eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Wyłapywanie bezdomnych zwierząt i utrzymywanie ich w schronisku dla bezdomnych zwierząt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-28

Zduńska Wola: Wyłapywanie bezdomnych zwierząt i utrzymywanie ich w schronisku dla bezdomnych zwierząt
Numer ogłoszenia: 107793 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zduńska Wola , ul. Zielona 30, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 43 8234129, faks 43 8232750.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłapywanie bezdomnych zwierząt i utrzymywanie ich w schronisku dla bezdomnych zwierząt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Zduńska Wola i utrzymywanie ich w schronisku dla bezdomnych zwierząt. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wyłapywanie bezdomnych zwierząt oraz zapewnienie ich transportu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności posługiwanie się urządzeniami i środkami nie stwarzającymi zagrożenia dla życia, zdrowia ani zadającym cierpienia wyłapywanym zwierzętom. 2) Zapewnienie miejsca w schronisku dla bezdomnych zwierząt w odpowiednich warunkach z uwzględnieniem zabezpieczenia przed negatywnym wpływem czynników atmosferycznych tj. deszcz, śnieg, słońce, wiatr, odpowiednie oświetlenie, oddzielenie zwierząt agresywnych od zwierząt nie przejawiających takiej cechy. 3) Utrzymywanie i wyżywienie bezdomnych zwierząt polegające na dostarczaniu im codziennej porcji żywności przeznaczonej dla zwierząt, która będzie odpowiadać zapotrzebowaniu żywieniowemu dla danego zwierzęcia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zasadami oraz wody pitnej. 4) Poszukiwanie osób chętnych do zaopiekowania się bezdomnymi zwierzętami w sposób polegający na zabraniu bezdomnych zwierząt przez te osoby do swojego miejsca pobytu oraz informowanie tych osób o danym zwierzęciu, instruowanie ich o zasadach opieki nad danym zwierzęciem, o jego potrzebach, nawykach i zwyczajach. 5) Zawieranie na piśmie pod rygorem nieważności umów cywilnoprawnych na podstawie, których osoby określone w punkcie poprzedzającym będą przyjmować zobowiązanie do zaopiekowania się bezdomnymi zwierzętami, przechowywanie i prowadzenie ewidencji umów oraz okazywanie ich na każde żądanie osób upoważnionych przez Zamawiającego. 6) Prowadzenie ewidencji bezdomnych zwierząt w sposób polegający na opisaniu danego zwierzęcia (rasa, maść, wielkość i numer czip), daty jego przyjęcia, historii jego pobytu, zawierającej dane dotyczące prowadzonych szczepień i zabiegów weterynaryjnych, datę opuszczenia schroniska z podaniem przyczyny opuszczenia schroniska, w przypadku śmierci zwierzęcia - wskazanie przyczyny śmierci. 7) Oznaczanie numerem identyfikacyjnym przebywających w schronisku dla zwierząt poprzez czipowanie. W przypadku stwierdzenia, że wyłapane zwierzę posiada numer czip, Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia postępowania mającego na celu odnalezienie właściciela psa i przekazania go właścicielowi. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kserokopię akt przeprowadzonego postępowania. 8) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej wyłapanych bezdomnych zwierząt (w szczególności na cyfrowych nośnikach danych) i przekazywanie jej Zamawiającemu (raz w miesiącu wraz z fakturą) w celu umieszczenia jej na stronie internetowej Zamawiającego. 9) Zapewnienie opieki weterynaryjnej w tym w szczególności: a) przeprowadzenie kwarantanny danego zwierzęcia, przez okres odpowiedni do jego stanu zdrowia (o okresie kwarantanny każdorazowo decyduje lekarz weterynarii), b) podanie środków farmaceutycznych w celu usunięcia pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych, c) podanie środków farmaceutycznych w postaci szczepionek, zgodnie ze wskazaniami lekarza weterynarii, odpowiednich dla danego zwierzęcia, d) zapewnienie opieki lekarza weterynarii zwierzęciu w sposób polegający na podejmowaniu w każdym czasie wszelkich niezbędnych czynności w celu zabezpieczenia go przed zagrożeniem dla jego życia, zdrowia i zastosowanie leczenia w celu powrotu do zdrowia i sprawności, e) przeprowadzanie sterylizacji lub kastracji wszystkich zwierząt wyłapanych z terenu Gminy Zduńska Wola a w przypadku gdy stan zdrowia zwierzęcia nie pozwala na przeprowadzenie zabiegów, o których mowa na wstępie, przedłożenia zaświadczenia lekarza weterynarii o przeciwwskazaniach. f) usypianie ślepych miotów, g) przeprowadzenie co najmniej raz w roku szkolnym 2016/2017 akcji promującej adopcję bezdomnych zwierząt, w każdej z pięciu szkół nadzorowanych przez Gminę Zduńska Wola w terminach uzgodnionych z Dyrektorami poszczególnych Szkół, polegającej na zapoznaniu dzieci i młodzieży z problemem bezdomności zwierząt na terenie Gminy Zduńska Wola oraz jego zapobieganiem - dotyczy w przypadku złożenia deklaracji Wykonawcy o przeprowadzeniu akcji promującej w szkołach. Poprzez zapis odnoszący się do przeprowadzenia akcji promującej adopcję bezdomnych zwierząt Zamawiający wymaga przeprowadzenia akcji edukacyjnej w ramach, której Wykonawca przygotuje i zaprezentuje materiał edukacyjny z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej polegającej na pokazie zwierząt wyłapanych z terenu Gminy Zduńska Wola przeznaczonych do adopcji. 10) W przypadku zagrożenia życia lub zdrowia mieszkańców Gminy Zduńska Wola przed atakami zwierząt, Wykonawca zobowiązany jest dokonać w takich przypadkach wyłapania w możliwie najkrótszym czasie nie przekraczającym 4 godzin od chwili zgłoszenia. W pozostałych przypadkach Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyłapania zwierząt w ciągu 6 godzin od chwili zgłoszenia telefonicznego lub e-mailem lub faxem. 11) Odbiór i zapewnienie miejsca w schronisku dla zwierząt, zwierzętom domowym i laboratoryjnym czasowo odebranym właścicielowi lub opiekunowi na podstawie decyzji Wójta Gminy, zgodnie z art. 7 ust. 1 w związku z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 856 ze zm.).

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w ilości nie przekraczającej 30 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00 - Usługi psiarni 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 200.00 PLN (słownie: tysiąc dwieście 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca musi wykazać, że posiada: 1) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, wydanego zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w formie decyzji przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług; 2) aktualne zezwolenie w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt wydanego zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w formie decyzji przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług, 3) aktualną decyzję o wpisie schroniska do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na obszarze jego właściwości i nadaniu numeru identyfikacyjnego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: - co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do transportu zwierząt, który posiada odpowiednią powierzchnię i kubaturę umożliwiającą ustawienie metalowych klatek odpowiadających wielkością średniej wielkości zwierzęcia, w sposób uniemożliwiający przesuwanie się klatek w czasie transportu oraz posiadający odpowiednią wentylację spełniający obowiązujące przepisy dotyczące transportu zwierząt, - Atestowane urządzenia i środki, przy pomocy których zwierzęta będą wyłapywane nie stwarzające zagrożenia dla ich zdrowia i życia tj: a) klatki do przewozu zwierząt (rozmiarowo dobrane do wielkości zwierzęcia) - min. 2 szt. b) klatka żywołapka - min. 1 szt. c) chwytak - min. 1 szt. d) aplikator pneumatyczny - min. 1 szt. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: - co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje lekarza weterynarii oraz przedstawi oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2) Dowód wniesienia wadium. Kserokopię wniesienia wadium wniesionego w pieniądzu należy wpiąć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, kserokopię gwarancji należy wpiąć do oferty a oryginał należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy Zduńska Wola. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Aspekty edukacyjne - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarte są w Istotnych postanowieniach umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby Zamawiającego tj.: Urząd Gminy Zduńska Wola, ul. Zielona 30, 98-220 Zduńska Wola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zduńska Wola, ul. Zielona 30, 98-220 Zduńska Wola, pokój nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.