Ogłoszenie z dnia 2007-06-28
Zator: Remont częściowy budynku Urzędu Miejskiego w Zatorze, w zakresie : elewacje wschodnia i północna, pomieszczenia WC na parterze i piętrze, sala posiedzeń, niezbędne elementy sieci oraz inne uzgodnione fragmenty budynku - zgodnie z istniejącym projektem technicznym remontu i przebudowy budynku oraz pozwoleniem na budowę
Numer ogłoszenia: 107999 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Zatora, ul. Rynek 10, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 033 8412215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont częściowy budynku Urzędu Miejskiego w Zatorze, w zakresie : elewacje wschodnia i północna, pomieszczenia WC na parterze i piętrze, sala posiedzeń, niezbędne elementy sieci oraz inne uzgodnione fragmenty budynku - zgodnie z istniejącym projektem technicznym remontu i przebudowy budynku oraz pozwoleniem na budowę.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont częściowy budynku Urzędu Miejskiego w Zatorze, w zakresie : elewacje wschodnia i północna, pomieszczenia WC na parterze i piętrze, sala posiedzeń, niezbędne elementy sieci oraz inne uzgodnione fragmenty budynku - zgodnie z istniejącym projektem technicznym remontu i przebudowy budynku oraz pozwoleniem na budowę i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zakres prac obejmuje : remont sanitariatów, wymianę okien, docieplenie jednej i odnowienie dwóch elewacji (łącznie ok. 540 m2), odcinek kanalizacji zewnętrznej, roboty elektryczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz inne wymogi określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie wymaganych dokumentów dołączonych do oferty (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy), na zasadzie : dołączony dokument - spełniony dany warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 1; 2) podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3 Ustawy - zał. nr 2 do oferty. 3) podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zał. nr 3 do oferty. 4) Oświadczenie o uprawnieniach i doświadczeniu kierownika budowy (min. 3 lata) oraz ilości pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia - zał. nr 4 do oferty, wraz z kopią uprawnień kierownika budowy i kopią zaświadczenia z właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) Oświadczenie o robotach rodzajowo i wartościowo podobnych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności w danym zakresie jest krótszy, to w tym okresie, w ilości nie mniejszej niż 3, wraz z referencjami - zał. nr 5 do oferty. 6) Oświadczenie o zakresie robót powierzonych podwykonawcy - zał. nr 6 do oferty. 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 7. 8) Kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dział. gospodarczej - zał. nr 8. 9) Kosztorys ofertowy (kalkulacja uproszczona lub szczegółowa) - zał. nr 9. 10) Zaparafowany wzór umowy - zał. nr 1B. 11) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy i z tytułu gwarancji jakości - 5 % ceny ofertowej brutto, z czego 70 % stanowi zabezpieczenie z tytułu należytego wykonania robót, zwracane w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia, a pozostałe 30 % jest zabezpieczeniem roszczeń z tytułu rękojmi lub gwarancji jakości i jest zwracane do 15 dni od upływu okresu rękojmi za wady lub gwarancji jakości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zator.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zatorze 32-640 Zator Rynek 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zatorze 32-640 Zator Rynek 10 pok. 202.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- Remont instalacji elektrycznej oraz wymiana stolarki budowlanej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
- Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków oświatowych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem
- Rozbudowa budynku użyteczności publicznej Centrum Kultury i Sportu "Ziemowit" w Kruszwicy
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.