eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlina-Zdrój › zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących zakresy rzeczowe zadań cząstkowych nr 6, 7, 9, 11 i 12 z Programu Funkcjonalno-Użytkowego Projektu pn.



Ogłoszenie z dnia 2007-01-31

POZYCJA 10936

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jedlina-Zdrój: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących zakresy rzeczowe zadań cząstkowych nr 6, 7, 9, 11 i 12 z Programu Funkcjonalno-Użytkowego Projektu pn.: Uzdrowiskowy Szlak Turystyczno-Rekreacyjny w Jedlinie Zdroju, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.4 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Jedlina-Zdrój, do kontaktów: Edward Serafin, ul. Poznańska 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. (074) 845 52 15, fax (074) 845 52 15, e-mail: urzad@um.jedlina.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących zakresy rzeczowe zadań cząstkowych nr 6, 7, 9, 11 i 12 z Programu Funkcjonalno-Użytkowego Projektu pn.: Uzdrowiskowy Szlak Turystyczno-Rekreacyjny w Jedlinie Zdroju, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.4 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Jedlina - Zdrój. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaprojektowanie zgodnie z Projektem koncepcyjnym rewitalizacji głównego szlaku spacerowego z odtworzeniem parkowych ścieżek leśnych + projekty koncepcyjne małej architektury, Programem Funkcjonalno - Użytkowym, zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz ustawą z Prawo budowlane, i wykonanie (zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego projektem i ustawą Prawo budowlane) robót budowlanych obejmujących zakresy rzeczowe zadań cząstkowych nr 6, 7, 9, 11 i 12 z Planu Funkcjonalno - Użytkowego przy realizacji projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.4 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego pn: Uzdrowiskowy Szlak Turystyczno - Rekreacyjny w Jedlinie - Zdroju. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określa: 1) Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) w zakresie dotyczącym Zadań cząstkowych nr 6, 7, 9, 11, 12 opisanych w PFU) - (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Wykaz elementów scalonych zadań cząstkowych nr 6, 7, 9, 11, 12 opisanych w PFU - (załącznik nr 1 do SIWZ), 3) Projekt koncepcyjny rewitalizacji głównego szlaku spacerowego z odtworzeniem parkowych ścieżek leśnych + projekty koncepcyjne małej architektury w zakresie dotyczącym Zadań cząstkowych nr 6, 7, 9, 11, 12 opisanych w PFU - dokumentacja poglądowa, - (załącznik nr 1 do SIWZ), 4)Projekt umowy stanowiący - (Załącznik Nr 3 do SIWZ). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z warunkami i wymaganiami zawartymi w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia z projektowaniem Zadanie częściowe nr 1: Budowa miejsc postojowych w rejonie ul. Północnej i Wałbrzyskiej (2 zespoły miejsc postojowych) - 289 848 zł. netto. Zadanie częściowe nr 2: Budowa całorocznego toru saneczkowego w rejonie stoku narciarskiego - 784 258 zł. netto Zadanie częściowe nr 3: Modernizacja boiska sportowego w zakresie infrastruktury technicznej, nawierzchni i obsługi komunikacyjnej - 938 130 zł. netto. Zadanie częściowe nr 4: Modernizacja i przebudowa ciągu spacerowego Al. Niepodległości Etap II - 162 743 zł. netto. Zadanie częściowe nr 5: Budowa wyodrębnionego kortu tenisowego przy Miejskiej Szkole Podstawowej - 159 878 zł. netto. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.04.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami ) oraz spełniający dodatkowe wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pozostałe wymagania: Zadanie cząstkowe nr 1: -Zaprojektować i wykonać w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie 1 robotę budowlaną polegającą na: a)wykonaniu kompletnego zespołu miejsc parkingowych (parkingu) przeznaczonego dla minimum 50 pojazdów osobowych, o nawierzchni utwardzonej masą bitumiczną lub kostka granitową lub kostką betonową, i b)wykonaniu oświetlenia ulicy lub parkingu za pomocą min. 10 lamp ulicznych lub parkowych, i c)wykonaniu kompletnej kanalizacji służącej odprowadzeniu wód deszczowych z nawierzchni utwardzonej masą bitumiczną lub kostka granitową lub kostką betonową lub: -Zaprojektować w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia ukazania się Ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie 1 robotę budowlaną polegającą na: a)wykonaniu kompletnego zespołu miejsc parkingowych (parkingu) przeznaczonego dla minimum 50 pojazdów osobowych, o nawierzchni utwardzonej masą bitumiczną lub kostka granitową lub kostką betonową, i b)wykonaniu oświetlenia ulicy lub parkingu za pomocą min. 10 lamp ulicznych lub parkowych, i c)wykonaniu kompletnej kanalizacji służącej odprowadzeniu wód deszczowych z nawierzchni utwardzonej masą bitumiczną lub kostka granitową lub kostką betonową i wykonać w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia ukazania się Ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie 1 robotę budowlaną polegającą na: a)wykonaniu kompletnego zespołu miejsc parkingowych (parkingu) przeznaczonego dla minimum 50 pojazdów osobowych, o nawierzchni utwardzonej masą bitumiczną lub kostka granitową lub kostką betonową, i b)wykonaniu oświetlenia ulicy lub parkingu za pomocą min. 10 lamp ulicznych lub parkowych, i c)wykonaniu kompletnej kanalizacji służącej odprowadzeniu wód deszczowych z nawierzchni utwardzonej masą bitumiczną lub kostka granitową lub kostką betonową Zadanie cząstkowe nr 2: -Zaprojektować i wykonać w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie 1 robotę budowlaną polegającą na: a)wykonaniu kompletnego toru saneczkowego całorocznego w formie rynny zjazdowej o długości min. 300 mb, lub: -Zaprojektować w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia ukazania się Ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie 1 robotę budowlaną polegającą na: a)wykonaniu kompletnego toru saneczkowego całorocznego w formie rynny zjazdowej o długości min. 300 mb, i wykonać w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia ukazania się Ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie 1 robotę budowlaną polegającą na: a) wykonaniu kompletnego toru saneczkowego całorocznego w formie rynny zjazdowej o długości min. 300 mb Zadanie cząstkowe nr 3: -Zaprojektować i wykonać w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie 1 robotę budowlaną polegającą na: a)wykonaniu kompletnego uzbrojenia w energię elektryczną terenu działki o dowolnej powierzchni, b)wykonaniu kompletnego uzbrojenia w sieć kanalizacji sanitarnej terenu działki o dowolnej powierzchni, c)wykonaniu kompletnego uzbrojenia w sieć wodociągową terenu działki o dowolnej powierzchni. lub: -Zaprojektować w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia ukazania się Ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie 1 robotę budowlaną polegającą na: a)wykonaniu kompletnego uzbrojenia w energię elektryczną terenu działki o dowolnej powierzchni, b)wykonaniu kompletnego uzbrojenia w sieć kanalizacji sanitarnej terenu działki o dowolnej powierzchni, c)wykonaniu kompletnego uzbrojenia w sieć wodociągową terenu działki o dowolnej powierzchni. i wykonać w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia ukazania się Ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie 1 robotę budowlaną polegającą na: a)wykonaniu kompletnego uzbrojenia w energię elektryczną terenu działki o dowolnej powierzchni, b)wykonaniu kompletnego uzbrojenia w sieć kanalizacji sanitarnej terenu działki o dowolnej powierzchni, c)wykonaniu kompletnego uzbrojenia w sieć wodociągową terenu działki o dowolnej powierzchni. Zadanie cząstkowe nr 4: -Zaprojektować i wykonać w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie 1 robotę budowlaną polegającą na: a)wykonaniu muru oporowego o pow. min. 50m2, lub remontu, modernizacji takiego muru, b)wykonaniu kompletnego oświetlenia zewnętrznego przy pomocy lamp ulicznych lub parkowych w ilości min. 5 pkt. świetlnych, c)wykonaniu utwardzenia nawierzchni przeznaczonej dla ruchu pojazdów osobowych kostką granitową lub betonową o powierzchni nie mniejszej niż 300 m2, lub: -Zaprojektować w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia ukazania się Ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie 1 robotę budowlaną polegającą na: a)wykonaniu muru oporowego o pow. min. 50m2, lub remontu, modernizacji takiego muru, b)wykonaniu kompletnego oświetlenia zewnętrznego przy pomocy lamp ulicznych lub parkowych w ilości min. 5 pkt. świetlnych, c)wykonaniu utwardzenia nawierzchni przeznaczonej dla ruchu pojazdów osobowych kostką granitową lub betonową o powierzchni nie mniejszej niż 300 m2, i wykonać w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia ukazania się Ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie 1 robotę budowlaną polegającą na: a)wykonaniu muru oporowego o pow. min. 50m2, lub remontu, modernizacji takiego muru, b)wykonaniu kompletnego oświetlenia zewnętrznego przy pomocy lamp ulicznych lub parkowych w ilości min. 5 pkt. świetlnych, c)wykonaniu utwardzenia nawierzchni przeznaczonej dla ruchu pojazdów osobowych kostką granitową lub betonową o powierzchni nie mniejszej niż 300 m2, Zadanie cząstkowe nr 5: -Zaprojektować i wykonać w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie 1 robotę budowlaną polegającą na: a)Wykonaniu nawierzchni kauczukowo-poliuretanowej o powierzchni min. 500 m2 służącej jako boisko sportowe, kort tenisowy lub temu podobny obiekt o poziomej nawierzchni odkrytej, lub: -Zaprojektować w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia ukazania się Ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie 1 robotę budowlaną polegającą na: a)Wykonaniu nawierzchni kauczukowo-poliuretanowej o powierzchni min. 500 m2 służącej jako boisko sportowe, kort tenisowy lub temu podobny obiekt o poziomej nawierzchni odkrytej, i wykonać w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia ukazania się Ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie 1 robotę budowlaną polegającą na: a) Wykonaniu nawierzchni kauczukowo-poliuretanowej o powierzchni min. 500 m2 służącej jako boisko sportowe, kort tenisowy lub temu podobny obiekt o poziomej nawierzchni odkrytej. Dysponować osobami posiadającymi odpowiednie, w odniesieniu do budynków i budowli składających się na przedmiot zamówienia, kwalifikacje i uprawnienia. W skład zespołu takich osób wchodzić muszą: Dla Zadań cząstkowych nr 1 i 3: 1.Projektant konstruktor - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do sporządzania projektów architektoniczno-budowlanych 2.Projektant branży drogowej - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do sporządzania projektów branży drogowej, 3.Projektant sieci elektroenergetycznych - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do projektowania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4. Projektant sieci i instalacji sanitarnych - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do projektowania sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 5. Kierownik budowy - konstruktor - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie konstrukcyjno - budowlanym 6. Kierownik robót drogowych - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do kierowania robotami drogowymi 7.Kierownik robót elektroenergetycznych - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi związanymi z wykonaniem sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 8.Kierownik robót sanitarnych - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi związanymi z wykonaniem sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Dla Zadania cząstkowego nr 2: 1.Projektant konstruktor - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do sporządzania projektów architektoniczno-budowlanych 2.Projektant sieci elektroenergetycznych - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do projektowania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. Projektant sieci i instalacji sanitarnych - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do projektowania sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 4. Kierownik budowy - konstruktor - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie konstrukcyjno - budowlanym 5. Kierownik robót elektroenergetycznych - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi związanymi z wykonaniem sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 6.Kierownik robót sanitarnych - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi związanymi z wykonaniem sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Dla Zadania cząstkowego nr 4: 1. Projektant konstruktor - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do sporządzania projektów architektoniczno-budowlanych 2. Projektant branży drogowej - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do sporządzania projektów branży drogowej, 3. Projektant sieci elektroenergetycznych - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do projektowania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4. Kierownik budowy - konstruktor - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie konstrukcyjno - budowlanym 5.Kierownik robót drogowych - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do kierowania robotami drogowymi 6. Kierownik robót elektroenergetycznych - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi związanymi z wykonaniem sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Dla Zadania cząstkowego nr 5: 1. Projektant konstruktor - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do sporządzania projektów architektoniczno-budowlanych. 2. Kierownik budowy - konstruktor - wymagane kwalifikacje: osoba mająca aktualnie ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie konstrukcyjno - budowlanym. (Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji poszczególnych kierowników i projektantów jeżeli zostanie to udokumentowane właściwymi uprawnieniami.) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj. posiadanie środków finansowych w wysokości lub zdolności kredytowej: Zadanie cząstkowe nr 1: w kwocie min. 140 000 zł lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 140 000 zł Zadanie cząstkowe nr 2: w kwocie min. 800 000 zł lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 800 000 zł Zadanie cząstkowe nr 3: w kwocie min. 600 000 zł lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 600 000 zł Zadanie cząstkowe nr 4: w kwocie min. 100 000 zł lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100 000 zł Zadanie cząstkowe nr 5: w kwocie min. 100 000 zł lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100 000 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z warunkami i wymaganiami zawartymi w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.jedlina.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.03.2007, godzina 10:15, Urząd Miasta Jedlina - Zdrój ul. Poznańska Nr 2, pok. Nr 10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.4 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego pn: Uzdrowiskowy Szlak Turystyczno - Rekreacyjny w Jedlinie - Zdroju. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Budowa miejsc postojowych w rejonie ul. Północnej i Wałbrzyskiej (2 zespoły miejsc postojowych). 1) Krótki opis: Wykonanie przedmiotu zamówienia przy zachowaniu wszystkich wymogów, norm, parametrów opisanych w niniejszej SIWZ dla zadania cząstkowego nr 6 opisanego w Programie Funkcjonalno Użytkowym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00, 45.20.00.00, 45.30.00.00, 45.40.00.00, 74.22.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy z PFU: 1) zespół miejsc postojowych Nr 1 dla samochodów osobowych wraz z wjazdem - miejsc parkingowych 50, 2)zespół miejsc postojowych Nr 2 dla samochodów osobowych wraz z wjazdem - miejsc parkingowych 50, 3)oświetlenie terenu - pkt. 12, 4)odprowadzenie wód deszczowych - kpl. 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.04.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Budowa całorocznego toru saneczkowego w rejonie stoku narciarskiego. 1) Krótki opis: Wykonanie przedmiotu zamówienia przy zachowaniu wszystkich wymogów, norm, parametrów opisanych w niniejszej SIWZ dla zadania cząstkowego nr 7 opisanego w Programie Funkcjonalno Użytkowym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00, 45.20.00.00, 45.30.00.00, 45.40.00.00, 74.22.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy z PFU: 1)wykonanie toru saneczkowego całorocznego - mb min 450, 2)wykonanie rynny wyciągarki - mb min 200, 3)zasilanie energetyczne toru saneczkowego - szt. 1, 4)odprowadzenie ścieków sanitarnych - kpl 1, 5)doprowadzenie wody - kpl. 1, 6)wykonanie stacji dolnej z budynkiem zaplecza technicznego - kpl. 1, 7)dostawa wózków zjazdowych - szt. 10. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.04.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Modernizacja boiska sportowego w zakresie infrastruktury technicznej, nawierzchni i obsługi komunikacyjnej. 1) Krótki opis: Wykonanie przedmiotu zamówienia przy zachowaniu wszystkich wymogów, norm, parametrów opisanych w niniejszej SIWZ dla zadania cząstkowego nr 9 opisanego w Programie Funkcjonalno Użytkowym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00, 45.20.00.00, 45.30.00.00, 45.40.00.00, 74.22.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy z PFU: 1) modernizacja boiska piłkarskiego - kpl. 1, 2) budowa bulodromu - m2 360, 3) wykonanie trybun ziemnych z siedziskami krzesełkowymi - szt. 300, 4) montaż ławek typu leśnego - szt. 60, 5) kontenery zaplecza sanitarno-szatniowego - kpl. 2, 6) chodnik o nawierzchni szutrowej - m2 400, 7) przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej - kpl. 1, 8) przyłącze energetyczne - kpl. 1, 9) parking szutrowy z drogą dojazdową ( miejsca postojowe ) - msc 100, 10) oświetlenie bulodromu - szt. 3. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Modernizacja i przebudowa ciągu spacerowego Al. Niepodległości Etap II. 1) Krótki opis: Wykonanie przedmiotu zamówienia przy zachowaniu wszystkich wymogów, norm, parametrów opisanych w niniejszej SIWZ dla zadania cząstkowego nr 11 opisanego w Programie Funkcjonalno Użytkowym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00, 45.20.00.00, 45.30.00.00, 45.40.00.00, 74.22.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy z PFU: 1)wymiana stopni schodów - szt. 50, 2)naprawa i spoinowanie muru z kamienia - m2 90, 3)wymiana czap kamiennych muru - mb 40, 4)oświetlenie alejki górnej - pkt. 5, 5)wykonanie alejki o nawierzchni szutrowej - m2 180, 6)wykonanie nawierzchni utwardzonej kostką granitową wokół studni - m2 24, 7)utwardzenie miejsc postojowych kostką granitową - m2 500, 8)mur oporowy z kamienia - mb 30, 9)ławki typu miejskiego - szt. 15. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Budowa wyodrębnionego kortu tenisowego przy Miejskiej Szkole Podstawowej. 1) Krótki opis: Wykonanie przedmiotu zamówienia przy zachowaniu wszystkich wymogów, norm, parametrów opisanych w niniejszej SIWZ dla zadania cząstkowego nr 12 opisanego w Programie Funkcjonalno Użytkowym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00, 45.20.00.00, 45.30.00.00, 45.40.00.00, 74.22.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy z PFU: 1)modernizacja kortu tenisowego przy Gimnazjum - szt. 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.07.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.