eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Ochrona fizyczna osób i mienia w siedzibie Prokuratury Rejonowej w Białogardzie przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 30 w Białogardzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-21

Koszalin: Ochrona fizyczna osób i mienia w siedzibie Prokuratury Rejonowej w Białogardzie przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 30 w Białogardzie
Numer ogłoszenia: 108588 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Koszalinie, ul. Wł. Andersa 34a, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428656, fax 094 3422417.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w siedzibie Prokuratury Rejonowej w Białogardzie przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 30 w Białogardzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna osób i mienia w siedzibie Prokuratury Rejonowej w Białogardzie przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 30 w Białogardzie Zakres zamówienia: 1. Stała, bezpośrednia ochrona w godzinach 7:30 - 15:30 w dniach pracy Prokuratury wykonywana przez jednego pracownika ochrony, posiadającego co najmniej licencję I stopnia pracownika ochrony oraz wyposażonego w paralizator elektryczny, 2. Stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, 3. Zapewnienie grupy interwencyjnej na pilne wezwanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.10.00.00 - Usługi w zakresie prawa, księgowości, audytu, działalności gospodarczej, zarządzania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. a) posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej; b) posiadają status SUFO udokumentowany decyzją przyznającą prawo posiadania oraz używania w celu ochrony paralizatorów elektrycznych, wydaną na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06 sierpnia 1998 roku w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. Nr 113, poz. 730 z późn. zm.). 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego), świadczone w sposób ciągły, przez okres minimum jednego roku każde; b) posiadają system zarządzania jakością w zakresie usługi ochrony osób i mienia; c) posiadają na terenie Białogardu minimum dwie grupy interwencyjne wyposażone w samochody, tak aby co najmniej jedna z nich mogła podjąć interwencję w czasie maksymalnie 6 minut w dzień i 3 minuty w nocy; d) posiadają system łączności radiowej pozwalający na radiowe komunikowanie się pracownikowi ochrony oraz grupie interwencyjnej z Centrum Monitorowania wyposażonym we własną stację monitorowania (radiowe urządzenia nadawczo - odbiorcze pracujące w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego); e) posiadają możliwość monitorowania obiektu Zamawiającego drogą radiową pozwalającą na stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych; f) posiadają wyposażenie w postaci paralizatorów elektrycznych; g) dysponują pracownikami (realizującymi bezpośrednią ochronę fizyczną) posiadającymi co najmniej licencję I stopnia, posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą do co najmniej /poufne/ oraz legitymującymi się dopuszczeniem do posiadania broni. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. a) posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 250.000,- zł bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych wraz z ofertą - (SPEŁNIA/NIESPEŁNIA).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust 1, oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wypisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert; W przypadku składania oferty wspólnej każdy z Wykonawców składa dokument. 3. Koncesje Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydane na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia; W przypadku składania oferty wspólnej każdy z Wykonawców składa dokument. 4. Pozwolenia na broń na okaziciela (świadectwo broni). 5. Wykaz wykonanych oraz wykonywanych w okresie prowadzonej działalności usług ochrony mienia i osób o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, świadczonych w sposób ciągły, przez okres minimum jednego roku każde - z podaniem odbiorców, okresów świadczenia usług, liczbie budynków objętych zamówieniem oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 6. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi potwierdzające posiadania systemu zarządzania jakością usług ochrony osób i mienia (np. typu certyfikat zgodności z normą ISO 9001-2000 lub inny równoważny dokument potwierdzający odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości świadczonych usług. 7. Wykaz pojazdów, którymi dysponuje Wykonawca przeznaczonych dla dwóch grup interwencyjnych ze wskazaniem nr rejestracyjnego pojazdu; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 8. Pozwolenie radiowe Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie radiowych urządzeń nadawczo-odbiorczych pracujących w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego, obejmującej swym zasięgiem miasto Białogard; 9. Pozwolenie radiowe Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie radiowych urządzeń nadawczo-odbiorczych pracujących w sieci typu monitorowanie systemów alarmowych, obejmującej swym zasięgiem miasto Białogard; 10. Imienną listę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o posiadanych kwalifikacjach wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane licencje, poświadczenia bezpieczeństwa oraz dopuszczenie do posiadania broni. Załączone dokumenty mają stwierdzać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; 11. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 250.000,- zł bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Doświadczenie - okres prowadzonej działalności w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej - 10
  • 3. Doświadczenie - ilość budynków objętych wykonaną lub wykonywaną w okresie prowadzonej działalności usługą ochrony mienia i osób ... - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.po.koszalin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Koszalinie, ul. Gen. Wł. Andersa 34a, 75-950 Koszalin, pokój 266.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Koszalinie, ul. Gen. Wł. Andersa 34a, 75-950 Koszalin, pokój 134.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcom.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.