eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z profili PCV



Ogłoszenie z dnia 2008-05-23

Koszalin: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z profili PCV
Numer ogłoszenia: 108909 - 2008; data zamieszczenia: 23.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Jana Matejki, ul. Stanisława Staszica 6, 75-449 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3436223, fax 094 3458168.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JST.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z profili PCV.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z profili PCV na I i II piętrze holu w segmencie C - Gimnazjum nr 9 im. Noblistów Polskich w Koszalinie przy ul. Stanisława Staszica 6.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełni warunki wynikające z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r nr 223, poz 1655), 2. posiada niezbędne doświadczenie i udokumentuje wykonanie w okresie 5 ostatnich lat co najmniej 3 prac odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 70.000 zł brutto, 3. dysponuje co najmniej 5 pracownikami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, 4. posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 1 () do niniejszej SIWZ. b. oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 () do niniejszej SIWZ. c. oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 () do niniejszej SIWZ. d. przedstawi zaświadczenie w formie oryginału lub kopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp18koszalin.pl/przetargi/19052008-html.htm

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 18 im. Jana Matejki 75-449 Koszalin ul. Stanisława Staszica 6, budynek A, pokój nr 11.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 18 im. Jana Matejki 75-449 Koszalin ul. Stanisława Staszica 6, budynek A, pokój nr 11.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.