Wykonawca nie mo¿e powierzyæ wykonywania us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia podwykonawcom.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia D.S. FOKUS Sp. z o.o., ul. Obrazkowa 20A, 03-188 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 311344,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 271460,82

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 271460,82 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 364097,98

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.