eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Dostawa używanej koparki kołowej obrotowej na podstawie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-05

Boguchwała: Dostawa używanej koparki kołowej obrotowej na podstawie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym
Numer ogłoszenia: 108338 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarka Komunalna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Kolejowa 15A, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, tel. 17 870121, 8701215,8701218, faks 17 870121, 8701215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.go-kom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanej koparki kołowej obrotowej na podstawie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej koparki kołowej obrotowej na podstawie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez Zamawiającego 2. Wykonawca udzieli leasingu operacyjnego Zamawiającemu. 3.Warunki leasingu operacyjnego: a. okres leasingu 35 miesięcy b. czynsz inicjalny 45% wartości brutto zamówienia c. raty leasingowe miesięczne z możliwością zmiany harmonogramu spłat pod względem terminu i wysokości w poszczególnych miesiącach, na wniosek Zamawiającego d. wartość końcowa wykupu 1,0% e. wartość składników leasingu wymienionych w pkt 3b,c,d niezmienne przez cały okres 35 miesięcy f. dopuszcza się możliwość korekty opłat leasingowych w przypadku zmian wskaźników WIBOR g. oferty należy składać dla wskaźników WIBOR dla 3 miesięcznego okresu 4.Opis Przedmiotu Zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień 5. Charakterystyka techniczna koparki kołowej obrotowej a.Dane ogólne: rok produkcji nie wcześniej niż 2002 ciężar całkowity od 13 do14 ton szerokość transportowa max. 2550 mm głębokość kopania min. 5200mm b. SILNIK: - wysokoprężny, turbodoładowany, czterocylindrowy, chłodzony cieczą, - bezpośredni wtrysk - o mocy netto nie mniejszej niż 75 KW - pojemność nie mniejsza niż 3,9litra - przebieg nie więcej niż 11000 MTG c. UKŁAD HYDRAULICZNY - ciśnienie robocze w układzie hydraulicznym nie mniejsze niż 325 kg/cm2 - wydajność pomp min. 235 l/min. - instalacja hydrauliczna do młota wyburzeniowego - dodatkowa instalacja do podpięcia osprzętów - tryb pracy maszyny pozwalający na ustawienie obrotów silnika i wydajności układu hydraulicznego w zależności od wykonywanej pracy d. UKŁAD ELEKTRYCZNY - napięcie układu 24 V - 2 akumulatory 12 V min 100 Ah - rozrusznik min. 5,5KW e. UKŁAD KIEROWNICZY - ze wspomaganiem hydraulicznym f. UKŁAD NAPĘDOWY - napęd 4x4 - trzy prędkości jazdy - koła maszyny bliźniacze, zużycie opon nie większe niż 25% g. OSPRZĘT KOPARKI - trójczłonowa konstrukcja wysięgnika z ostatnim kopiącym ramieniem o długości nie mniejszej niż 3000mm - lampy robocze na wysięgniku - osprzęt mocowany za pomocą szybkozłącza hydraulicznego - łyżka do kopania o szer. 1000mm. - łyżka skarpowa nowa hydraulicznie sterowana o szer. 1800mm - niezależne stabilizatory - możliwość wyboru trybu pracy maszyny - maszyna wyposażona w lemiesz h. KABINA - ogrzewanie wentylator, klimatyzacja - poziom hałasu w kabinie do 76 dB - nadmuch na szyby - panel ze wskaźnikami powinien zawierać co najmniej wskaźnik poziomu paliwa, temperaturę cieczy chłodzącej i licznik MTG - dwa lusterka zewnętrzne wsteczne - pomarańczowe światło błyskowe i. ZBIORNIK PALIWA - pojemność min. 250 l. j. WYMAGANIA DODATKOWE ZWIĄZANE Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA - Koparka kołowa musi posiadać urządzenia wymagane przez przepisy dopuszczające sprzęt do ruchu po drodze publicznej oraz spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia Dz. U. nr 32, poz. 262. - gwarancja na oferowaną koparkę musi wynosić co najmniej 3 miesiące - maszyna musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz katalog części zamiennych - wykonawca powinien być związany umową dystrybucyjną z producentem maszyny którą oferuje - wykonawca powinien posiadać własny autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - koparka musi być sprawna technicznie, - wykonawca przeszkoli operatora w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia. - koparka nie może posiadać luzów na sworzniach ramienia i wysięgnika oraz wycieków płynów eksploatacyjnych - Wykonawca zapewni Zamawiającemu przed zawarciem umowy sprzedaży, prawo do jazdy próbnej i przeprowadzenia badania pojazdu na nie dłużej niż 24 godz. Nie wykonanie tego warunku skutkować będzie prawem Zamawiającego do nie zawarcia umowy z tym Wykonawcą. -Ponadto Zamawiający ma prawo nie zawrzeć umowy z Wykonawcą w przypadku ujawnienia w trakcie jazdy próbnej i badania wad pojazdu, których usuniecie przekracza kwotę 2 tysięcy zł. kwota określona na podstawie średnich cen rynkowych części zamiennych - Za wady ukryte Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. - W dniu dostawy dostawca dostarczy DTR koparki, instrukcje obsługi oraz katalog części zamiennych -Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do bazy sprzętowej Zamawiającego w Boguchwale ul. Akacjowa 35.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności leasingowej Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VII.1. SIWZ załącznik nr 2 do SIWZ ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VII.1. SIWZ załącznik nr 2 do SIWZ ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VII.1. SIWZ załącznik nr 2 do SIWZ ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VII.1. SIWZ załącznik nr 2 do SIWZ ,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza także zmiany treści umowy w przypadku okoliczności, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania m.in. związanych z procedurami, zmianami organizacyjnymi i uwarunkowaniami wewnętrznymi Zamawiającego Zamawiający zastrzega zmiany treści umowy w przypadkach, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach, gdy a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym przepisów podatkowych o podatku VAT , b) nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie podatku od towarów i usług w zakresie przedmiotu umowy prowadząca do podwyższenia całkowitego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy. c) nastąpi zmiana wskaźnika WIBOR 3. Wszelkie zmiany w umowie wymagają pod rygorem nieważności formy aneksu podpisanego przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.go-kom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GOKOM Sp. z o.o. 36-040 Boguchwała ul. Kolejowa 15A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 11:00, miejsce: GOKOM Sp. z o.o. 36-040 Boguchwała ul. Kolejowa 15A sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.