eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Opieka serwisowa nad urządzeniami kopiującymi, powielaczem oraz urządzeniami wielofunkcyjnymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Katowice: Opieka serwisowa nad urządzeniami kopiującymi, powielaczem oraz urządzeniami wielofunkcyjnymi
Numer ogłoszenia: 108437 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opieka serwisowa nad urządzeniami kopiującymi, powielaczem oraz urządzeniami wielofunkcyjnymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na obsłudze serwisowej sprawnych na dzień podpisania umowy urządzeń kopiujących, powielaczy oraz urządzeń wielofunkcyjnych znajdujących się w siedzibach Śląskiego OW NFZ, wyszczególnionych w formularzu lokalizacja urządzeń będącym załącznikiem do formularza nr 1. Obsługa serwisowa obejmuje naprawy, przeglądy, konserwację urządzeń, wymianę uszkodzonych i zużytych części zamiennych, dostawę i wymianę materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający podzielił całe zamówienie na cztery pakiety. Pakiet I Kopiarki Xerox Pakiet II Kopiarki i urządzenia wielofunkcyjne Kyocera-Mita Pakiet III Powielacz Riso Pakiet IV Urządzenie wielofunkcyjne Brother Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia w zakresie materiałów eksploatacyjnych ofert równoważnych jeżeli wykonawca załączy do oferty oświadczenie, iż zaoferowane materiały eksploatacyjne opisane przez Zamawiającego w formularzu kalkulacja cenowa, właściwym dla oferowanych pakietów: -nie odbiegają parametrami technicznymi, jakościowymi i wydajnością od części oryginalnych, -będą bezkolizyjnie współpracowały z urządzeniami posiadanymi przez Zamawiającego, a wskazanymi w formularzu kalkulacja cenowa, właściwym dla oferowanych pakietów, -nie spowodują uszkodzenia, ani zaburzeń w pracy urządzeń do których są przewidziane, -każda niesprawność lub uszkodzenie innych elementów wynikła z powodu zastosowania równoważnych części zostanie usunięta na koszt wykonawcy. W przypadku zaoferowania przedmiotu równoważnego powyższe oświadczenie musi zostać załączone do oferty. W przypadku zaoferowania przedmiotu równoważnego wykonawca zobowiązany jest również wyraźnie wskazać w jakim zakresie składa ofertę równoważną. Wskazanie następuje na odrębnym, w tym celu sporządzonym formularzu lub przy pomocy formularza cenowego. Wykonawca musi dokładnie opisać i wskazać, które z materiałów eksploatacyjnych wymienionych w formularzu nr 1 są oferowane jako materiały równoważne. W takim przypadku konieczne jest również wskazanie producenta lub producentów każdego z takich materiałów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn faksowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 20.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pzp. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt VI.B SIWZ oraz złożonego oświadczenia, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ. Warunki podmiotowe: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp oraz przedstawi dokument, o którym mowa w pkt VI B ppkt 1 (odpowiednio ppkt 4). 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie), przynajmniej dwóch (2) usług wykonanych lub będących w trakcie wykonywania odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te usługi, których należyte wykonanie zostało potwierdzone stosownym dokumentem (referencje) - patrz pkt VI B.3. Pod pojęciem wykonana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć (odpowiednio dla poszczególnych pakietów): Pakiet I - usługę serwisowania kopiarek Xerox o wartości nie mniejszej niż 20.000,00zł brutto, którą wykonawca zrealizował ( umowa została zrealizowana ) Pakiet II - usługę serwisowania kopiarek lub urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera-Mita o wartości nie mniejszej niż 5.000,00zł brutto, którą wykonawca zrealizował ( umowa została zrealizowana ) Pakiet III - usługę serwisowania powielacza Riso o wartości nie mniejszej niż 1.000,00zł brutto, którą wykonawca zrealizował ( umowa została zrealizowana ) Pakiet IV - usługę serwisowania urządzeń wielofunkcyjnych Brother o wartości nie mniejszej niż 2.000,00zł brutto, którą wykonawca zrealizował ( umowa została zrealizowana ) Pod pojęciem wykonywana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć ( odpowiednio dla poszczególnych pakietów): Pakiet I - usługę serwisowania kopiarek Xerox, będącą w trakcie realizacji, której pewna część o wartości nie mniejszej niż 20.000,00zł brutto została już zrealizowana przez wykonawcę Pakiet II - usługę serwisowania kopiarek lub urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera-Mita będącą w trakcie realizacji, której pewna część o wartości nie mniejszej niż 5.000,00zł brutto została już zrealizowana przez wykonawcę Pakiet III - usługę serwisowania powielacza Riso będącą w trakcie realizacji, której pewna część o wartości nie mniejszej niż 1.000,00zł brutto została już zrealizowana przez wykonawcę Pakiet IV - usługę serwisowania urządzeń wielofunkcyjnych Brother będącą w trakcie realizacji, której pewna część o wartości nie mniejszej niż 2.000,00zł brutto została już zrealizowana przez wykonawcę W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp oraz przedstawi dokumenty, o których mowa w pkt VI.B ppkt 2 i 3 SIWZ. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp. 4.nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, o którym mowa w pkt.VI.A o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a wymagane przez zamawiającego, wyszczególnione w pkt.VI.B SIWZ. A. OŚWIADCZENIA: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp (treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferty ). B. DOKUMENTY: Wykonawcy powinni dołączyć do oferty niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) - Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.wykaz usług zgodnie z formularzem nr 3 wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (brutto w złotych), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców patrz: pkt V pkt 2 SIWZ. Podając daty wykonania Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok wykonania zamówienia (usługi) albo wykonania części zamówienia (usługi) aktualnie realizowanej. 3.dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 2, zostały wykonane w sposób należyty. Dokument taki winien być wystawiony przez odbiorcę zamówienia, tj. podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane lub jest wykonywane nadal. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zasadami opisanymi w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. Nr 87, poz. 605. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty PEŁNOMOCNICTWO. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt VIII. B SIWZ dla pełnomocnictw. Do oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (występujących wspólnie) dokument wymieniony pod lit. B ppkt 1 (odpowiednio ppkt 4) należy załączyć w odniesieniu do każdego z Wykonawców odrębnie. Każdy z Wykonawców osobno obowiązany jest spełnić warunek z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 pzp. W przypadku pozostałych warunków art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 pzp wystarczy, aby spełnił je przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co winny potwierdzić dokumenty wymienione pod lit B ppkt 2 i 3. Wszystkie dokumenty przedkładane przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny być podpisane albo potwierdzone za zgodność z oryginałem przez ustanowionego przez nich pełnomocnika. Zgodnie z § 4 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opieka serwisowa kopiarek Xerox.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opieka serwisowa kopiarek Xerox DC 332-1 szt, DC 220-2 szt, DC 12-1 szt, DC 470-2 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.40.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opieka serwisowa kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera-Mita.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opieka serwisowa kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera-Mita KM 1650- 1 szt, Vi-200 - 1 szt, FS 1018 - 9 szt, DC 4060-1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.40.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opieka serwisowa powielacz Riso.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opieka serwisowa powielacz Riso FR 3950 - 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.40.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opieka serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych Brother.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opieka serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych Brother MFC 8460N - 17 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.40.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.