eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Przetarg- zakup i dostawa sprzętów służących jako pomoce dydaktyczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-07

Włodawa: Przetarg- zakup i dostawa sprzętów służących jako pomoce dydaktyczne
Numer ogłoszenia: 109183 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 i II Liceum Ogólnokształcące , ul. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego 24, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 0-82 5721488, faks 0-82 5721488.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2lo.wlodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg- zakup i dostawa sprzętów służących jako pomoce dydaktyczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętów służących jako pomoce dydaktyczne na potrzeby Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie. Zamówienie składa się z pięciu części: Część I - programy komputerowe, Część II - sprzęt gastronomiczny, Część III - sprzęt elektryczny i elektroniczny, Część IV - sprzęt do pracowni fizycznej, Część V - sprzęt do pracowni biologicznej i PO. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z jego parametrami technicznymi zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7, 48.32.10.00-4, 39.24.11.20-0, 39.22.11.22-8, 39.22.11.80-2, 39.71.10.00-9, 39.71.13.61-7, 39.71.13.62-4, 39.16.21.00-6, 33.10.00.00-1, 33.17.22.00-8, 38.60.00.00-1, 31.00.00.00-6, 38.34.13.10-3, 38.30.00.00-8, 38.00.00.00-5, 48.62.00.00-0, 33.18.21.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zmiana umowy w szczególności terminu końcowego dostawy może nastąpić w przypadku wystąpienia: wyjątkowo niesprzyjających warunków klimatycznych w szczególności klęsk żywiołowych lub warunków atmosferycznych uniemożliwiających przeprowadzenie usługi, epidemii, działań rządowych itp. Zmiany powyższe mogą prowadzić do zmiany terminu realizacji zamówienia jak i rozwiązania umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie, obniżenie jakości lub zwiększenie kosztów w wykonywaniu zobowiązań umowy. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2lo.wlodawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcące ul. Modrzewskiego 24 22-200 Włodawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcące ul. Modrzewskiego 24 22-200 Włodawa-sekretariat szkoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu - Modernizacja infrastruktury szkolnej, sportowej i społeczno-edukacyjnej powiatu włodawskiego. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: programy komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa programów komputerowych. W skład zamówienia wchodzi zakup i dostawa m.in. programu do kosztorysowania robót w budownictwie, programu do komputerowego wspomagania projektowania w budownictwie, programu typu CAD wspomagającego projektowanie konstrukcji mechanicznych, oprogramowanie Windows 2008-serwer, oprogramowanie Windows 2008-Serwer. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z jego parametrami technicznymi zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7, 48.32.10.00-4, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt gastronomiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego. W skład zamówienia wchodzi zakup i dostawa m.in.: zestaw noży 11-elementowy, zestaw sztućców 84-elementowy, zestaw garnków, patelnia elektryczna, kuchenka elektryczna, kuchenka mikrofalowa. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z jego parametrami technicznymi zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.24.11.20-0, 39.22.11.22-8, 39.22.11.80-2, 39.71.10.00-9, 39.71.13.61-7, 39.71.13.62-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzęt elektryczny i elektroniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu elektrycznego i elektronicznego. W skład zamówienia wchodzi zakup i dostawa m.in.: liniowego toru powietrznego, zestawu do elektryczności 1, zestawu do elektryczności 2, zestawu do elektroniki 1, zestawu do elektroniki 2, zestawu do elektrostatyki. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z jego parametrami technicznymi zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzęt do pracowni fizycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu do pracowni fizycznej. W skład zamówienia wchodzi zakup i dostawa m.in.: zasilacz 12V, zasilacz 24V, amperomierz, galwanometr analogowy, miernik poziomu dźwięku z pamięcią i USB DT - 8852, elektryczna pompa próżniowa, klosz próżniowy szklany. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z jego parametrami technicznymi zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6, 38.34.13.10-3, 38.30.00.00-8, 38.00.00.00-5, 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzęt do pracowni biologicznej, przysposobienia obronnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu do pracowni biologicznej, przysposobienia obronnego. W skład zamówienia wchodzi zakup i dostawa m.in.: fantom CPR z elektroniką, defibrylator AED ćwiczeniowy, kamera mikroskopowa. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z jego parametrami technicznymi zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00-8, 33.18.21.00-0, 38.60.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.