eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Łódź: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 109421 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6302330, fax 042 6393952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 arkusz 1 i arkusz 2. (plik do pobrania na stronie www.umed.lodz.pl => zamówienia publiczne).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.21.11.20 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 22.81.50.00 - Zeszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.50.00 - Notatniki Oryginalny kod CPV: 22.81.00.00 - Rejestry papierowe lub tekturowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.00.00 - Rejestry papierowe lub tekturowe Oryginalny kod CPV: 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne - z ubiegania się o zamówienie publiczne - wyklucza się wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych opisanych w pkt.1-3, b. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 prawa zamówień publicznych, c. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 2 prawa zamówień publicznych, 4. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: a. gdy jest ona niezgodna z ustawą, b. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności nie spełnia wszystkich wymogów - przedmiotu zamówienia, c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e. wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, f. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, g. który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, h. nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 5. Warunki dodatkowe: - Termin płatności - przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę - wynosi 30 dni od dnia otrzymania faktury po dokonanej do bezpośredniego odbiorcy dostawie. - Zamawiający zastrzega sobie stałość cen w ciągu całego okresu trwania umowy. - Termin wykonania dostawy: w ciągu 18 miesięcy od dnia podpisania umowy, sukcesywnie wg każdorazowo zgłaszanych potrzeb Zamawiającego lub do wyczerpania kwoty wartości umowy, ale nie dłużej niż w okresie 18 miesięcy licząc od daty podpisania umowy. - Nieprzekraczalny czas dostawy zamówienia - od momentu jego złożenia przez Zamawiającego wynosi do 48 godzin, w dni robocze. - Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia do bezpośrednich odbiorców tj. ok. 250 jednostek organizacyjnych UM - sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w ilościach każdorazowo przez niego wskazanych. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub faksową. - W sytuacjach awaryjnych Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o realizację dostawy poszczególnych asortymentów towaru w trybie natychmiastowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony Przedmiot zamówienia wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3.1 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz z art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 prawo zamówień publicznych załącznik nr 3.2. do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio, że: 6.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Upoważnienie do podpisania oferty (w formie oryginału), o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 10. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Biuro Obsługi Zamówień Publicznych, Al. Kościuszki 4, III piętro, pok. 22..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Sekretariat Z-cy Kanclerza UM, Al. Kościuszki 4, III piętro, pokój 28..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla UM w Łodzi. - ZP/29/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę materiałów biurowych (pakiet 1) oraz papieru kserograficznego (pakiet 2). W przypadku obydwu pakietów Zamawiający zastosował jednolite zasady w zakresie terminu wykonania zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, sposobu dokonania oceny, spełnienia warunków udziału w postępowaniu, trybu udzielenia zamówienia, kryteriów oceny oferty, terminu związanego ofertą, daty, godziny i miejsca składania i otwierania ofert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (plik do pobrania ze strony www.umed.lodz.pl/zp).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.21.11.20-2, 21.23.23.00-1, 22.81.50.00-6, 22.81.60.00-3, 22.85.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla UM w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę materiałów biurowych (pakiet 1) oraz papieru kserograficznego (pakiet 2). W przypadku obydwu pakietów Zamawiający zastosował jednolite zasady w zakresie terminu wykonania zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, sposobu dokonania oceny, spełnienia warunków udziału w postępowaniu, trybu udzielenia zamówienia, kryteriów oceny oferty, terminu związanego ofertą, daty, godziny i miejsca składania i otwierania ofert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (plik do pobrania ze strony www.umed.lodz.pl/zp).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.11.20-2, 21.23.23.00-1, 22.81.50.00-6, 22.81.60.00-3, 22.85.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.