eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości dla potrzeb Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu Zakładu Obsługi Urzędu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-13

Wrocław: Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości dla potrzeb Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu Zakładu Obsługi Urzędu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław.
Numer ogłoszenia: 10860 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 403284 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu Zakład Obsługi Urzędu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. , faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze Jednostki Budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości dla potrzeb Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu Zakładu Obsługi Urzędu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w zestawieniu kosztów zadania stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. (Zał. Nr 3 przedstawia przewidywane zużycie roczne) 2. Dodatkowe warunki w zakresie dostawy: -Poszczególne dostawy winny być realizowane stosownie do potrzeb Zamawiającego w ciągu jednego roku od dnia podpisania umowy, w terminie nie dłuższym niż 3 dni licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. -Wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia na adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu Zakład Obsługi Urzędu pl. Powstańców Warszawy 1; 50-951 Wrocław; Pokój 108 -Odbioru towaru w siedzibie Zamawiającego zgodnie z jego upoważnieniem dokona osoba wyznaczona przez Zamawiającego - pracownik Zamawiającego. -Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w swojej siedzibie. -Wykonawca odpowiada za utratę bądź uszkodzenie przewożonych środków czystości do momentu jego odebrania przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego -W przypadku dostarczenia środków czystości niezgodnych ze specyfikacją i złożoną ofertą czy wadliwych, Zamawiający zwróci niezgodny, czy wadliwy towar na koszt Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia towaru zgodnego z wymogami Zamawiającego w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji. -Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałych cen jednostkowych przez okres obowiązywania umowy. UWAGA -W przypadku podania w zestawieniu kosztów zadania w załączniku nr 3 nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 29 ust. 3 zamawiający dopuszcza złożenie ofert produktów równoważnych. -W przypadku zaproponowania środków czystości równoważnych, Wykonawca jest obowiązany wykazać że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP i § 3 Rozporządzeniem Prezesa Ministra Finansów w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. 87 z dnia 24 maja 2006 poz. 605 3. Termin wykonania dostawy: od 01.01.2010 do 31.12.2010 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 41726.41 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIDO Jarosław Ogórek, ul. Świdra 19/1, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 41726.41
  • Oferta z najniższą ceną: 41726.41 oferta z najwyższą ceną: 71082.69
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.