eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgliniec › modernizacja dróg o kluczowym znaczeniu dla rozwoju gminy Węgliniec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-30

POZYCJA 10791

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Węgliniec: modernizacja dróg o kluczowym znaczeniu dla rozwoju gminy Węgliniec Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Gminy i Miasta Węgliniec, do kontaktów: Krzysztof Polewski - w sprawie przedmiotu zamówienia. Barbara Czapiewska - w pozostałych sprawach., ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7711435, fax 075 7712551, e-mail: wegliniec@wegliniec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wegliniec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja dróg o kluczowym znaczeniu dla rozwoju gminy Węgliniec. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miejscowości: Stary Węgliniec ul.Głowackiego, Czerwona Woda: ul.Kościuszki, ul.Czerwionki, droga na dz. nr 2075/1, Ruszów ul.Brzozowa, Kościelna Wieś: drogi na dz. nr 287, 315, 340/1 i nast. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących zadań inwestycyjnych: - Przebudowa ulicy Brzozowej w Ruszowie - etap II - Przebudowa ul. Głowackiego w Starym Węglińcu - etap II - Przebudowa drogi gminnej Kościelna Wieś dz. nr 287 - etap II - Przebudowa ul. Kościuszki w Czerwonej Wodzie - etap II - Przebudowa drogi gminnej Kościelna Wieś dz. nr 315 - Przebudowa drogi gminnej Kościelna Wieś dz. nr 340/1 i nast. - Przebudowa ul. Czerwionki w Czerwonej Wodzie - Przebudowa drogi gminnej Czerwona Woda dz. nr 2075/1 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z Inspektorem Nadzoru składu wbudowywanej mieszanki asfaltowej dla określonego odcinka drogi. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - Przebudowa ulicy Brzozowej w Ruszowie - etap II - 467 mb - zakres robót: nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna). - Przebudowa ul. Głowackiego w Starym Węglińcu - etap II - 110 mb - zakres robót: nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 i 4 cm (warstwa ścieralna), plantowanie poboczy. - Przebudowa drogi gminnej Kościelna Wieś dz. nr 287 - etap II - 998 mb - zakres robót: nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna). - Przebudowa ul. Kościuszki w Czerwonej Wodzie - etap II - 548 mb - zakres robót: nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna). - Przebudowa drogi gminnej Kościelna Wieś dz. nr 315 - 850 mb - zakres robót: wyrównanie istniejącej podbudowy, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 i 4 cm (warstwa ścieralna), plantowanie poboczy. - Przebudowa drogi gminnej Kościelna Wieś dz. nr 340/1 i nast. - 1384 mb - zakres robót: koryta wykonane mechanicznie, podbudowa, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 i 4 cm (warstwa ścieralna), plantowanie poboczy. - Przebudowa ul. Czerwionki w Czerwonej Wodzie - 615 mb - zakres robót: koryta wykonane mechanicznie, podbudowa, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 i 4 cm (warstwa ścieralna), plantowanie poboczy. - Przebudowa drogi gminnej Czerwona Woda dz. nr 2075/1 - 1184 mb - koryta wykonane mechanicznie, podbudowa, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 i 4 cm (warstwa ścieralna), plantowanie poboczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wpłacenie wadium w kwocie 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach określonych w art. 45 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, wskazany w SIWZ. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa w/w ustawa. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy: 1. nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia - warunek ten spełniają wykonawcy, którzy w przedmiocie prowadzonej działalności (odpis z KRS lub Ewid. Dział. Gosp.) mają zapis dotyczący możliwości wykonania przedmiotu zamówienia. b/ wykażą, iż dysponują kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, tj. - kierownik budowy posiadający co najmniej od 3 lat uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie warunków Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru określonego w SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot; 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3/ pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z dokumentów wymienionych w pkt.2 4/ aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot; 5/ aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot; 6/ zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot; 7/zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot; 8/ Wykaz osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia według wzoru określonego w SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez kierownika budowy uprawnień do nadzorowania robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo dla wykonawcy, który będzie reprezentował podmioty występujące wspólnie. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia Zamawiający będzie żądał złożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 2, 4-7 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie W/w dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.02.2007, godzina 10:15, Urząd Gminy i Miasta w Węglińcu ul. Sikorskiego 3 pok. nr 17 - sala narad.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt nr Z/2.02/III/3.1/376/04 pn. Modernizacja dróg o kluczowym znaczeniu dla rozwoju gminy Węgliniec, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa w ramach Zintegrowanego Programu Rozwoju Regionalnego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.