eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Budowa ulicy Kwiatowej w Obornikach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Oborniki: Budowa ulicy Kwiatowej w Obornikach.
Numer ogłoszenia: 10828 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach , ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, faks 061 6559101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Kwiatowej w Obornikach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Kwiatowej w Obornikach o długości 255,50 m. 2)Założono następujące parametry techniczne: a)klasa techniczna drogi - D, b)kategoria ruchu KR-2, c)grunt podłoża G2 (wysadzinowy). 3)Dla istniejącego i prognozowanego ruchu pieszego i samochodowego zaprojektowano ulicę, jako ciąg pieszo - jezdny o szerokości: a)część jezdna 5,00 m, b)ścieżki piesze 2 x 1,50 m, c)plac do zawracania1 15,00 x 20,00 m, d)jezdnia o przekroju wklęsłym. 4)Konstrukcja ścieżki: a)nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm: CEGIEŁKA koloru szarego na ciągu jezdnym, CEGIEŁKA koloru brązowego i żółtego na ścieżkach pieszych, pasy bezpieczeństwa szerokości 20 cm z kostki czerwonej. b)podbudowa zasadnicza grubości 18 cm z chudego betonu o Rm = 6,00 - 9,00 Mpa, c)podbudowa pomocnicza (warstwa odcinająca od podłoża) grubości 10 cm z chudego betonu o Rm - 1,5-2,5 Mpa. 5)Ścieżka będzie ograniczona obrzeżami 8x30 wtopionymi w liniach rozgraniczających. 6)Na włączeniu do ulicy Polnej, na odcinku 10,00m, jezdnia zostanie oddzielona od ciągu pieszego krawężnikami 15x30x100. 7)Istniejąca bitumiczna nawierzchnia zjazdu z ulicy Polnej o długości 32,00 m zostanie rozebrana. 8)Odprowadzenie wody deszczowej z jezdni ulicy zabezpieczy pochylenie podłużne niwelety, spadki poprzeczne oraz kanalizacja deszczowa. 9)Założono jezdnię o przekroju wklęsłym ze ściekiem z kostki betonowej biegnącym pośrodku. Dla części jezdnej założono pochylenia 1,5% a dla ścieżek pieszych 1%. Ściek o szerokości 20 cm należy ułożyć z kostki Cegiełka koloru grafitowego. Wodę deszczową uchwycą studnie wpustowe. Kolektor PCV 300 odprowadzi wodę do osadnika i dalej do rowu przy ulicy Polnej. 10)Ulica Kwiatowa jest dojazdem do posesji i kończy się placem do zawracania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne może ubiegać się Wykonawca, który 1)Spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. 2)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 28.01.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty obejmujące budowę drogi, o wartości każdej z robót min. 400.000,00 zł netto. 5)Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, tj. kierownik budowy osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 6)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC delikt) w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400.000,00 zł (lub jej równowartość). Wykonawca zobowiązany jest ponadto: 1)Złożyć ofertę i zaakceptować istotne postanowienia umowy. 2)Wnieść wadium. 3)Potwierdzić umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustęp 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ). 2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 28.01.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ). Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w wykazie robót zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające, protokoły odbioru robót) muszą zawierać co najmniej: a)wskazanie, że Wykonawca realizował roboty, których dokumenty dotyczą, b)wskazanie Zamawiającego, c)rodzaj wykonanych robót, d)wartość wykonanych robót, e)opinię stwierdzającą, że roboty wykonano należycie, f)identyfikację oraz podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Zamawiającego. 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 6)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy kierownika budowy i kierownika robót): a)decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie m.in. kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, b)zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c)zaświadczenie potwierdzające wpis do centralnego rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (jeżeli decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych wymaga niniejszego wpisu). 7)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto Wykonawca składa: 1)Formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ). 2)Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót przedłożony przez Zamawiającego, zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót, który stanowi załącznik Dokumentacji projektowej (Załącznik nr 6 SIWZ). Szczegółowe wymagania dotyczące sporządzenia kosztorysu ofertowego określa Dział VII SIWZ. 3)Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl (bip.oborniki.pl).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy pokój nr 219, ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 20.03.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.