Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-09
Włoszczowa: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 910 000 zł
Numer ogłoszenia: 108495 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3944950, faks 041 3944965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wloszczowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 910 000 zł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 910 000 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu Powiatu oraz spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w wariancie: kredyt złotówkowy ze zmienną stopą procentową, oprocentowany wg stawki WIBOR 1M plus ewentualna stała marża bankowa powiększająca (pomniejszająca) stawkę WIBOR 1M. Planuje się zaciągnięcie kredytu na okres 104 miesiące (tj. od 01.10.2009 do 31.05.2018) od daty podpisania umowy kredytowej z karencją do końca grudnia 2009 roku, przy czym ostateczna data zaciągnięcia będzie zależała od terminu zakończenia procedury przetargowej i daty podpisania umowy. Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do 31 grudnia 2009 r. Spłata kredytu dokonywana będzie w ratach miesięcznych przez okres 101 miesięcy tj. od stycznia 2010 r. do maja 2018 r. tj: - 100 rat po 39 000,00 zł (od stycznia 2010r. do kwietnia 2018r.) - 1 rata po 10 000,00 zł ( maj 2018r.) w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca, a w przypadku gdy termin spłaty przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona spłaty raty w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie. Spłata odsetek, które naliczane będą od wielkości wykorzystanego kredytu do dnia poprzedzającego dzień wpłaty kolejnych rat kredytu oraz w okresie karencji, będzie następować w miesięcznych ratach do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu za który naliczone zostały odsetki. W całym okresie kredytowania (wykorzystanie i spłata) naliczanie odsetek winno być według metody kapitałowej, to znaczy od aktualnego zadłużenia z tytułu spłaty kredytu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 19 550 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy). Forma wadium musi być zgodna z określoną w art. 45 ust. 6 PZP. W przypadku wyboru wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr 25 85250002 0000 0011 5720 0019. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty potwierdzenie wniesienia wadium. Zamawiający uzna wpłatę wadium w formie pieniężnej tylko wtedy, gdy znajdą się one faktycznie na jego rachunku bankowym przed otwarciem ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - prowadzą działalność gospodarczą, której przedmiotem są czynności określone w art. 5 ust 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (j.t. z 2002 r. Dz. U. Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami); - spełniają wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - według załącznika nr 1 do formularza ofertowego, - oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP - według załącznika nr 2 do formularza ofertowego, - aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) pełny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego o dokonanej rejestracji działalności lub odpis powołania jednostki (np. rozporządzenia itp.), - oświadczenie o zapoznaniu się z postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnoszenia do nich zastrzeżeń, - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 5 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Bankowe, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - zezwolenie komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy Prawo bankowe, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, sekretariat pok. 325..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁOSZCZOWA
- Budowa dwóch hal namiotowych w Zakładzie Przetwarzania Odpadów Komunalnych "Kępny Ług" we Włoszczowie w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Sukcesywna dostawa wapna palonego-mielonego wysokoreaktywnego, luzem na potrzeby Włoszczowskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
- "Modernizacja drogi w miejscowości popegeerowskiej Nieznanowice" dofinansowane ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie w drugim półroczu 2024 r.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU WŁOSZCZOWSKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Zwiększenie dostępności architektonicznej w I Liceum Ogólnokształcącym im. gen. Władysława Sikorskiego we Włoszczowie" realizowanego przez PFRON
więcej: przetargi w Włoszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Miejskiej Lubań oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 12 lipca 2024 roku do 8 lipca 2027 roku.
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.500.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz podległych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.