eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Ochrona mienia i obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-10

Cieszyn: Ochrona mienia i obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o
Numer ogłoszenia: 10878 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o. , ul. Słowicza 59, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 4794100, faks 033 4794113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgk.cieszyn.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Cieszyn.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia i obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Fizyczna ochrona zajezdni autobusowej, znajdującej się w Cieszynie, przy ul. Słowiczej 59. Rodzaj i zakres obowiązków, zasady postępowania personelu ochroniarskiego oraz czas wykonywania usługi na zajezdni autobusowej zostały opisane w załączniku nr 1 do projektu umowy, który został załączony do niniejszej SIWZ. 2) Fizyczna ochrona stacji przeładunkowej, znajdującej się w Cieszynie przy ul. Motokrosowej 27 (za oczyszczalnią ścieków). Rodzaj i zakres obowiązków, zasady postępowania personelu ochroniarskiego oraz czas wykonywania usługi na stacji przeładunkowej zostały opisane w załączniku nr 2 do projektu umowy, który został załączony do niniejszej SIWZ. 3) Patrolowanie cmentarza komunalnego, znajdującego się w Cieszynie przy ul. Katowickiej 34. Rodzaj i zakres obowiązków, zasady postępowania personelu ochroniarskiego oraz czas wykonywania usługi na cmentarzu komunalnym zostały opisane w załączniku nr 3 do projektu umowy, który został załączony do niniejszej SIWZ. 4) Monitoring i konserwacja elektronicznych systemów bezpieczeństwa - SSWN i CCTV - w obiektach: - siedziba Spółki w Cieszynie, ul. Słowicza 59 (CCTV), - kasa w budynku siedziby Spółki w Cieszynie, ul. Słowicza 59 (SSWN), - budynek administracyjny przy Cmentarzu Komunalnym w Cieszynie, ul. Katowicka 34 (SSWN), - budynek administracyjny oraz budynek odwadniania osadów w Oczyszczalni ścieków w Cieszynie, ul. Motokrosowa 27 (SSWN - monitoring podłączony do pomieszczenia, w którym pracuje dyspozytor Oczyszczalni i CCTV), - Stacja Przeładunkowa w Cieszynie, ul. Motokrosowa 27 (SSWN).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza, na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości niniejszego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 85.31.23.10 - Usługi dozoru 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 35.12.17.00 - Systemy alarmowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do ubiegania się o realizację niniejszego zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45, ust. 6 ustawy): pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić tylko przelewem na rachunek bankowy Zakładu Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o. w banku: ING Bank Śląski O/Cieszyn, nr 55 1050 1403 1000 0023 4673 1777 z dopiskiem Wadium - ochrona mienia i obiektów. Wadium w pieniądzu uważa się za skutecznie wniesione w dniu i godzinie zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym Spółki. Kopię potwierdzenia wykonania przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna (art. 45, ust. 6, pkt. 2-5 ustawy) należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego (Cieszyn, ul. Słowicza 59, pokój nr 11, czynna w godzinach 7:15 ÷ 14:30) najpóźniej do godziny składania ofert. Natomiast do oferty należy dołączyć potwierdzoną przez wykonawcę kserokopię tego wadium wraz z kserokopią potwierdzenia kasowego przyjęcia dokumentu wadium do depozytu kasowego zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. Za aktualny zamawiający uznaje dokument, którego ważność obejmuje dzień składania ofert oraz okres wykonywania zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej jedną usługę ochrony mienia i obiektów, odpowiadającą swoim rodzajem i ilością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. świadczyli usługę przynajmniej w ilościach określonych w pkt 7 SIWZ w okresie nie krótszym niż pół roku (sześć miesięcy) i nie dłuższym niż trzy lata. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeśli Wykonawca wykaże świadczenie przynajmniej jednej usługi ochrony mienia i obiektów w ilości co najmniej 30 000 godzin w okresie trzech lat lub krótszym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilno-prawnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej lub w zakresie przedmiotu zamówienia. Czytelna kopia poświadczona za zgodność przez wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22, ust. 1 ustawy. Podpisany przez wykonawcę druk oświadczenia, który został dołączony do SIWZ, 2) oświadczenie o posiadaniu co najmniej jednej dwuosobowej grupy wsparcia wyposażonej w pojazd, która ma możliwość dotarcia do obiektów zamawiającego w ciągu 5 minut od wezwania, niezależnie od pory dnia i natężenia ruchu. Dokument sporządzony samodzielnie przez wykonawcę (i podpisany).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 Prawa zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach następujących zmian: - przepisów dotyczących podatku od towarów i usług (zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto Wykonawcy), - przepisów dotyczących ochrony osób i mienia, - organizacyjnych Zamawiającego polegających na zmniejszeniu lub zwiększeniu obiektów podlegających ochronie oraz godzin świadczenia usług, - miejsca świadczenia usługi ochrony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgk.cieszyn.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o. ul. Słowicza 59 43-400 Cieszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 11:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o. ul. Słowicza 59 43-400 Cieszyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.