Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-28
Radom: Remont szatni w poziomie piwnic oraz wykonanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w obrębie budynku Medycznej Szkoły Policealnej przy ul. Kelles-Krauza 3 w Radomiu
Numer ogłoszenia: 108197 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczna Szkoła Policealna w Radomiu, ul. Kelles-Krauza 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 362-13-31, fax 048 363-23-77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont szatni w poziomie piwnic oraz wykonanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w obrębie budynku Medycznej Szkoły Policealnej przy ul. Kelles-Krauza 3 w Radomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w szatni na poziomie piwnic w budynku głównym szkoły : wyrównanie , szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach i korytarzach , wymiana posadzki płytki z gresu antypoślizgowego, demontaż starych okładzin ściennych z boazeri i płytek ceramicznych , wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej , demontaż nieczynnej instalacji wod-kan i elektrycznej , Wykonanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w obrębie całego obiektu szkoły , przebudowa fragmentu poziomu wodociągowego instalacji wodociągowej socjalno -bytowej przebudowa istniejącej rozdzielnicy instalacji elektrycznych na II piętrze budynku frontowego . Wszystkie roboty dotyczą obiektów szkoły przy ul.Kelles-Krauza 3 w Radomiu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, - spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, a w szczególności: - wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane (co najmniej 3), odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym główny przedmiot zamówienia (roboty remontowe : malarskie posadzkarskie okładzinowe i wewnętrzne instalacje w budynków oświatowych, lub innych budynków użyteczności publicznej), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (co najmniej 2), że roboty budowlane zostały wykonane należycie; - zapewnią stały nadzór kierownika budowy koordynatora nad prowadzonymi kompleksowo robotami na okres realizacji zamówienia, posiadającego uprawnienia budowlane zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa /Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/ i posiadającego aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; - oraz spełniają inne warunki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów ( w formie załączników ) : 1. Załącznik nr 1 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt.1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych 2. Załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Załącznik nr 3 - poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia uprawnień osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo we właściwej izbie inżynierów budownictwa samorządu zawodowego (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) . 4. Załącznik nr 4 - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (co najmniej 3) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (np. roboty remontowe w obiektach użyteczności publicznej), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - 5. Załącznik nr 5 - dokumenty (co najmniej 2) potwierdzające, że w/w roboty wymienione w załączniku nr 4 zostały wykonane z należytą starannością - 6. Załączniki - kosztorysy ofertowe na wykonanie : nr 6.1 - robót remontowych w szatni na poziomie piwnic budynu frontowego nr6.2 - instalacji wodociągowej przeciwpożarowej obrębie całego obiektu sporządzone na podstawie przedmiarów robót przedłożonych w materiałach przetargowych 7. załącznik Nr 7 - zestawienie kosztów robót sporządzone wg. wzoru przekazanego w materiałach przetargowych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Medyczna Szkoła Policealna ul.Kelles-Krauza 3 26-600 Radom.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 08:30, miejsce: Medyczna Szkoła Policealna w Radomiu ul.Kelles-Krauza 3 , sekretariat I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa materiałów szewnych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Józefowskiej w Radomiu"
- Usługa wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębów 0111-Idalin
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na obiektach MOSiR w Radomiu Sp. z o.o. - 2024/2025
- Dostawy kaszy jęczmiennej, kaszy gryczanej. kaszy pęczak, kaszy manny, płatków owsianych i ryżu do jednostek organizacyjnych podległych OISW w Lublinie
- Remont dachów.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.