eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o.w Koninie i terenach przynależnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-31

Konin: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o.w Koninie i terenach przynależnych
Numer ogłoszenia: 108200 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. , ul. 3 Maja 21, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 245 75 41, faks (063) 245 76 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl/mtbs

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o.w Koninie i terenach przynależnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o.w Koninie i terenach przynależnych . I.Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o.w Koninie i terenach przynależnych - CZĘŚĆ I A.Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia został określony w Załączniku do umowy - dotyczy części I i II. B. Zlecone obiekty : Dla części I 1. Budynek mieszkalny wielorodzinny (38 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul. Żwirki i Wigury 7 w Koninie: -pow. dróg i chodników - 359,60 m2 -pow. zieleni - 524,00 m2 -pow. wewnątrz budynku - 200,00 m2 2.Budynek administracyjno-biurowy przy ul. 3 Maja 21w Koninie: -pow. dróg i chodników - 542,00 m2 3.Budynek mieszkalny wielorodzinny (71 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul.Piłsudskiego 20 w Koninie: -pow. dróg i chodników - 1300,00 m2 -pow. zieleni - 900,00 m2 -pow. wewnątrz budynku - 240,00 m2 4.Budynek mieszkalny wielorodzinny (17 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul.Obr.Wersterplatte 5 w Koninie: -pow. dróg i chodników - 415,00 m2 -pow. zieleni - 225,00 m2 -pow. wewnątrz budynku - 68,00 m2 5.Budynek mieszkalny wielorodzinny (37 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul.Słowackiego 1 oraz oraz teren zewn. przy części admin-biurowej przy Pl.Wolności 6 w Koninie: -pow. dróg i chodników - 328,00 m2 -pow. zieleni - 126,00 m2 -pow. wewnątrz budynków - 200,00 m2 6. Budynek mieszkalny wielorodzinny (23 mieszkania) wraz z terenem przynależnym przy ul. przy ul.Zofii Urbanowskiej 1 w Koninie : -pow. dróg i chodników - 374,00 m2 -pow. zieleni - 497,00 m2 -pow. wewnątrz budynków - 298,00 m2 II.Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o.w Koninie i terenach przynależnych - CZĘŚĆ II A.Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia został określony w Załączniku do umowy - dotyczy części I i II. C. Zlecone obiekty: Dla części II 1.Budynek mieszkalny wielorodzinny (79 mieszkań + 5 lokali usługowo-handlowych) wraz z terenem przynależnym przy ul. Szpitalnej 52 w Koninie: -pow. dróg i chodników - 2.759,00 m2 -pow. zieleni - 2.387,50 m2 -pow. wewnątrz budynków - 380,00 m2 2.Budynki mieszkalne wielorodzinne (296 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul.Topazowej 12, 14, 16, 18, 20, 22 i 24 oraz teren zewn. przy pawilonach usł-handlowych przy ul. Topazowej 20a i 22a w Koninie: -pow. dróg i chodników - 6.082,00 m2 -pow. zieleni - 8.642,00 m2 -pow. wewnątrz budynków - 1.679,10 m2 Wykonawca będzie odpowiedzialny za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim powstałe w trakcie wykonywania robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 77.31.41.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca składając ofertę musi wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł,- /słownie : pięc tysięcy złotych / Uwaga ! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy złożyć oddzielnie wadium na każdą część.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj. w szczególności: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia określonego w części III pkt. 8.1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia wyrażające się wykonaniem ,w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług związanych ze sprzątaniem budynków mieszkalnych wielorodzinnych oraz terenu przynależnego o powierzchni sprzątanej/łącznie: wewnętrznej, zewnętrznej i terenów zielonych/ minimum 30 000 m2 wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za dowody, które Zamawiający wymienił powyżej rozumie się dowody określone § 1 ust.2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III pkt. 8.2 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował dla potrzeb niniejszego postępowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj. minimum 3 osobami w części I i minimum 4 osobami w części II. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III pkt. 8.3 SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III pkt. 8.4 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy pod warunkiem wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) wynikających ze zmian danych w rejestrach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl/mtbs
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać w siedzibie Miejskiego TBS Sp. z o.o. wKoninie - ul.3 Maja 21, 62-510 Konin do dnia 08.04.2014 r.w cenie 24,60 zł brutto lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejskie TBS Sp. z o.o. wKoninie - ul.3 Maja 21, 62-510 Konin -SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o.w Koninie i terenach przynależnych - CZĘŚĆ I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia został określony w Załączniku do umowy - dotyczy części I i II. B. Zlecone obiekty : Dla części I 1. Budynek mieszkalny wielorodzinny (38 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul. Żwirki i Wigury 7 w Koninie: -pow. dróg i chodników - 359,60 m2 -pow. zieleni - 524,00 m2 -pow. wewnątrz budynku - 200,00 m2 2.Budynek administracyjno-biurowy przy ul. 3 Maja 21w Koninie: -pow. dróg i chodników - 542,00 m2 3.Budynek mieszkalny wielorodzinny (71 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul.Piłsudskiego 20 w Koninie: -pow. dróg i chodników - 1300,00 m2 -pow. zieleni - 900,00 m2 -pow. wewnątrz budynku - 240,00 m2 4.Budynek mieszkalny wielorodzinny (17 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul.Obr.Wersterplatte 5 w Koninie: -pow. dróg i chodników - 415,00 m2 -pow. zieleni - 225,00 m2 -pow. wewnątrz budynku - 68,00 m2 5.Budynek mieszkalny wielorodzinny (37 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul.Słowackiego 1 oraz oraz teren zewn. przy części admin-biurowej przy Pl.Wolności 6 w Koninie: -pow. dróg i chodników - 328,00 m2 -pow. zieleni - 126,00 m2 -pow. wewnątrz budynków - 200,00 m2 6. Budynek mieszkalny wielorodzinny (23 mieszkania) wraz z terenem przynależnym przy ul. przy ul.Zofii Urbanowskiej 1 w Koninie : -pow. dróg i chodników - 374,00 m2 -pow. zieleni - 497,00 m2 -pow. wewnątrz budynków - 298,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o.w Koninie i terenach przynależnych CZĘŚĆ II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A.Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia został określony w Załączniku do umowy - dotyczy części I i II. C. Zlecone obiekty: Dla części II 1.Budynek mieszkalny wielorodzinny (79 mieszkań + 5 lokali usługowo-handlowych) wraz z terenem przynależnym przy ul. Szpitalnej 52 w Koninie: -pow. dróg i chodników - 2.759,00 m2 -pow. zieleni - 2.387,50 m2 -pow. wewnątrz budynków - 380,00 m2 2.Budynki mieszkalne wielorodzinne (296 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul.Topazowej 12, 14, 16, 18, 20, 22 i 24 oraz teren zewn. przy pawilonach usł-handlowych przy ul. Topazowej 20a i 22a w Koninie: -pow. dróg i chodników - 6.082,00 m2 -pow. zieleni - 8.642,00 m2 -pow. wewnątrz budynków - 1.679,10 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.