eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Przetarg nieograniczony na dostawę odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-15

Opoczno: Przetarg nieograniczony na dostawę odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
Numer ogłoszenia: 10793 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Rejonowy w Opocznie , ul. Partyzantów 30, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7544823.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opoczno.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora biochemicznego. dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie. Określenie przedmiotu zamówienia Wymaga się, aby analizator biochemiczny spełniał następujące parametry graniczne: 1. Automatyczny wieloparametrowy analizator biochemiczny o wydajności nie mniejszej niż 300 oznaczeń kolorymetrycznych na godzinę. (podać typ oferowanego analizatora, rok produkcji, załączyć folder opisujący proponowany aparat). 2. Wymiary analizatora umożliwiające jego instalacje w laboratorium bez żadnych prac budowlanych (max. 80 cm wysokość do 180 cm) uwarunkowane drogą komunikacyjną- szerokość drzwi - 80 cm) 3. Wbudowany moduł ISE o wydajności nie mniejszej niż 180 oznaczeń na godzinę (Na, K, Cl ) zaopatrzony w elektrody jonoselektywne 4. Całkowicie otwarty system odczynnikowy analizatora. 5. System chłodzenia odczynników, kontroli, kalibratorów i próbek pacjentów znajdujących się w aparacie. 6. Szybkość analizatora- oczekiwanie na wynik nie dłuższe niż 10 minut 7 Kuwety pomiarowe jednorazowe 8. Możliwości analityczne analizatora: a.substraty, b.enzymy, c.białka specyficzne, d.monitorowanie leków. 9. Możliwość wykonania poniższych testów: - Alkaliczna fosfataza - Amylaza - Bilirubina - Cholesterol - Kreatynina - Mocznik - Kwas moczowy - Triglicerydy - GGTP - ALAT - ASPAT - Glukoza - HDL - Białko całkowite - Sód - Potas - Chlorki - Wapń - Magnez - Fosfor - Żelazo - Kinaza kreatynowa - CK-MB - CRP - ASO - Orozomukoid - Czynnik reumatoidalny - Hemoglobina glikowana - Alkohol etylowy 10. Minimum 35 pozycji odczynnikowych oraz 60 pozycji na próbki pacjentów. 11. Możliwość wykonywania badań cito bez przerywania ciągłości pracy rutynowej. 12. Minimum 5 miejsc na próbki cito. 13. Możliwość ciągłego uzupełniania odczynników bez przerywania pracy aparatu. 14. Możliwość automatycznego rozcieńczania próbek badanych -wstępnego i dodatkowego po przekroczeniu liniowości testu. 15. Zapewnienie bezpłatnych usług serwisowych na okres trwania umowy na aparat biochemiczny. 16. Detektor poziomu próbki i odczynnika. 17. Program kontroli jakości spełniający poniższe kryteria: - system jakości badań z możliwością zastosowania analizy Levey- Jenningsa, reguł Westgarda, - wyliczanie średniej, odchylenia standardowego, współczynnika zmienności, - graficzne prezentowanie wyników kontroli jakości. 18. Dwukierunkowa transmisja danych. 19. Należy dostarczyć autoryzowane aplikacje do odczynników na oferowany aparat. 20. Możliwość zastosowania probówek pierwotnych i kubków pediatrycznych. 21. Możliwość kalibracji bez przerywania rutynowej pracy aparatu. 22. Możliwość pracy z różnymi rodzajami materiału biologicznego (surowica, osocze, mocz, płyn mózgowo-rdzeniowy, hemoliza krwi pełnej-HbA1c). 23. Swobodny dostęp do odczynników (wstawianie i wystawianie) w każdej fazie pracy aparatu bez konieczności jego zatrzymywania. 24. Analizator wolnostojący z wydzielonym stanowiskiem komputerowym umożliwiającym programowanie w pozycji siedzącej. 25. Możliwość podłączenia analizatora w sieć laboratoryjną. W przypadku awarii aparatu niezbędny przyjazd serwisu w czasie 48 godz. od chwili zgłoszenia. Oferent zabezpieczy warunki pracy analizatora wynikające z instrukcji użytkowania (wilgotność, temperatura) poprzez dostarczenie zewnętrznego klimatyzatora. Wymiary pomieszczenia , w którym będzie pracował analizator biochemiczny wynoszą: długość pracowni - 5m szerokość pracowni - 4,5m wysokość pracowni - 3,2m Oferent zobowiązany jest na czas trwania umowy dostarczyć zestaw komputerowy i we własnym zakresie dokonać podłączenia analizatora do sieci komputerowej laboratorium (w laboratorium używany jest Laboratoryjny System Informatyczny DIAGNOSTYKA SOFTWARE). Wymagania dotyczące zestawu komputerowego Płyta główna: Microstar K9MM-V Procesor: AMD Athlon 64 X2 4000 + BOX 1Mb-2 1Ghz-S-AM2 (65W) Pamięci RAM: Kingston DDR2 512MB 533MHZ Napęd optyczny: DVD Obudowa: Typu Tower- zasilacz 400W Stacja dyskietek: FDD 1.44 MB 3.5´ Monitor: Monitor LCD 17 SAMSUNG SM 740N Dysk twardy: WD Carviar SE 80 GB 8 MB cache Serial ATA Drukarka: HPLJ p2015 System operacyjny: Microsoft Windows XP professional PL OEM Ocenie technicznej podlegać będą wartości: 1.Ilość wody zużytej w ciągu godziny Zużycie wody nie większe niż 2,5l-h - tak 20 pkt - nie 0 pkt 2.Żywotność elektrod Żywotność elektrod nie krótsza niż 6 miesięcy - tak 30pkt - nie 0 pkt 3.Oprogramowanie w języku polskim - tak 30 pkt - nie 0 pkt 4.Krótki czas wykonania przez użytkownika - tak 20 pkt codziennej procedury konserwacyjnej - nie 0 pkt nie dłuższy niż 10 minut (opisać wymagane czynności).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d)sytuacji ekonomicznej i finansowej , e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych f) wyrażają zgodę na wszystkie warunki i wymogi określone w SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot umowy odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ Zamawiający żąda: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowy Znak jakości CE, odnoszący się do sprzętu i odczynników. Oświadczenie wykonawcy, że przedmiot zamówienia posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu w publicznych zakładach opieki zdrowotnej i że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwania Zamawiającego Karty charakterystyki produktu i substancji niebezpiecznych ( może być na płycie CD). Wypełniony formularz ofertowy zał 1. Do ofert należy również dołączyć Parafowany wzór umowy. Dokumenty o których jest mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków zawartych w SIWZ. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie i niewłaściwym czasie spowoduje odrzucenie oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 4. Formularz asortymentowo-cenowy 5.Znak jakości CE, odnoszący się do sprzętu i odczynników. 6. Oświadczenie wykonawcy, że przedmiot zamówienia posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu w publicznych zakładach opieki zdrowotnej i że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwania Zamawiającego 7. Karty charakterystyki produktu i substancji niebezpiecznych ( może być na płycie CD). 8. Wypełniony formularz ofertowy zał 1. Do ofert należy również dołączyć 9.Parafowany wzór umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - ocena techniczna ( jakość ) - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opoczno.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie , 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30, Sekretariat,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 12:00, miejsce: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie , 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30, Sekretariat, nie później niż do dnia 27.01.2010r., do godz. 12.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.