eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Naprawę, konserwację pomieszczeń budynku nr 2 w Bytomiu, nr 13, nr 14, nr 22 oraz rozbiórkę obiektów nr 34 i 28 w Toszku, w podziale na 5 zadań - znak sprawy 18/WOG/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-21

Gliwice: Naprawę, konserwację pomieszczeń budynku nr 2 w Bytomiu, nr 13, nr 14, nr 22 oraz rozbiórkę obiektów nr 34 i 28 w Toszku, w podziale na 5 zadań - znak sprawy 18/WOG/2014
Numer ogłoszenia: 109203 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217 , ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 46 14 371, faks 0-32 46 14 230, 46 14 231.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.4wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JW 4217.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawę, konserwację pomieszczeń budynku nr 2 w Bytomiu, nr 13, nr 14, nr 22 oraz rozbiórkę obiektów nr 34 i 28 w Toszku, w podziale na 5 zadań - znak sprawy 18/WOG/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa, konserwacja pomieszczeń budynku nr 2 w Bytomiu, nr 13, nr 14, nr 22 oraz rozbiórkę obiektów nr 34 i 28 w Toszku, w podziale na 5 zadań - znak sprawy 18/WOG/2014 Zadanie nr 1: : Naprawa i konserwacja części pomieszczeń, klatki schodowe w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym w Bytomiu. Zadanie nr 2: Naprawa i konserwacja budynku nr 13 w kompleksie wojskowym w Toszku - częściowo z materiałów Zamawiającego. Zadanie nr 3: Naprawa i konserwacja budynku nr 14 w kompleksie wojskowym w Toszku. Zadanie nr 4: Naprawa i konserwacja pomieszczeń w budynku nr 22 w kompleksie wojskowym w Toszku - częściowo z materiałów Zamawiającego. Zadanie nr 5: Rozbiórka obiektów nr 34 i 28 w kompleksie wojskowym w Toszku. Szczegółowy opis, zawierają następujące załączniki stanowiące integralną część niniejszej SIWZ: w zakresie zadania nr 1: przedmiar - Załącznik nr 1, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 2, w zakresie zadania nr 2: przedmiar - Załącznik nr 3, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 4, w zakresie zadania nr 3: przedmiar - Załącznik nr 5, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6, w zakresie zadania nr 4: przedmiar - Załącznik nr 7, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 8, w zakresie zadania nr 5: przedmiar - Załącznik nr 9, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 10, Istotne warunki zamówienia: Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na okres minimum 24 miesięcy na wykonane prace (roboty) oraz materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy, licząc od dnia protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń. Po otrzymaniu zawiadomienia o wynikach postępowania (przed podpisaniem umowy) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu imienny wykaz osób (pracowników firmy z podaniem imienia, nazwiska, nr dowodu osobistego, numeru PESEL), a także dane dotyczące pojazdów mechanicznych (nazwa, marka, model i nr rejestracyjny) używanych w realizacji zamówienia. do zadań nr 1, 2, 3 i 5 Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. do zadania nr 4 Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.11.00.00-1, 45.33.20.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: w zakresie zadania nr 1: 2 400,00 PLN w zakresie zadania nr 2: 1 500,00 PLN w zakresie zadania nr 3: 600,00 PLN w zakresie zadania nr 4: 2 000,00 PLN w zakresie zadania nr 5: 1 000,00 PLN Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj: do dnia 05.06.2014.r. do godz.: 09.00. Kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiebiorczosci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r.Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 86 1010 1212 0063 3413 9120 1000 z dopiskiem wadium znak sprawy nr: 18WOG2014 Zadanie nr

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 11 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 11 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 11 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku w zakresie zadań nr 1, 2, 3, 5, Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wystarczy Iż Wykonawca będzie dysponować jedną osobą, posiadającą w/w uprawnienia. za spełnienie tego warunku w zakresie zadania nr 4, Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 11 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - formularz ofertowy - Załącznik nr 15 do SIWZ, - pełnomocnictwo - jeżeli ofertę składa pełnomocnik, - kosztorys sporządzony na podstawie przedmiaru (stosownie do danego zadania)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.4wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4217 44-121 Gliwice ul. Gen. Andersa 47.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4217, 44 -121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, (kancelaria jawna), budynek nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: : Naprawa i konserwacja części pomieszczeń, klatki schodowe w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym w Bytomiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, zawierają następujące załączniki stanowiące integralną część niniejszej SIWZ: w zakresie zadania nr 1: przedmiar - Załącznik nr 1, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.11.00.00-1, 45.33.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Naprawa i konserwacja budynku nr 13 w kompleksie wojskowym w Toszku - częściowo z materiałów Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, zawierają następujące załączniki stanowiące integralną część niniejszej SIWZ: w zakresie zadania nr 2: przedmiar - Załącznik nr 3, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Naprawa i konserwacja budynku nr 14 w kompleksie wojskowym w Toszku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, zawierają następujące załączniki stanowiące integralną część niniejszej SIWZ:w zakresie zadania nr 3: przedmiar - Załącznik nr 5, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Naprawa i konserwacja pomieszczeń w budynku nr 22 w kompleksie wojskowym w Toszku - częściowo z materiałów Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, zawierają następujące załączniki stanowiące integralną część niniejszej SIWZ: w zakresie zadania nr 4: przedmiar - Załącznik nr 7, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: Rozbiórka obiektów nr 34 i 28 w kompleksie wojskowym w Toszku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, zawierają następujące załączniki stanowiące integralną część niniejszej SIWZ: w zakresie zadania nr 5: przedmiar - Załącznik nr 9, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.