eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › POPRAWA WARUNKÓW KOMUNIKACYJNYCH I BEZPIECZEŃSTWA NA DROGACH GMINNYCH W BUDZYNIU POPRZEZ BUDOWĘ ULICNAPIECKA, DĘBOWEJ ORAZ PRZEBUDOWĘ, REMONT ULICLEŚNEJ , CHODZIESKIEJ.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-01

Budzyń: POPRAWA WARUNKÓW KOMUNIKACYJNYCH I BEZPIECZEŃSTWA NA DROGACH GMINNYCH W BUDZYNIU POPRZEZ BUDOWĘ ULIC: NAPIECKA, DĘBOWEJ ORAZ PRZEBUDOWĘ, REMONT ULIC: LEŚNEJ , CHODZIESKIEJ.
Numer ogłoszenia: 109396 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66554 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Budzyń, ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie, tel. 067 2843201, faks 067 2843313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POPRAWA WARUNKÓW KOMUNIKACYJNYCH I BEZPIECZEŃSTWA NA DROGACH GMINNYCH W BUDZYNIU POPRZEZ BUDOWĘ ULIC: NAPIECKA, DĘBOWEJ ORAZ PRZEBUDOWĘ, REMONT ULIC: LEŚNEJ , CHODZIESKIEJ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: POPRAWA WARUNKÓW KOMUNIKACYJNYCH I BEZPIECZEŃSTWA NA DROGACH GMINNYCH W BUDZYNIU POPRZEZ BUDOWĘ ULIC: NAPIECKA, DĘBOWEJ ORAZ PRZEBUDOWĘ, REMONT ULIC: LEŚNEJ , CHODZIESKIEJ. Zakresy przewidywanych prac do wykonania: I. Przebudowa drogi gminnej nr 201539P (ul. Leśna) od km 0+488,00 do km 1+207,80 w następującym zakresie: 1. przebudowa drogi gminnej na długości 719,80m o jezdnia bitumiczna SMA 8 dla KR 3 o pow. - 4 944,11m2, 2. przebudowa istniejących skrzyżowań (wyłączając typu rondo) - 4 szt., 3. przebudowa chodników ulicznych z kostki brukowej-betonowej na pow. - 129,90m2 (86,60mb), 4. przebudowa ciągów/ścieżek pieszo-rowerowych z kostki brukowej-betonowej (bezfazowej) na pow. - 1569,40m2 (627,70mb), 5. wyznaczenie/wybudowanie nowych przejść dla pieszych i rowerów - 5 szt., 6. umocnienie nawierzchni zjazdów kostką na powierzchni - 507,75m2, 7. poprawa odwodnienia drogi: o oczyszczenie rowów - 638,20mb, o przebudowa przepustów - 13 szt., 8. urządzenia bezpieczeństwa ruchu: o ogrodzenia segmentowe (U-2a) - 85,00mb, o ustawienie pionowych znaków drogowych - 36 szt., o grubowarstwowe oznakowanie poziome - 282,82m2, o oznakowanie krawędzi przejść dla pieszych elementami guzkowatymi - 35,00mb, o wydzielone przejazdy dla rowerów (pow. wykonana w czerwonym kolorze) - 78,00m2, II. Budowa dróg gminnych nr: 201562P (ul. Dębowa) i 201573P (ul. Napiecka) w następującym zakresie: 1. budowa dróg gminnych na długości 334,80m; o jezdnia bitumiczna (ul. Napiecka) - 1.610,68m2, o jezdnia z kostki brukowej-betonowej (ul. Dębowa) - 342,02m2, 2. przebudowa istniejących skrzyżowań (wyłączając typu rondo) - 3 szt., 3. budowa chodników ulicznych z kostki brukowej-betonowej na pow. - 758,90m2 (505,90mb), 4. wyznaczenie/wybudowanie nowych przejść dla pieszych - 2 szt., 5. umocnienie nawierzchni zjazdów kostką brukową-betonową na pow. - 215,00m2, 6. poprawa odwodnienia drogi: o ściek przykrawężnikowy - 546,20mb, 7. urządzenia bezpieczeństwa ruchu: o ogrodzenia segmentowe (U-2a) - 37,50mb o ustawienie pionowych znaków drogowych - 1 szt., o grubowarstwowe oznakowanie poziome - 32,89m2, o oznakowanie krawędzi przejść dla pieszych elementami guzkowatymi - 25,00mb, 8. budowa odwodnienia ul. Napiecka (kanalizacja deszczowa: rurociągi PCV-238,5mb , wpusty deszczowe 8,0szt, studnie deszczowe 6,0szt.) 9. budowa nowego oświetlenia drogowego na ul. Napiecka : 8,0szt. lamp ulicznych wraz z zasilaniem III. Remont drogi gminnej nr 201539P (ul.: Leśna i Chodzieska) od km 0+013,00 do km 0+488,00 i od km 1+207,80 do km 1+974,00 w następującym zakresie: 1. remont drogi gminnej na długości 1.241,20m o jezdnia bitumiczna SMA 8 dla KR 3 o pow. - 8.220,29m2, 2. przebudowa istniejących skrzyżowań (wyłączając typu rondo) - 2 szt. 3. remont chodników ulicznych z kostki brukowej-betonowej na pow. - 6,90m2 (4,50mb), 4. remont ciągów/ścieżek pieszo-rowerowych z kostki brukowej-betonowej (bezfazowej) na pow. - 810,60m2 (324,20mb), 5. wyznaczenie/wybudowanie nowych przejść dla pieszych i rowerów- 1 szt., 6. umocnienie nawierzchni zjazdów kostką brukową-betonową na pow. - 62,75m2, 7. poprawa odwodnienia drogi: o oczyszczenie rowów - 461,00mb, o przebudowa przepustów - 3 szt., 8. urządzenia bezpieczeństwa ruchu: o ogrodzenia segmentowe (U-2a) - 110,00mb, o ustawienie pionowych znaków drogowych - 50 szt., o grubowarstwowe oznakowanie poziome - 313,15m2, o oznakowanie krawędzi przejść dla pieszych elementami guzkowatymi - 50,00mb, o wydzielone przejazdy dla rowerów (pow. wykonana w czerwonym kolorze) - 32,00m2. Sumaryczne zestawienie podstawowych wielkości Inwestycji: - długość dróg przebudowywanych: 719,80mb, - długość dróg budowanych: 334,80mb, - długość dróg remontowanych: 1.241,20mb, - liczba przebudowywanych skrzyżowań: 9szt., - długość przebudowywanych chodników: 86,60mb, - długość budowanych chodników: 505,90mb, - długość remontowanych chodników: 4,50mb - długość przebudowywanych ścieżek pieszo-rowerowych: 627,70mb, - długość remontowanych ścieżek pieszo-rowerowych: 324,20mb, - liczba nowych wyznaczonych przejść dla pieszych: 2,0 szt., - liczba nowych wyznaczonych przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów: 6szt., - urządzenia bezpieczeństwa ruchu: ogrodzenia segmentowe U-2a - 232,50mb; bariery ochronne U-14a - 12,00mb; znaki drogowe ze słupkami - 87 szt.; oznakowanie poziome- 628,86m2; czerwone przejazdy dla rowerów - 110,00m2; białe, guzkowate elementy przy przejściach dla pieszych - 110,00mb. - przyłącze kanalizacji deszczowej PCV-238,5mb , wpusty deszczowe 8,0szt, studnie deszczowe 6,0szt. - budowa nowego oświetlenia drogowego wraz zasilaniem na ul. Napiecka : 8,0szt. lamp ulicznych Wszystkie elementy podwyższające bezpieczeństwo i standardy jakościowe wykonane w nowoczesnej technologii, spełniające wymogi zapisane w obowiązujących przepisach dotyczących: budowy, przebudowy, remontów dróg gminnych. Ponadto inwentaryzacja geodezyjna , kosztorysy powykonawcze, dokumentacja powykonawcza wszystkich zrealizowanych robót. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia 1) Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany), przedmiary robót (5), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wydane decyzje administracyjne, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. 2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt wykonania przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych, wymaganych prawem: uzgodnień, opracowań, zezwoleń, zaświadczeń, protokołów. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja techniczna, przedmiary robót, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, decyzje administracyjne) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w umowie i decyzjach administracyjnych. 4) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie, posiadające stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości. 5) Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej wymagane dokumenty odbiorowe , w tym dokumentację powykonawczą, oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej oraz dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, DTR, instrukcje obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń i inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca wykona 2 pełne komplety wymienionej wyżej dokumentacji odbiorowej (oryginał i kopia). Inwestor zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w trakcie realizacji robót badań sprawdzających grubość i nośność wykonanej podbudowy oraz parametry ułożonych warstw nawierzchni bitumicznych: wyrównawczej, ścieralnej, kostki brukowej, krawężników na drogach, chodnikach, zjazdach, ścieżkach (Badania na koszt Inwestora). 6) Zamówienie obejmuje również wykonanie kosztorysów, inwentaryzacji, dokumentacji powykonawczych. Termin złożenia u Zamawiającego poprawnie wykonanych, zatwierdzonych w/w dokumentów do dnia 15.09.2014r (cena za sporządzenie dokumentów powykonawczych powinna być wkalkulowana w pozycje jednostkowe zawarte w kosztorysach ofertowych w/w zadań)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG WIELOBRANŻOWYCH BIMEX, Ruda 12B, 64-610 Rogoźno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2217810,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1742616,09

  • Oferta z najniższą ceną: 1742616,09 / Oferta z najwyższą ceną: 2200621,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.