eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż central wentylacyjnych wraz demontażem starych urządzeń w pomieszczeniu klimatyzatorni w w w gmachu Teatru Polskiego w Warszawie przy ul. Karasia 2 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-27

Warszawa: Dostawa i montaż central wentylacyjnych wraz demontażem starych urządzeń w pomieszczeniu klimatyzatorni w w w gmachu Teatru Polskiego w Warszawie przy ul. Karasia 2 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 107696 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Teatr Polski w Warszawie, ul. Karasia 2, 00-327 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8261725, fax 022 8269278.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż central wentylacyjnych wraz demontażem starych urządzeń w pomieszczeniu klimatyzatorni w w w gmachu Teatru Polskiego w Warszawie przy ul. Karasia 2 w Warszawie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż central wentylacyjnych oraz demontaż starych urządzeń w pomieszczeniu klimatyzatorni w gmachu Teatru Polskiego przy ul. Karasia 2 w Warszawie . Zakres prac demontażowych , dostawy i montażu central: A. Demontaż i utylizacja istniejących urządzeń: - demontaż i utylizacja centrali wentylacyjnej bez bloku wentylatorowego Zespół nr1; V=25.000m3/h, sekcje filtracyjno - mieszająca, wstępnej nagrzewnicy wodnej, chłodnicy freonowej, nawilżania, nagrzewnicy wodnej, pusta-wylotowa; - demontaż i utylizacja centrali wentylacyjnej bez bloku wentylatorowego Zespół nr2; V=11.800m3/h, sekcje filtracyjno - mieszająca, wstępnej nagrzewnicy wodnej, nawilżania, chłodnicy freonowej, nagrzewnicy wodnej, pusta-wylotowa; - demontaż i utylizacja wentylatora promieniowego; V=40.800m3/h, moc silnika 22kW; - demontaż i utylizacja wentylatora promieniowego dwustronnie ssącego; V=44.800m3/h, moc silnika 22kW; - demontaż i utylizacja sieci blaszanych kanałów wentylacyjnych w obszarze pomieszczenia maszynowni wraz z zawiesiami, izolacją cieplną, przepustnicami regulacyjnymi, kratką nawiewną; - demontaż i utylizacja sieci blaszanych kanałów wentylacyjnych w obszarze pomieszczenia maszynowni wraz z zawiesiami, izolacją cieplną, przepustnicami regulacyjnymi, kratką nawiewną; - demontaż i utylizacja przewodów ciepła technologicznego znajdujących się w obszarze maszynowni zasilającego nagrzewnice wyżej wymienionych central wentylacyjnych wraz z armaturą i czynnikiem chłodniczym; - demontaż i utylizacja dwóch sprężarek freonu wraz z przewodami freonowymi, armaturą i czynnikiem chłodniczym; - demontaż i utylizacja konstrukcji wsporczych spod wszystkich wyżej wymienionych urządzeń; - demontaż i utylizacja rozdzielnicy klimatyzacji oraz szafy automatyk wraz z kablami; - demontaż i utylizacja otynkowanych ścian ceglanych tworzących komorę wentylatora promieniowego dwustronnie ssącego; V=44.800m3/h; B. Wykonanie projektu montażowo-złożeniowego : - przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu montażowo-złożeniowego w niezbędnym zakresie instalacyjnym. Projekt ten musi definiować parametry techniczne urządzeń zastępujących stare ,demontowane , wycofane już z produkcji urządzenia oraz określać zakres, materiały a także sposób wykonania prac w pomieszczeniu klimatyzatorni w trakcie trwania prac demontażowych jak i montażowych oraz instalacyjnych niezbędnych do zamontowania nowych central , uruchomienia i eksploatacji nowego systemu wentylacji. Dokumentacja projektowa powinna zawierać inwentaryzację istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji do celów projektowych; C. Zakup, dostarczenie, wykonanie niezbędnych prac, montaż, uruchomienie i oddanie do eksploatacji nowych urządzeń: - przedmiot zamówienia obejmuje ustalenie i ujęcie w cenie oferty planowanych kosztów prac wynikających z projektu montażowo-złożeniowego w niezbędnym zakresie instalacyjnym opracowanego zgodnie z powyższym podpunktem B. Oferent w swojej cenie musi uwzględnić kompletny i poprawnie, z punktu widzenia celu któremu ma służyć, działający system wentylacji i klimatyzacji ( przewidywana jest wymiana systemu chłodzenia w następnym etapie) ze wszystkimi niezbędnymi elementami i potrzebnymi pracami. Oferent uwzględni w wycenie również wszystkie wymagania wynikające z treści tego programu funkcjonalno-użytkowego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.09.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykażą, że zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem daty i miejsca (dostawy lub wykonania robót) oraz potwierdzone dokumentami, że dostawy lub roboty te zostały zrealizowane należycie , potwierdzone np.protokółami odbioru ,referencjami itp. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. wykażą że; osoby wykonujące zamówienie (kierujące wykonywaniem prac) posiadają uprawnienia w zakresie sanitarnej, posiadają wpis na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia tj. ; 1. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 200 000 PLN. (słownie: dwieście tysięcy zł), 2. posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 200 000 PLN (słownie: dwieście tysięcy zł) lub posiadają zdolność kredytową na co najmniej tę kwotę. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy Pzp w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 1. Oferta na formularzu o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ, a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (wzór stanowi załącznik nr 2), b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert, f) wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem jego daty i miejsca wykonania oraz potwierdzone dokumentami, że (dostawy lub roboty) zostały wykonane należycie - (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) potwierdzone np.protokólami odbioru ,referencjami itp. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 200 000 PLN (słownie dwieście tysięcy zł), zgodnie z pkt 5.1.c) SIWZ poz.1, h) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której potwierdza się wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 200000PLN (słownie: dwieście tysięcy zł), wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z pkt 5.1c) SIWZ poz. 2, i) wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (kierujące wykonywaniem prac) wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje tych osób do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie pkt. 5.1b) SIWZ tj. uprawnienia tych osób w zakresie branży budowlanej i sanitarnej, oraz aktualne dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz dokumenty potwierdzające, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.) - (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), 2. Zatwierdzony projekt umowy (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. c), d), e) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2. a) i b) SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6.2.c) SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. . WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE 7.1. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w tym przypadku pełnomocnictwo w oryginale Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do Oferty. 7.2. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena spełniania wymaganych warunków wskazanych w punkcie 5.1.a) i d). SIWZ, dotyczyć będzie każdego z Wykonawców występujących wspólnie, a w przypadku warunków określonych w punktach 5.1. b) i c) SIWZ Wykonawców występujących wspólnie łącznie jako całości. 7.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, zobowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt 6.1 a), b), c), d) i e) SIWZ, natomiast na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 f),g), h),i),j) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie muszą wykazać, że jako całość spełniają postawiony w pkt 5.1. b),c) warunek. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.1.a) SIWZ może być złożone wspólnie, jak i odrębnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 7.4. Dokumenty o których mowa w pkt 7.3 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowy Teatr Polski w Warszawie ul. Karasia 2 pokój 27 pon .- pt. w godzinach 9:00 - 15:00.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Państwowy Teatr Polski w Warszawie ul. Karasia 2 pokój 27.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.