eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa sprzętu sportowego do Pływalni Wielozadaniowej Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-16

Olsztyn: Dostawa sprzętu sportowego do Pływalni Wielozadaniowej Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 108501 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu sportowego do Pływalni Wielozadaniowej Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu sportowego do Pływalni Wielozadaniowej Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części tj.: Część nr 1 -Sprzęt siłowy. Część nr 2 -Przybory i sprzęt do Sali fitness oraz sportów walki. Część nr 3 -Sprzęt Cardio do Pływalni Uniwersyteckiej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W zakresie części nr 1, 3- Certyfikat bezpieczeństwa - zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Dokumenty należy oznaczyć w taki sposób aby jasno wynikało jakiej części dotyczą 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego 3. Formularz ofertowy sporządzony przez Wykonawcę według wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie - (Załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Formularz cenowy będący jednocześnie opisem przedmiotu zamówienia sporządzony przez Wykonawcę według wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie -(Załącznik nr 2 do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej 2.Zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3.W przypadku zaistnienia sytuacji wskazanej w ust. 1 oraz ust. 2 strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy. 4.Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2 pok. 309 10-719 Olsztyn..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt siłowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gryf olimpijski z zaciskami - 4 sztuki 2. Zestaw obciążeń: talerze na gryfy olimpijskie 20kg -10 sztuk 3. Zestaw obciążeń: talerze na gryfy olimpijskie 15kg -10 sztuk 4. Zestaw obciążeń: talerze na gryfy olimpijskie 10kg - 8 sztuk 5. Zestaw obciążeń: talerze na gryfy olimpijskie 5 kg - 8 sztuk 6. Zestaw obciążeń: talerze na gryfy olimpijskie 2,5kg -6 sztuk 7. Ławka prosta do wyciskania ze stojakami - 2 sztuki 8. Ławka skośna do wyciskania ze stojakami -2 sztuki 9. Zestaw sztangielek na stojaku, minimum 20 par w przedziale wagowym od 5 do 45 kg - 1 sztuka, 10. Atlas 8 stanowiskowy z minimum następującymi stanowiskami ( buterflay, wyciskanie siedząc lub leżąc, wyciąg górny, czworogłowy uda) - 1 sztuka 11. Maszyna siłowa jednostanowiskowa: Mięśnie klatki piersiowej - 1 sztuka 12. Maszyna siłowa jednostanowiskowa: Brama - 1 sztuka 13. Maszyna siłowa jednostanowiskowa: Motylek -1 sztuka 14. Maszyna siłowa jednostanowiskowa: Wyciąg z góry - 1 sztuka 15. Maszyna siłowa jednostanowiskowa: Wyciskanie sztangi w prowadnicach - 1 sztuka 16. Maszyna siłowa jednostanowiskowa: Dwugłowy uda - 1 sztuka 17. Maszyna siłowa jednostanowiskowa: Przywodziciel i odwodziciel - 1 sztuka 18. Maszyna siłowa jednostanowiskowa: Mięśnie grzbietu - 1 19. Maszyna siłowa jednostanowiskowa: Dwugłowy ramion. sztuka 1 20. Maszyna siłowa jednostanowiskowa: Suwnica- 1 sztuka 21. Twister siedząc i stojąc - 1 sztuka 22. Dip wolnostojący - 1 sztuka 23. Modlitewnik- z możliwością regulacji wysokości - 1 sztuka 24. Ławka rzymska regulowana - 1 sztuka 25. Ławka do ćw. Prostowników grzbietu - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przybory i sprzęt do Sali fitness oraz sportów walki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Hantle: winylowe 1 kg - 30 sztuk 2. Hantle winylowe: 0.75 kg - 30 sztuk 3. Laski gimnastyczne 1,2 metra dł. - 50 sztuk 4. Maty fitness 180cm x 60 x0,5 minimum. - 50 sztuk 5. Stepy: dwustopniowa wysokość, nóżki antypoślizgowe, wykonane z tworzywa sztucznego, dł. minimum 65 cm, szer. minimum 27 cm. - 50 sztuk 6. Piłki tzw. body baal średnica 65 cm oraz 75 cm. - 30 sztuk 7. Piłki owalne - 50 sztuk 8. Piłki gumowe 20 cm- 40 sztuk 9. Hula hop - 30 sztuk 10.Taśma gumowa 1,5 m dł. - 50 sztuk 11. Ekspander gumowy (ósemka) - 30 sztuk 12. Materace typu puzzle 100 cm x 100 cm x 2 cm - 200 sztuk 13. Piłki lekarskie 1 kg kauczukowe - 20 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt Cardio do Pływalni Uniwersyteckiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bieżnia: 3 sztuki - Silnik AC minimum 4KM , - Prędkość w przedziale od 0,8 do 22km/h, - Kąt nachylenia regulowany od 0 do minimum 15% - Dwustopniowy nawiew, - Pas antypoślizgowy o dł. minimalnej 150 cm i szerokości 50 cm, - System amortyzacji blatu bieżni, - Kółka transportowe , - Przyciski regulacji kąta nachylenia i prędkości na poręczy, - Pomiar pulsu za pomocą czujników pomiaru pulsu na uchwytach dodatkowo może być telemetrycznie (pulsometr Polar), - Wyświetlacz LED graficznie przedstawiający profil programu, - LED wskazujące następujące funkcje : prędkość, czas/dystans, kalorie/kąt nachylenia oraz puls, - Program manualny, - Program użytkownika- przynajmniej 8 programów ćwiczeń , program HRC, - Max. waga Użytkownika: 150kg 2. Maszyna eliptyczna LK8100:3 sztuki - Elektromagnetyczny system oporu, - Generator prądotwórczy - do prądu należy podłączyć tylko jeśli chcemy by wyświetlacz był włączony nawet gdy nie ćwiczymy, - Rama stalowa, - SKF łożyska, - Wyświetlacz: Górny wyświetlacz wskazuje profil ćwiczenia oraz poziom. Poniżej wyświetlacz alfanumeryczny wskazuje przebieg ćwiczenia. - Diody wskazują wyświetlaną funkcję: prędkość/RPM, czas/dystans, kalorie/Watt, puls. - Puls: Pomiar pulsu za pomocą czujników pomiaru pulsu na uchwytach oraz telemetrycznie (pulsometr Polar). - Programy: manualny + minimum 8 innych programów, - Kółka transportowe , - Nawiew, - Max. waga Użytkownika: 150kg 3. Rower pionowy: 2 sztuki - Elektromagnetyczny system oporu, - Generator prądotwórczy - do prądu należy podłączyć tylko jeśli chcemy by wyświetlacz był włączony nawet gdy nie ćwiczymy, - Napęd: pas Poly-V, - Rama stalowa, - Kółka transportowe, - Nawiew, - Regulacja siodełka w pionie i poziomie, - Wyświetlacz: Górny wyświetlacz wskazuje profil ćwiczenia oraz poziom. - Poniżej wyświetlacz alfanumeryczny wskazuje przebieg ćwiczenia. - Diody wskazują wyświetlaną funkcję: prędkość/RPM, czas/dystans, kalorie/Watt, puls. - Puls: Pomiar pulsu za pomocą czujników pomiaru pulsu na uchwytach oraz telemetrycznie (pulsometr Polar). - Programy: Manual, 8 profili ćwiczeń, - Waga Użytkownika: do 150kg 4. Rower poziomy z generatorem prądotwórczym: 2 sztuki - Elektromagnetyczny system oporu, - Generator prądotwórczy, - Rama stalowa, - Kółka transportowe, - Nawiew, - Regulacja siodełka w pionie i poziomie, - Wyświetlacz pokazujący przynajmniej takie parametry jak: prędkość, czas, dystans, kalorie, puls. - Puls: Pomiar pulsu za pomocą czujników pomiaru pulsu na uchwytach oraz ewentualnie opcjonalnie telemetrycznie, - Programy: Manual oraz przynajmniej 8 profili ćwiczeń , - Max. waga Użytkownika: 150kg. 5. Stepper z generatorem: 2 sztuki - Rama: stalowa, - Obudowa: plastik, - Kontrola wagi i automatycznie dopasowanie ruchu do każdego profilu ćwiczeń, - Uchwyty / poręcze: poziome i pionowe z czujnikami pomiaru pulsu, - Dwustronny ruch po elipsie, - System hamowania: elektromagnetyczny z generatorem, - Niezależne obciążenie stopni, - Kółka transportowe, Funkcje wyświetlacza: - minimum 10 różnych programów ćwiczeń, - czas, dystans, kalorie, puls, - Kontrola tętna: czujniki pomiaru w uchwytach oraz opcjonalnie telemetryczny system pomiaru, - max waga użytkownika: 180 kg, - max wzrost użytkownika: 2,00m 6. Wioślarz: 3 sztuki - System hamowania: koło oporu powietrznego, - System napędowy: cięgna linowe (łańcuch), - Siodełko łożyskowane, - Maksymalna masa ćwiczącego 200 kg, - Możliwość pomiaru tętna w zestawie, - Rolki transportowe oraz możliwość składania, - Funkcje komputera: pomiar czasu, prędkości, tempa, zużycia kalorii, mocy, tętna; zapisane programy treningowe, w tym ulubione programy użytkownika, wiosłowanie z porównaniem do poprzedniego wyniku, ustalonego tempa, funkcja zapisu osobistych danych na karcie pamięci i z wejściem USB i generatorem ładującym baterie komputera;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.