eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-29

Sulechów: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Numer ogłoszenia: 108873 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, fax 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zamówienie obejmuje sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego: a) Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu 1 miasta Sulechów i części obrębu Brzezie k. Sulechowa, o powierzchni ok. 9 ha, przedmiot opracowania planu zgodny z uchwałą Rady Miejskiej w Sulechowie nr IV/28/2007 z dnia 20 lutego 2007 r.; b) Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu 1 miasta Sulechów, o powierzchni ok. 0,3 ha, przedmiot opracowania planu zgodny z uchwałą Rady Miejskiej w Sulechowie nr IV/31/2007 z dnia 20 lutego 2007 r.; c) Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Sulechów - Brzezie, o powierzchni ok. 2,4 ha, przedmiot opracowania planu zgodny z uchwałą Rady Miejskiej w Sulechowie nr VI/55/2007 z dnia 17 kwietnia 2007 r.; d) Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego części obrębu 2 miasta Sulechów, części obrębu Cigacice i części obrębu Górzykowo, o powierzchni ok. 30,8 ha, przedmiot opracowania planu zgodny z uchwałą Rady Miejskiej w Sulechowie nr VI/56/2007 z dnia 17 kwietnia 2007 r.; e) Opracowanie projektów wyżej wymienionych zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego oraz prognoz od-działywania na środowisko, prognoz skutków finansowych uchwalenia planów, uzyskanie opinii i uzgodnień, przygotowanie wniosków w celu uzyskania zgody na zmianę przeznacze-nia gruntów rolnych i leśnych na nierolnicze i nieleśne zgodnie ze zmianą studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Sulechów uchwaloną przez Ra-dę Miejską w Sulechowie uchwałą nr XXV/218/2005 z dnia 25 stycznia 2005 r. 1.2. Opracowania należy wykonać w trzech egzemplarzach, do każdego egzemplarza jedną planszę kolorową oraz jeden egzemplarz w wersji elektronicznej. Ilości nie obejmują egzemplarzy niezbędnych do uzyskania uzgodnień i opinii. 1.3. Projekty muszą zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia i opinie, a uchwały przesłane Wojewodzie Lubuskiemu wraz załącznikami oraz dokumentacją planistyczną ocenę ich zgodności z prawem. 1.4. Projekty muszą być wykonane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowa-niu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), a w szczególności art. 17 oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy. 1.5. W ofercie należy podać cenę za wykonanie zamówienia uwzględniając koszty związane z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, koszty związane z przygotowaniem wniosków wraz z wymaganymi dokumentami i opracowaniami, w celu uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne oraz uzyskaniem opinii i uzgodnień, a także koszty związane z uczestnictwem w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami i inne koszty Wykonawcy potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia wpływające na ostateczną cenę. Cena nie obejmuje opracowania ekofizjograficznego. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić w terenie warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 1.7. Zamawiający nie przewiduje przedpłat za usługi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.22.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji I etapu przedmiotu zamówienia tj. 20% wartości zamówienia, przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres przedmiotu zamówienia będzie wypłacane częściowo na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę po zakończeniu każdego etapu zamówienia. 3. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel tj.: projektanta posiadającego uprawnienia w zakresie projektowania zagospodarowania przestrzeni zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzen-nym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) oraz być członkiem Izby Urbanistów i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów bu-downictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42, z późn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003r . w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. Nr 220, poz. 2173 i 2174). 4. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, tj. wykonaniem minimum 3 planów zagospodarowania. 5. Podwykonawcy: Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia [konieczny odpis uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa projektanta, o którym mowa w punkcie III.2 ppkt 3]. 5. Wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sulechow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pok. 119b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.