eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego dla zadaniawykonanie robót budowlanych wykończeniowych w budynku A2.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-19

Warszawa: pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego dla zadania: wykonanie robót budowlanych wykończeniowych w budynku A2.
Numer ogłoszenia: 109232 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57684 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4502284, faks 22 4502236.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego dla zadania: wykonanie robót budowlanych wykończeniowych w budynku A2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej nad zadaniem inwestycyjnym dot. wykonania robót budowlanych wykończeniowych w pomieszczeniach budynku Szpitala o łącznej powierzchni około 11 000 m2 , przy czym w/w nadzory może pełnić jedna lub więcej osób posiadających uprawnienia budowlane w branżach :budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz należących do właściwej miejscowo izby samorządu budowlanego . 2. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: 1) Przyjęcie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z prawomocnymi pozwoleniami na budowę, a także kopiami zawartych umów o wykonanie robót budowlanych wraz z kopią SIWZ i kopią wybranej oferty na wykonanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego. 2) Weryfikacja, wspólnie z Wykonawcą robót i Zamawiającym, harmonogramu rzeczowo - finansowego, przedłożonego do wybranej oferty na wykonanie robót budowlanych, pod względem jego realności gwarantującej terminową realizację, a także współpraca przy jego okresowych korektach na zasadach określonych umową z wykonawcą robót. 3) Kontrola techniczna robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną. 4)Zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie, każdorazowo w przypadku odbioru robót ulegających zakryciu oraz w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, przekazane z 24 godzinnym wyprzedzeniem. Pobyt na budowie bez wezwania nie rzadziej niż raz w tygodniu. 5)Podejmowanie działań określonych w SIWZ postępowania nr 14/2012 (na wykonanie robót budowlanych wykończeniowych w pomieszczeniach budynku A-2 w Szpitalu Specjalistycznym im. Św. Rodziny) i umowie z wykonawcą w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót innych niż wyspecyfikowane w przekazanej dokumentacji projektowej (modyfikacja projektów) - w tym badanie i potwierdzanie zamienności proponowanych rozwiązań i/lub materiałów. 5) Czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez generalnego wykonawcę. 6) Sprawdzenie jakości wykonanych robót, wybudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie - w tym kontrola stosowanych materiałów i weryfikacja ich zgodności z SIWZ postępowania nr 14/2012. 7) Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych budowy. 8) Uzgadnianie ewentualnych zmian w trakcie realizacji zadania. 9) Organizowanie narad koordynacyjnych (nie rzadziej niż co 2 tygodnie), dotyczących realizacji zadania, zgodnie z ustalonymi w umowach harmonogramami rzeczowo - finansowymi oraz sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich Wykonawcy i zamawiającemu. 10) Współpraca z Kierownikami budowy oraz z autorem projektu. 11) Opracowanie projektu protokołu odbioru robót. 12) Współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane. 13) Na wniosek zamawiającego, udzielanie ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania. 14) Sprawdzenie materiałów przedodbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego i zbieranie dokumentacji i certyfikatów wbudowanych materiałów oraz akceptowanie materiałów zgłoszonych przez Wykonawcę do wbudowania i informowanie o tym zamawiającego oraz przedstawianie mu próbek otrzymanych od wykonawcy. 15) Uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji. 16) Uczestnictwo w rozliczeniu rzeczowo - finansowym inwestycji. 17)Prowadzenie wszystkich innych spraw nie wymienionych powyżej, a związanych z prowadzeniem robót inwestycyjnych, które wynikają z przepisów Prawa budowlanego oraz aktów prawnych wykonawczych. 18)Prowadzenie książki obmiarów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.B. ARTEL Artur Ciółkowski, ul. Zakrzewska 14/2, 00-737 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125365,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131610,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 752760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.