eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koluszki › Dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Koluszki w roku szkolnym 2015 -2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-23

Koluszki: Dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Koluszki w roku szkolnym 2015 -2016
Numer ogłoszenia: 109309 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Koluszki w roku szkolnym 2015 -2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Koluszki w roku szkolnym 2015 / 2016. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 zadań, które rozpatrywane będą odrębnie: Zadanie nr 1 ( trzy autokary ) dowóz uczniów od strony: Regien, Starego Redzenia, Nowego Redzenia, Słotwin, Przanowic, Kaletnika, Różycy i Żakowic do szkół w Koluszkach. Ogółem długość trasy do przejechania ok. 125 km, maksymalna liczba przewożonych uczniów w autokarze do 40. Zadanie nr 2 ( jeden autokar ) dowóz uczniów od strony Felicjanowa, Erazmowa, Jeziorka oraz Lisowic do szkół w Koluszkach. Ogółem długość trasy do przejechania ok. 100 km, maksymalna liczba przewożonych w autokarze uczniów do 30. Zadanie nr 3 ( trzy autokary ) dowóz uczniów od strony: Chrustów Nowych, Kaletnika, Różycy, Żakowic, Będzelina, Borowej, Gałkówka Parceli do Zespołu Szkół w Gałkowie Dużym. Ogółem długość trasy do przejechania ok. 203 km, maksymalna liczba dowożonych uczniów w autokarze do 40. Zadanie nr 4 ( jeden autokar ) dowóz uczniów od strony: Mikołajowa, Pogorzałych Ługów i Nowych Chrustów do Szkoły Podstawowej w Będzelinie. Ogółem długość trasy do przejechania ok. 55 km, maksymalna liczba dowożonych uczniów w autokarze do 40. Zadanie nr 5 ( dwa autokary ) dowóz uczniów od strony: Świn, Kazimierzowa, Wierzchów, Leosina, Stamirowic, Katarzynowa, Zygmuntowa, Stefanowa, Długiego, Turobowic do Szkoły Podstawowej w Długiem i szkół w Koluszkach. Ogółem długość trasy do przejechania ok.180 km, maksymalna liczba dowożonych uczniów w autokarze do 42. Zadanie nr 6 ( jeden autokar ) dowóz uczniów od strony: Będzelina, Kaletnika, Gałkowa Małego, Przanowic, Różycy, Żakowic, Koluszek, Felicjanowa i Zygmuntowa do Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Koluszkach. Ogółem długość trasy do przejechania ok. 80 km, maksymalna liczba dowożonych uczniów w autokarze do 20. Zadanie nr 7 ( jeden bus ) dowóz uczniów niepełnosprawnych ruchowo z terenu Gminy Koluszki do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koluszkach. Ogółem długość trasy do przejechania ok. 126 km, ogółem liczba dowożonych niepełnosprawnych uczniów do10..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanych oświadczeń: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz gdy Wykonawca załączy aktualny odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz, gdy Wykonawca posiada ważną licencję uprawniającą do przewozu osób. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje (przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy) : minimum jedną usługę transportową związaną z przewozem osób o wartości brutto nie mniejszej niż: 40.000,00 PLN słownie: czterdzieści tysięcy złotych. Do realizacji należy podać ich: wartość, przedmiot, daty wykonania i podmiot, na rzecz której usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty 2. Powołanie się przez Wykonawcę na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu jest dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot (podmioty) będą brały udział w wykonaniu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. Aktualną ważną licencję uprawniającą do przewozu osób, 4. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie Wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Norma emisji spalin pojazdu wykonującego usługę transportową - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: a) w uzasadnionych przypadkach, lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, kiedy konieczna będzie zmiana terminu lub godzin realizacji zamówienia, Zamawiający może przedłużyć, zmienić termin realizacji zamówienia lub zmienić godziny dowożenia, b) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia koniecznych zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający za zgodą Wykonawcy ma możliwość dokonania takiej zmiany. c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany te wynikły w trakcie realizacji zamówienia, d) w przypadku, gdy zajdzie uzasadniona konieczność ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu dowożenia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia umownego po cenach wynikających ze złożonej oferty. e) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT ) cena netto pozostanie bez zmian, a kwota podatku VAT i wartość brutto zostanie odpowiednio skorygowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami podatkowymi. f) W przypadku, gdy ceny oleju napędowego ulegną zmianie Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji i dewaluacji ceny ofertowej netto i brutto. Warunki zmiany: Bazową ceną oleju napędowego jest cena: 4,70 zł / za 1 litr ( słownie: cztery złote i siedemdziesiąt groszy). W przypadku, gdy cena oleju napędowego na wszystkich stacjach paliw na terenie Miasta Koluszki wzrośnie ponad 20 % i będzie się utrzymywała przez minimum 7 dni, Przewoźnik będzie miał możliwość wystąpienia do Zamawiającego o waloryzację ceny ofertowej netto o 4 % wartości netto i brutto złożonej oferty za każde 20 % wzrostu ceny oleju napędowego. Waloryzacja będzie obowiązywała w następnym dniu dowożenia dzieci po złożeniu przez Przewoźnika prośby o waloryzację ceny ofertowej. W przypadku, gdy cena oleju napędowego przynajmniej na jednej stacji paliw na terenie Miasta Koluszki spadnie ponad 20 % i będzie ta cena się utrzymywała przez minimum 7 dni, Zamawiający poinformuje pisemnie Przewoźnika, że dokona dewaluacji ceny netto i brutto o 4 % za każde 20 % spadku ceny oleju napędowego. Dewaluacja będzie obowiązywała w następnym dniu dowożenia dzieci po poinformowaniu Przewoźnika o zmianie ceny oleju napędowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koluszkach przy ul 11 Listopada 65 pok nr 203.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul 11 Listopada 65.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.