eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Rozbudowa Muzeum Historii Włocławka - etap I.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-29

Włocławek: Rozbudowa Muzeum Historii Włocławka - etap I.
Numer ogłoszenia: 107836 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83284 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej, ul. Słowackiego 1a, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2323243, faks 054 2323625.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Muzeum Historii Włocławka - etap I..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa Muzeum Historii Włocławka - etap I 1. Charakterystyka obiektu: Muzeum Historii Włocławka mieści się w dwóch barokowych kamienicach (nr 14 oraz nr 15), usytuowanych przy włocławskim Starym Rynku. Dzięki przeprowadzonym w l. 1966-1972 pracom remontowo-konserwatorskim ustalono, iż kamieniczka o nr 14 została wybudowana w XVI w. Natomiast druga kamieniczka o nr 15 została wzniesiona w XVIII w. i pełniła prawdopodobnie obok funkcji mieszkalnej także funkcję handlową. Do kompleksu budynków MHW należy także kamienica nr 19, znajdująca się przy ul. Szpichlernej. Oba wspomniane zabytkowe budynki objęte są indywidualnymi wpisami do rejestru zabytków i wobec tego podlegają ochronie prawnej na podstawie art. 7 pkt 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. nr 162, poz. 1568 z późn. zm.). Kamienica o nr 14 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku z dnia 10.12.1985 r. została wpisana na Rejestru pod nr 194/A, natomiast kamienica usytuowana pod nr 15 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku z dnia 10.12.1985 r. została wpisana do Rejestru pod nr 195/A. Ponadto, działki o nr ew. 59 i 60, na których znajduje się zabudowa, są częścią strefy ochrony konserwatorskiej dzielnicy Starego Miasta, wpisanej w dniu 30.09.1957 r. do rejestru zabytków pod nr rej. A/1560. 2. Zakres zadania 1) PRZYGOTOWANIE DO ROZBUDOWY CZĘŚCI PARTEROWEJ a) Rozebranie istniejącego muru/ogrodzenia w granicy z działką sąsiednią od str. pd-wschna długości nowo projektowanej ściany. b) Wykonanie nowych ław żelbetowych pod planowaną rozbudowę. c) Postawienie nowej ściany nadziemia z pustaków ceramicznych w granicy z działką sąsiednią od str. pd-wsch. 2) WYKONANIE DRENAŻU a) Wykonanie odwodnienia zewnętrznego/ obwodowego. b) Wykonanie przepompowni wód drenażowych. c) Wykonanie zasilania elektrycznego przepompowni z sygnalizacją poziomu alarmowego, zlokalizowaną przy tablicy rozdzielczej na parterze - wewnątrz budynku. d) Odtworzenie chodników w przebiegu wykonanego odwodnienia zgodnie z technologią wymaganą dla zachowania obowiązującej gwarancji. 3) ROBOTY ADAPTACYJNE W PATIO: a) rozebranie przegród aluminiowych oszklonych łącznie z zadaszeniem wewnętrznym, b) uzupełnienie/ podmurowanie ściany powyżej rozebranego zadaszenia wewnętrznego c) przebudowa schodów stalowych parter - piętro wg domiarów na budowie, d) rozebranie starej nawierzchni i wykonanie nowej ze starobruku zgodnie z ustaleniami z inwestorem e) likwidacja istniejącej kanalizacji deszczowej f) skucie starych tynków wewnętrznych i wykonanie nowych tynków renowacyjnych, g) podwyższenie przejścia między patio a holem h) wstawienie nowych drzwi płycinowych wg istniejącego wzoru i) pozostałe prace wykończeniowe określone w przedmiarze 4) INNE a) Wstawienie drzwi stalowych p.włam w klasie 3 zgodnie z PN-EN-1627 w pomieszczeniu wskazanym przez Inwestora 3. Szczegółowy zakres zadania został określony w: - przedmiarach robót (załącznik 12 do SIWZ) - projektach (rysunkach) (załącznik nr 13 do SIWZ). Wykonawca powinien korzystać z projektów (rysunków) w zakresie objętym przetargiem bieżącego etapu prac - określonym w przedmiarach robót. Podstawą sporządzenia kosztorysu ofertowego są przedmiary robót (załącznik nr 12 do SIWZ). Projekt (załącznik nr 13 do SIWZ) uzyskał pozwolenie na budowę - decyzja nr: 60/11 z dnia: 22 marca 2011 r., nr: 427/14 z dnia: 3 grudnia 2014 r., nr 24/14 z dnia 27 stycznia 2015 r. Prezydenta Miasta Włocławek i Decyzję nr 471/2013 i postanowienie 2/2015 z 8 stycznia 2015 r. Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu, Delegatura we Włocławku. 4. Warunki prowadzenia robót: 1) Wszelkie materiały i narzędzia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w: a) ustawie z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) b) ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881) 2) Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji plac budowy niezbędny do realizacji zamówienia. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za: a) Całodobowy dozór budowy i ochronę mienia. (Wszelkie koszty wynikłe z poniesionych przez Zamawiającego strat wskutek nienależytego zabezpieczenia terenu budowy obciążają Wykonawcę w całości). b) Zagospodarowanie placu budowy (np. tymczasowe drogi technologiczne, ogrodzenia i oświetlenie placu budowy z niezbędnymi zabezpieczeniami BHP i p.poż., umieszczenie tablicy informacyjnej) c) Utrudnienia związane z realizacją zadania. d) Tymczasowe składowisko materiałów na placu budowy. 3) Wywóz i utylizacja odpadów. Należy je wywieźć na legalne wysypisko lub poddać utylizacji przez przedsiębiorstwo posiadające stosowne uprawnienia. Koszt wywozu i utylizacji należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym. Koszty urządzenia zaplecza i placu budowy obciążają Wykonawcę robót. 4) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty zgodnie z przepisami BHP i p.poż oraz utrzymać plac budowy w należytym porządku, a po zakończeniu prac doprowadzić teren budowy do stanu pierwotnego. 5) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób niepowodujący dewastacji pomieszczeń i terenu obiektów budowy. 7) Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymagania: - Ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych ( Dz. U. 2003 nr 47, poz. 401), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 nr 120, poz. 1126) - Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych - § 24 ( Dz. U. 2011 nr 165, poz. 987), 8) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy przedstawia § 5 umowy - załącznik nr 2 do SIWZ 9) Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy robót w dniu podpisania umowy. Harmonogram staje się wiążący z chwilą jego podpisania przez strony, a jego zmiany w trakcie realizacji robót nie skutkują zmianą treści umowy z zastrzeżeniem, iż zmiany harmonogramu muszą zostać zatwierdzone pisemnie przez Zamawiającego. 10) Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy pzp. 5. Sposób wykonania i szczegółowy zakres robót określa: 1) Przedmiary robót (załącznik nr 12 do SIWZ.) 2) Projekt (rysunki) (załącznik nr 13 do SIWZ) Podstawą sporządzenia kosztorysu są przedmiary robót (załącznik nr 12 do SIWZ) Uwaga: Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawiać się w dokumentacji projektowej, i przedmiarze - określenia przedmiotu zamówienia nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Nazwy mają jedynie na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego równoważnego materiału lub urządzenia pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w dokumentacji technicznej. 6. Warunki gwarancji: 1) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji - najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego: 36 miesięcy na wykonane przez siebie roboty. Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokółu odbioru końcowego robót, który nie będzie zawierał żadnych uwag, zastrzeżeń co do wad, usterek, itp. przedmiotu zamówienia. Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy i więcej. 2) Na wykonane przez Wykonawcę roboty obowiązuje 60-miesieczna rękojmia. Okres rękojmi liczony jest od dnia podpisania protokółu odbioru końcowego robót, który nie będzie zawierał żadnych uwag, zastrzeżeń co do wad, usterek, itp. przedmiotu zamówienia. 7. Wymagania dotyczące podwykonawstwa: a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. b) Zamawiający zastrzega sobie obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac wewnętrznych w obrębie substancji zabytkowej (adaptacja patio). c) Powyższe zastrzeżenie nie jest skuteczne w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w Rozdziale V SIWZ. d) W przypadku powierzenia przez Wykonawcę poszczególnych elementów niniejszego zamówienia podwykonawcy, odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywać będzie wyłącznie na Wykonawcy. e) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom lub podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z zapisem w Rozdziale V SIWZ. f) W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy. g) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. h) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo zostały określone w § 6 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe LUX-DOM Sp. z o.o., ul. Papieżka 11, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 208817,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 230935,40

  • Oferta z najniższą ceną: 230935,40 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.