eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchań › udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 500 000,00 zł na sfinansowanie zadania inwestycyjnego - Przebudowa i rozbudowa Placu Rynek w Suchaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-28

POZYCJA 10811

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Suchań: udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 500 000,00 zł na sfinansowanie zadania inwestycyjnego - Przebudowa i rozbudowa Placu Rynek w Suchaniu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Suchań, do kontaktów: Bogumiła Wiaderska, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5624015, 5624029, fax 091 5624089, e-mail: sekretariat@um.suchan.pl, www.suchan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 500 000,00 zł na sfinansowanie zadania inwestycyjnego - Przebudowa i rozbudowa Placu Rynek w Suchaniu 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie przez bank kredytu długoterminowego w kwocie 1 500 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion pięćset tysięcy) na sfinansowanie zadania inwestycyjnego - Przebudowa i rozbudowa Placu Rynek w Suchaniu. Kredyt zamierzamy zaciągnąć w oparciu o stawkę referencyjną WIBOR 1M. Okres spłaty kredytu wynosi 8 lat, licząc od listopada 2006 roku. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Suchań. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Usługa o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 103.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 2000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2.1: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p., 2) złożą wszystkie wymagane dokumenty, 3) są uprawnieni do prowadzenia działalności będącej przedmiotem zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) deklarują w ofercie udostępnienie kredytu w terminach wymaganych przez zamawiającego, akceptują proponowany harmonogram spłat kredytu i wyrażają zgodę na niestosowanie marży za wcześniejszą spłatę kredytu oraz za niewykorzystaną część kredytu. III.2.2: Żądane dokumenty: 1. Formularz oferty przetargowej wg załączonego wzoru (w formie oryginału); 2. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, 2) koncesja lub zezwolenie dotyczące prowadzenia działalności gospodarczej objętej zakresem zamówienia publicznego, 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem): 1) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 11.04.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.04.2006 godzina 12:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.04.2006, godzina 13:00, takie jak w punkcie I.1, pokój nr 1.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak. Robota budowlana finansowana z zamawianego kredytu jest współfinansowana w kwocie 450 000 PLN z Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnych, Sekcja Orientacji, w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i Modernizacja Sektora Żywnościowego oraz Rozwój Obszarów Wiejskich 2004 - 2006". 2) Data wysłania ogłoszenia: 17.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.