Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-16
Zielona Góra: Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego dla Centrum Budownictwa Zrównoważonego i Energii w Nowym Kisielinie
Numer ogłoszenia: 108350 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Zielonogórski Dział Inwestycji , ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3282434, 3282369, faks 068 3282369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uz.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego dla Centrum Budownictwa Zrównoważonego i Energii w Nowym Kisielinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego dla Centrum Budownictwa Zrównoważonego i Energii w Nowym Kisielinie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadają wiedzę i doświadczenie, - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2. Za spełnienie przez Wykonawcę warunku dotyczącego posiadanie wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna, udokumentowane wykonanie minimum 2: opracowań programu funkcjonalno - użytkowego i/lub dokumentacji budowlanej i wykonawczej dla obiektów kubaturowych o kubaturze nie mniejszej niż 4 tys. m3 każdy (w grupie PKOB 126) w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie). Pod pojęciem wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat rozumie się odbiór kompletnego Programu funkcjonalno - użytkowego i/ lub dokumentacji budowlanej i wykonawczej w tym okresie (protokół odbioru datowany nie wcześniej niż 3 lata przed terminem składania ofert). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie) Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnianie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony Formularz OFERTA - załącznik nr 2 do SIWZ. 2) O ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie; dane zostaną zastąpione nowymi. 2. Dopuszcza się zmiany wskazanych (w druku oferty) lub wprowadzenie nowych części zamówienia, które będą realizowane przy udziale podwykonawców - w takim wypadku zapis §5 umowy stosuje się odpowiednio. 3. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji niniejszej umowy. Określone w umowie terminy realizacji przedmiotu umowy mogą ulec przesunięciu: 1) w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, złych warunków atmosferycznych) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia - termin realizacji będzie przesunięty o czas działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły, 2) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac niezbędnych do realizacji zamówienia, do których wykonania zobowiązany jest Zamawiający - termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania przedmiotowych prac. 4. Dopuszcza się zmiany osób mających pełnić określone funkcje w realizacji zamówienia, jeśli wcześniej wskazane osoby nie będą mogły pełnić swoich funkcji ze względów losowych, z powodu niewłaściwego wykonywania powierzonych zadań lub z powodu niewłaściwego zachowania. Nowo wskazane przez Wykonawcę osoby muszą spełniać wszystkie warunki wskazane dla tych funkcji w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia obowiązującej w postępowaniu na podstawie którego zawarta została niniejsza umowa. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na powierzenie obowiązków nowej osobie. W przypadku zmiany osób po stronie Zamawiającego Zamawiający powiadomi Wykonawcę o takim fakcie. 5. Cena określona w umowie może ulec zmianom, jeśli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, np. Wykonawca wprowadzi specjalny rabat - w takich przypadkach wartość umowy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uz.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Prof. Zygmunta Szafrana 21, 65-516 Zielona Góra, Dział Inwestycji, pokój 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9, bud. A-18, pok. 010 - Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Świadczenie usług kurierskich na rzecz Centralnego Magazynu Mundurowego na okres 24 miesięcy
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Wiechlice
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich
- Dostawa osprzętu sieciowego i wyposażenia elektronicznego dla BCU w dziedzinie informatyki i programowania w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 Elektronik w Zielonej Górze
- Dostawa drukarek 3D, filamentów i żywicy oraz skanerów 3D dla BCU w dziedzinie informatyki i programowania w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 Elektronik w Zielonej Górze.
- Dostawa stołów montażowych, mebli i krzeseł warsztatowych dla BCU w dziedzinie informatyki i programowania w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 Elektronik w Zielonej Górze.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
- Wykonanie robót remontowych rozdzielni SN i nN R-11 wraz z przebudową rozdzielnic i połączeń wewnętrznych w Gmachu Mechatroniki PW w Warszawie przy ul. Św. Andrzeja Boboli 8 - w formule zap. i wyb.
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Kicinie w formule "zaprojektuj i wybuduj" - Polski Ład
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Miodusy i Rogienice
- "Zielona i niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice - przebudowa Placu Jana Pawła II w Czechowicach-Dziedzice" - projekt
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Krynicy-Zdroju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.