eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-11

Wrocław: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 108226 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4229 , ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7663715, faks 71 7663701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.4rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.65.16.90-1, 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie: a) złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, b) 2. wykazu co najmniej dwóch należycie wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. Każda z wykazanych dostaw musi mieć minimalną wartość odpowiednio: 1) dla części nr 1 min. 3 000,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.3000,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 3 000,00 zł. brutto), 2) dla części nr 2 min.800,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.800,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 800,00 zł. brutto), 3) dla części nr 3 min.200,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.200,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 200,00 zł. brutto), 4) dla części nr 4 min. 2 000,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.2 000,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 2 000,00 zł. brutto), 5) dla części nr 5 min.500,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.500,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 500,00 zł. brutto), 6) dla części nr 6 min.16 000,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.16 000,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 16 000,00 zł. brutto), 7) dla części nr 7 min.3 000,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.3 000,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 3 000,00 zł. brutto), 8) dla części nr 8 min. 150,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.150,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 150,00 zł. brutto), 9) dla części nr 9 min.4 000,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.4 000,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 4 000,00 zł. brutto), 10) dla części nr 10 min. 2 000,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.2 000,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 2 000,00 zł. brutto), 11) dla części nr 11 min. 700,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.700,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 700,00 zł. brutto), 12) dla części nr 12 min.900,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.900,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 900,00 zł. brutto), 13) dla części nr 13 min. 2 500,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.2 500,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 2 500,00 zł. brutto), 14) dla części nr 14 na min. 8 000,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.8 000,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 8 000,00 zł. brutto), 15) dla części nr 15 na min. 200,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 200,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 200,00 zł. brutto), 16) dla części nr 16 na min. 100,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 100,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 100,00 zł. brutto), 17) dla części nr 17 na min. 900,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 900,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 900,00 zł. brutto), 18) dla części nr 18 na min. 700,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 700,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 700,00 zł. brutto), 19) dla części nr 19 na min. 100,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 100,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 100,00 zł. brutto), 20) dla części nr 20 na min. 400,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 400,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 400,00 zł. brutto), 21) dla części nr 21 na min. 900,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 900,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 900,00 zł. brutto), 22) dla części nr 22 na min. 3 500,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 3 500,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 3 500,00 zł. brutto), 23) dla części nr 23 na min. 4 000,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 4 000,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 4 000,00 zł. brutto), 24) dla części nr 24 na min. 100,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 100,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 100,00 zł. brutto), 25) dla części nr 25 na min. 400,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 400,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 400,00 zł. brutto), 26) dla części nr 26 na min. 600,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 600,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 600,00 zł. brutto), 27) dla części nr 27 na min. 1 500,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 1 500,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 1 500,00 zł. brutto), 28) dla części nr 28 na min.500,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 500,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 500,00 zł. brutto),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW Nr 4229 ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław (fax /071/7663027)osobiście (34,00 zł.), pocztą (40,50 zł.).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać pocztą na adres jednostki lub osobiście w siedzibie zamawiającego w kancelarii jawnej bud. 13 pok. 113..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.69.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.69.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.90-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.