eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Adaptacja budynku byłej szkoły na budynek socjalny w Górce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-10

Oborniki: Adaptacja budynku byłej szkoły na budynek socjalny w Górce
Numer ogłoszenia: 108897 - 2009; data zamieszczenia: 10.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach , ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, faks 061 6559101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku byłej szkoły na budynek socjalny w Górce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiot zamówienia obejmuje adaptację budynku byłej szkoły na sześć lokali socjalnych o obniżonym standardzie w podziale adaptującym istniejący układ konstrukcyjny, o podstawowym programie: pomieszczenia mieszkalne wydzielone na bazie izb lekcyjnych i biblioteki, istniejące korytarze, przedsionek i hall, wspólna kuchnia i umywalnia z zapewnieniem własnej kuchenki i umywalki, toalety zewnętrzne istniejące, wspólne, z dołem kloacznym. 2)Założona funkcja wpisuje się w istniejący układ funkcjonalny i konstrukcyjny budynku. Budynek nie zmienia swego układu konstrukcyjnego ani elewacji. Nie ulegają zmianie warunki higieniczno-sanitarne (adaptacja istniejących pomieszczeń) ani też warunki ochrony przeciwpożarowej. Pomieszczenia mieszkalne projektowane są na bazie istniejącej kuchni i znajdującego się obok pomieszczenia (były gabinet dyrektora), która to zaopatrzona będzie w sześć kuchenek na gaz z butli (przedmiot zamówienia nie obejmuje zakupu kuchenek oraz butli), gniazda instalacji elektrycznej będą uaktywniane włącznikiem znajdującym się w poszczególnych lokalach. Umywalnia wspólna na bazie istniejącej umywalni, wyposażona w sześć umywalek wraz z gniazdem zasilania oddzielnym dla każdego z mieszkań, toalety adaptowane - istniejący budynek z ubikacjami kloacznymi połączony z budynkiem mieszkalnym istniejącym, zadaszonym krużgankiem. 3)Dla realizacji przedmiotu zamówienia zachowano istniejący podział pomieszczeń, większość istniejących otworów (wykorzystanie istniejących nadproży) oraz istniejące doświetlenie (stolarkę okienną). Projektowane nowe ściany i zamurowania niepotrzebnych otworów wykonać z bloczków betonu komórkowego obustronnie tynkowanego (tynk cem.-wap.). Znaczny wpływ na koszt adaptacji mają roboty instalacyjne: założenie i rozprowadzenie niezależnych w każdym z lokali instalacji wewnętrznej elektrycznej, obsługującej w ramach jednego złącza kablowo-pomiarowego oświetlenie i gniazda zasilania zarówno w pomieszczeniu mieszkalnym jak i gniazda odpowiadające temu mieszkaniu we wspólnych kuchni i umywalni. Ogrzewanie przyjęto istniejące, bez zmian, węglowe, za pomocą piecy kaflowych. Istniejące przewody sprawne, po robotach budowlanych należy dokonać ich przeglądu kominiarskiego. Magazynowanie opału w budynku zewnętrznym z wydzielonymi (wg później ustalonej organizacji) boksami (komórkami). Instalacja wod-kan wymaga nieznacznej, lokalnej rozbudowy w pomieszczeniu kuchni i pomieszczeniu umywalni. Oświetlenie pomieszczeń bez zmian, podłączone do odpowiadającemu danemu lokalowi złączu ZKP. Oświetlenie części wspólnej z istniejącego przyłącza, w tym oświetlenie kuchni i umywalni: bezpieczne od porażeń. Wykończenie wnętrz: wymalowanie farbą emulsyjną, w pomieszczeniu kuchni i umywalni farbą zmywalną (olejną) do wysokości 200 cm od posadzki. Posadzki istniejące, nowe w pomieszczeniach kuchni i umywalni (PCV). Stolarka okienna jak i drzwiowa do adaptacji, nowe drzwi: skrzydła płytowe na konstrukcji tzw.plaster miodu, ościeżnice metalowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)Spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 10.07.2009 r., wykonał minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa, przebudowa lub remont wewnętrzny budynku o wartości każdej z robót min. 80 tyś. PLN netto. 5)Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób: a)kierownik budowy - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, b)kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie kierowania robotami elektrycznymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, c)pozostałe osoby (operatorzy maszyn budowlanych, pracownicy wykwalifikowani, pracownicy niewykwalifikowani, kierowcy itp.) - min. 5 osób mających min. 3-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu robót o porównywalnym profilu technicznym, posiadający odpowiednie uprawnienia oraz przeszkolenie w zakresie bhp. 6)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 80 tyś. PLN. 2.Wykonawca zobowiązany jest ponadto: 1)złożyć ofertę i zaakceptować istotne postanowienia umowy, 2)udzielić na całość wykonanych robót co najmniej 36 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 3)potwierdzić umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustęp 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ). 2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 10.07.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie robót budowlanych zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające, protokoły odbioru robót) muszą zawierać co najmniej: a)wskazanie, że Wykonawca realizował roboty, których dokumenty dotyczą, b)wskazanie Zamawiającego, c)rodzaj wykonanych robót, d)wartość wykonanych robót, e)opinię stwierdzającą, że roboty wykonano należycie, f)identyfikację oraz podpis osoby upoważnionej. 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 6)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy kierownika budowy i kierownika robót): a)decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b)zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto Wykonawca składa: 1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ). 2)Kosztorys ofertowy jako dokument pomocniczy. 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl(bip.oborniki.pl).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy, pokój nr 219, II piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Obornikach ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, sekretariat - I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 29.08.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.