Ogłoszenie z dnia 2007-06-29
Tarnowskie Góry: ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE
Malowanie małej i dużej sali gimnastycznej
Remont posadzki parkietowej w małej i dużej sali gimnastycznej
w Szkole Podstawowej nr 15
w Tarnowskich Górach , ul. Litewska 6
Numer ogłoszenia: 109364 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 15, ul. Litewska 6, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2855116, fax 032 2855116.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE Malowanie małej i dużej sali gimnastycznej Remont posadzki parkietowej w małej i dużej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 15 w Tarnowskich Górach , ul. Litewska 6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Malowanie małej i dużej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 15 w Tarnowskich Górach, ul. Litewska 6 - zeskrobanie i zmycie farby emulsyjnej na ścianach i na suficie - przygotowanie powierzchni do malowania , polegające na usunięciu drobnych rys i uszkodzeń oraz wygładzeniu powierzchni tynku - malowanie dwukrotne farbą emulsyjną ścian i sufitu - oczyszczenie z rdzy i łuszczącej się farby konstrukcję stalową dachu - malowanie emalią olejną w. w. konstrukcji - jednokrotne malowanie farbą olejną balustrady stalowej, pochwytu drewnianego balustrady, listew przypodłogowych, osłon świetlówek, grzejników i parapetów betonowych - jednokrotne lakierowanie osłon kaloryferów - jednokrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej z jednej strony - zeskrobanie łuszczącej się farby olejnej ze ścian - dwukrotne malowanie z jednokrotnym szpachlowaniem lamperii na ścianach Kod CPV 45442100- 1.2 Remont posadzki parkietowej w małej i dużej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 15 w Tarnowskich Górach , ul. Litewska 6: - przełożenie parkietu 10,00 m² wraz z podłożem w małej sali gimnastycznej - mechaniczne cyklinowanie całego parkietu wraz z listwami przypodłogowymi - trzykrotne lakierowanie całego parkietu wraz z listwami przypodłogowymi - odnowienie linii boisk - wykonanie wszystkich robót towarzyszących koniecznych do wykonania wyżej wymienionych prac jak demontaż oraz ponowny montaż drabinek sportowych Kod CPV 45432114-6
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 punkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawcy winni dysponować doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej dwóch robót podobnych do niniejszego przedmiotu zamówienia . Przez podobne zamówienie zamawiający rozumie zamówienie na prace budowlano remontowe takie jak : malowanie pomieszczeń, remont posadzek (cyklinowanie i lakierowanie - wartość każdego zamówienia wynosi minimum 20.000 zł netto c) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanym d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez weryfikację przedłożonych w ofercie wymaganych oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony poniżej oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagane dokumenty: a) Oświadczenie zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy (zawarte w treści wzoru oferty - załącznik nr 1 do SIWZ). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Dokument stwierdzający, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie, posiada wymagane aktualne uprawnienia przewidziane Ustawą Prawo Budowlane oraz wpisana jest na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. d) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie) minimum dwóch robót budowlano - remontowych dotyczących takich robót jak: malowanie pomieszczeń ,remont posadzek (cyklinowanie i lakierowanie), którego wartość wynosi minimum 20.000 zł netto (każdego zamówienia ) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru (załącznik nr 3 do SIWZ). e) Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie. (np. referencje).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.tarnowskiegory.pl/?grupa=podmioty&dzial=jednostki&pkat=4&id=32&idd=975
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.bip.tarnowskiegory.pl/pokaz.php?plik=SIWZ_014.doc&kat=przetargi.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 09:00, miejsce: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 15 W TARNOWSKICH GÓRACH UL.LITEWSKA 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- (BZP.271.11.2024) Budowa oświetlenia na terenie parku położonego w Reptach Śląskich etap III oraz w rejonie ronda Kaczyniec
- "Wykonanie dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych na drogach gminnych w Tarnowskich Górach" - dokumentacja projektowa
- BZP.271.10.2024 - Budowa żłobka przy ul. Gen. Andersa w Tarnowskich Górach w ramach programu Maluch Plus
- "Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Krupski Młyn budżet partycypacyjny"
- "Rozbudowa układu drogowego w rejonie ulic: Królika, Szymały, Dolna, Lewka w Tarnowskich Górach"
- Przebudowa i remont lokali mieszkalnych przy ul. Opolskiej 26A/6 i 26B/3 w Tarnowskich Górach na potrzeby mieszkań chronionych/treningowych
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki budowlanej część nr 1 i remont korytarzy - część nr 2
- Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych.
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
- Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
- Poprawa dostępności do świadczeń z zakresu anestezjologii dziecięcej poprzez modernizację Kliniki Intensywnej Terapii i Anestezjologii w KSW Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Wykonanie prac w dwóch pomieszczeniach herbaciarni w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy pl. Bankowym 3/5
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.