Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-31
Konin: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o.w Koninie i terenach przynależnych
Numer ogłoszenia: 108200 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. , ul. 3 Maja 21, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 245 75 41, faks (063) 245 76 18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl/mtbs
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o.w Koninie i terenach przynależnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o.w Koninie i terenach przynależnych . I.Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o.w Koninie i terenach przynależnych - CZĘŚĆ I A.Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia został określony w Załączniku do umowy - dotyczy części I i II. B. Zlecone obiekty : Dla części I 1. Budynek mieszkalny wielorodzinny (38 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul. Żwirki i Wigury 7 w Koninie: -pow. dróg i chodników - 359,60 m2 -pow. zieleni - 524,00 m2 -pow. wewnątrz budynku - 200,00 m2 2.Budynek administracyjno-biurowy przy ul. 3 Maja 21w Koninie: -pow. dróg i chodników - 542,00 m2 3.Budynek mieszkalny wielorodzinny (71 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul.Piłsudskiego 20 w Koninie: -pow. dróg i chodników - 1300,00 m2 -pow. zieleni - 900,00 m2 -pow. wewnątrz budynku - 240,00 m2 4.Budynek mieszkalny wielorodzinny (17 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul.Obr.Wersterplatte 5 w Koninie: -pow. dróg i chodników - 415,00 m2 -pow. zieleni - 225,00 m2 -pow. wewnątrz budynku - 68,00 m2 5.Budynek mieszkalny wielorodzinny (37 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul.Słowackiego 1 oraz oraz teren zewn. przy części admin-biurowej przy Pl.Wolności 6 w Koninie: -pow. dróg i chodników - 328,00 m2 -pow. zieleni - 126,00 m2 -pow. wewnątrz budynków - 200,00 m2 6. Budynek mieszkalny wielorodzinny (23 mieszkania) wraz z terenem przynależnym przy ul. przy ul.Zofii Urbanowskiej 1 w Koninie : -pow. dróg i chodników - 374,00 m2 -pow. zieleni - 497,00 m2 -pow. wewnątrz budynków - 298,00 m2 II.Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o.w Koninie i terenach przynależnych - CZĘŚĆ II A.Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia został określony w Załączniku do umowy - dotyczy części I i II. C. Zlecone obiekty: Dla części II 1.Budynek mieszkalny wielorodzinny (79 mieszkań + 5 lokali usługowo-handlowych) wraz z terenem przynależnym przy ul. Szpitalnej 52 w Koninie: -pow. dróg i chodników - 2.759,00 m2 -pow. zieleni - 2.387,50 m2 -pow. wewnątrz budynków - 380,00 m2 2.Budynki mieszkalne wielorodzinne (296 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul.Topazowej 12, 14, 16, 18, 20, 22 i 24 oraz teren zewn. przy pawilonach usł-handlowych przy ul. Topazowej 20a i 22a w Koninie: -pow. dróg i chodników - 6.082,00 m2 -pow. zieleni - 8.642,00 m2 -pow. wewnątrz budynków - 1.679,10 m2 Wykonawca będzie odpowiedzialny za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim powstałe w trakcie wykonywania robót..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 77.31.41.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca składając ofertę musi wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł,- /słownie : pięc tysięcy złotych / Uwaga ! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy złożyć oddzielnie wadium na każdą część.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj. w szczególności: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia określonego w części III pkt. 8.1 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia wyrażające się wykonaniem ,w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług związanych ze sprzątaniem budynków mieszkalnych wielorodzinnych oraz terenu przynależnego o powierzchni sprzątanej/łącznie: wewnętrznej, zewnętrznej i terenów zielonych/ minimum 30 000 m2 wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za dowody, które Zamawiający wymienił powyżej rozumie się dowody określone § 1 ust.2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III pkt. 8.2 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował dla potrzeb niniejszego postępowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj. minimum 3 osobami w części I i minimum 4 osobami w części II. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III pkt. 8.3 SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III pkt. 8.4 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy pod warunkiem wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) wynikających ze zmian danych w rejestrach publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl/mtbs
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać w siedzibie Miejskiego TBS Sp. z o.o. wKoninie - ul.3 Maja 21, 62-510 Konin do dnia 08.04.2014 r.w cenie 24,60 zł brutto lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejskie TBS Sp. z o.o. wKoninie - ul.3 Maja 21, 62-510 Konin -SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o.w Koninie i terenach przynależnych - CZĘŚĆ I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia został określony w Załączniku do umowy - dotyczy części I i II. B. Zlecone obiekty : Dla części I 1. Budynek mieszkalny wielorodzinny (38 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul. Żwirki i Wigury 7 w Koninie: -pow. dróg i chodników - 359,60 m2 -pow. zieleni - 524,00 m2 -pow. wewnątrz budynku - 200,00 m2 2.Budynek administracyjno-biurowy przy ul. 3 Maja 21w Koninie: -pow. dróg i chodników - 542,00 m2 3.Budynek mieszkalny wielorodzinny (71 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul.Piłsudskiego 20 w Koninie: -pow. dróg i chodników - 1300,00 m2 -pow. zieleni - 900,00 m2 -pow. wewnątrz budynku - 240,00 m2 4.Budynek mieszkalny wielorodzinny (17 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul.Obr.Wersterplatte 5 w Koninie: -pow. dróg i chodników - 415,00 m2 -pow. zieleni - 225,00 m2 -pow. wewnątrz budynku - 68,00 m2 5.Budynek mieszkalny wielorodzinny (37 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul.Słowackiego 1 oraz oraz teren zewn. przy części admin-biurowej przy Pl.Wolności 6 w Koninie: -pow. dróg i chodników - 328,00 m2 -pow. zieleni - 126,00 m2 -pow. wewnątrz budynków - 200,00 m2 6. Budynek mieszkalny wielorodzinny (23 mieszkania) wraz z terenem przynależnym przy ul. przy ul.Zofii Urbanowskiej 1 w Koninie : -pow. dróg i chodników - 374,00 m2 -pow. zieleni - 497,00 m2 -pow. wewnątrz budynków - 298,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2018.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o.w Koninie i terenach przynależnych CZĘŚĆ II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A.Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia został określony w Załączniku do umowy - dotyczy części I i II. C. Zlecone obiekty: Dla części II 1.Budynek mieszkalny wielorodzinny (79 mieszkań + 5 lokali usługowo-handlowych) wraz z terenem przynależnym przy ul. Szpitalnej 52 w Koninie: -pow. dróg i chodników - 2.759,00 m2 -pow. zieleni - 2.387,50 m2 -pow. wewnątrz budynków - 380,00 m2 2.Budynki mieszkalne wielorodzinne (296 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul.Topazowej 12, 14, 16, 18, 20, 22 i 24 oraz teren zewn. przy pawilonach usł-handlowych przy ul. Topazowej 20a i 22a w Koninie: -pow. dróg i chodników - 6.082,00 m2 -pow. zieleni - 8.642,00 m2 -pow. wewnątrz budynków - 1.679,10 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2018.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa cewników PFA do 3D wraz z dzierżawą generatora dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej. (Zamówienie podzielone na 7 części)
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Koninie w II półroczu 2024
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Koninie w II półroczu 2024r
- Przebudowa pomieszczeń Apteki Szpitalnej w celu dostosowania do wymogów w zakresie aseptycznej receptury aptecznej
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych WFOŚiGW w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
- Modernizacja drogi gminnej ulica Jeziorna w Miastku
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.