eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych -Przebudowa ulicy Sarniej i Zajęczej w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Gdańsk: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych -Przebudowa ulicy Sarniej i Zajęczej w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 108271 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja samorządowa gminna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych -Przebudowa ulicy Sarniej i Zajęczej w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej - projektów budowlanych i wykonawczych na przebudowę infrastruktury drogowej ulicy Sarniej (długość ok. 500 m), i ul. Zajęczej (długość około 200 m) budowę odwodnienia, oświetlenia ulicznego oraz przebudowę sieci infrastruktury podziemnej. Celem zamierzenia jest poprawa stanu technicznego ulicy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.21.00 - Usługi pomiaru ilości w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Posiada doświadczenie w wykonywaniu opracowań projektowych z dziedziny budownictwa drogowego i wykaże się wykonaniem w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie); nie mniej niż 2 projektów budowlanych i wykonawczych na budowę lub przebudowę dróg. 2. Do realizacji przedmiotu zamówienia wskaże projektanta wiodącego branży drogowej posiadającego uprawnienia w zakresie projektowania dróg bez ograniczeń, który wykonał nie mniej niż 2 projekty budowlane i wykonawcze na: budowę lub przebudowę dróg. 3. Do realizacji zamówienia wskaże wiodących projektantów branż: sanitarnej, elektroenerge-tycznej posiadających uprawnienia w zakresie projektowania danej branży bez ograniczeń, należących do Izby samorządu zawodowego. 4. Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że: a). warunek określony w pkt 1. spełnia przynajmniej jeden z wykonawców b). warunek określony w pkt 2 spełnia przynajmniej jeden z wykonawców. c). warunek określony pkt 3. wykonawcy mogą spełniać wspólnie d). Wymagania określone w pkt 4. mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu wa-runków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą według zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawców należy przedstawić zgodnie z zał. 1 do niniejszej Specyfikacji. Spełnienie warunku opisanego w pkt 1. należy udokumentować poprzez wykaz opracowań sporządzony wg wzoru - zał SIWZ i załączenie dokumentów np. referencji potwierdzających, że opracowania projektowe zostały wykonane należycie . Spełnienie warunku opisanego w pkt 2. i pkt 3. należy udokumentować poprzez wykaz osób/osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załączonego wzoru - załączniki SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskazał osoby/osobę, którymi będzie dysponował - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób/osoby zdolnych do wykonywania zamó-wienia wraz z załączeniem uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego Spełnie nie warunku pkt 4 poprze4z oświadczenie wykonawcy że nie podlega wykluczeniu wg wzoru SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działal-ności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie - stosowne dokumenty i oświadczenia zgod-nie z pkt. 1.1. SIWZ. (dot. wszystkich przedsiębiorców, wspólników spółki). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Pol-skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodne z rozporządze-niem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich mo-że żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane((Dz. U z dn. 22.10.2008r Nr 188, poz. 1155)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, budynek B sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.