Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Kielce: Opracowanie bazy danych do portalu internetowego Wrota Świętokrzyskie.
Numer ogłoszenia: 107675 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax 041 3445265.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie bazy danych do portalu internetowego Wrota Świętokrzyskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie bazy danych do portalu internetowego Wrota Świętokrzyskie. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ(tematyka: Edukacja, Zdrowie i pomoc społeczna, Kultura, Sport, Banki, Prognoza pogody). Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załączniku do SIWZ. 3. Wykazy informacji sporządzone zostaną przez wykonawcę w postaci dokumentu Microsoft Word. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do konsultowania zdjęć i zawartości wykazów w trakcie ich przygotowywania przez wykonawcę oraz prawo do ostatecznego zaakceptowania zdjęć i zawartości wykazów oraz ich konstrukcji. 5. Do konsultacji, zostaną przekazane zamawiającemu: a) Wykazy informacji - w formie papierowej, na wydruku formatu A4, czcionka Times New Roman, rozmiar 12, oraz w formie elektronicznej, w postaci nośnika płyty DVD. b) Zdjęcia - w formie elektronicznej, w postaci nośnika płyty DVD, minimalna rozdzielczość: 1600 x 1200 pikseli, format: tiff, 6. Po zaakceptowaniu zdjęć i zawartości wykazów oraz ich konstrukcji, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania opracowanej bazy danych w trzech egzemplarzach: a) Wykazy informacji - w formie papierowej, na wydruku formatu A4, czcionka Times New Roman, rozmiar 12, oraz w formie elektronicznej, w postaci nośnika płyty DVD. b) Zdjęcia - w formie elektronicznej, w postaci nośnika płyty DVD, minimalna rozdzielczość: 1600 x 1200 pikseli, format: tiff,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.31.22.10 - Usługi świadczone przez autorów Kod CPV wg słownika 2008: 92.31.22.10 - Usługi świadczone przez autorów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia przez wykonawców wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, c) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, 2) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową, tj. wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione poniżej oraz w rozdziale VI pkt 2 SIWZ. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące wykonawców, tj. każdy z wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a także musi spełnić wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Warunek, o którym mowa w pkt 1 lit c wykonawcy muszą spełnić łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów:potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 i 2 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ; b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). W przypadku składania oferty przez wykonawcę prowadzącego działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający; c) Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (za dzień wszczęcia postępowania uznaje się dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi dodatek Nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt 4, każdy wykonawca oddzielnie składa oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt 1 lit a i b, oraz w rozdziale VI pkt 2 lit. a i b SIWZ. Wykonawcy składają wspólny wykaz, o którym mowa w punkcie 1 lit c oraz w rozdziale VI pkt 2 lit. c SIWZ wraz z niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanej usługi.. 3) W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 lit. b zobowiązany jest załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony z zachowaniem wymaganych terminów, odpowiednio wg zasad określonych dla dokumentów wymienionych w pkt 2. 5) Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6) Na potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda próbki posiadanej bazy danych, zawierającej charakterystykę opracowywanego zagadnienia, zbliżonego tematycznie do jednego z zakresów zamówienia, opisanych szczegółowo w rozdziale II pkt od A do D załącznika Nr 1 do SIWZ..Zamawiający wymaga, aby wybrane zagadnienie opracowane było przez wykonawcę w oparciu o akty prawne. Próbka musi być załączona do oferty w dwóch egzemplarzach: na nośniku elektronicznym - płyta DVD, oraz w wersji papierowej - wydruk min. 7 stron formatu A4, czcionka Times New Roman 12.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Termin wykonania zamówienia - 7
- 3. Jakość próbki - 33
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce (III piętro, pok. 344).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce (I piętro, pok. 150).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Przebudowa pomieszczeń w Środowiskowym Domu Samopomocy Typu C przy ul. Pietraszki 15 w Kielcach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa i przebudowa ścieżek rowerowych (...) - geologiczny szlak rowerowy - Zadanie 1 odcinki 6-8
- "Zapewnienie noclegu w hotelu w miejscowości Reykjavik (Islandia)"
- Zakup osłon radiologicznych dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Gminy Kielce i Skarbu Państwa w celu aktualizacji bądź ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: Remont alei Solidarności w Kielcach w ciągu DK nr 73 na odcinku od km 8+995 do km 9+255 jezdnia zachodnia.
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.