eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › przebudowa odcinka drogi powiatowej Chrzanówek - Opinogóra - Dzbonie w km 5+560 -8+652

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-27

Ciechanów: przebudowa odcinka drogi powiatowej Chrzanówek - Opinogóra - Dzbonie w km 5+560 -8+652
Numer ogłoszenia: 107548 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Mazowiecka 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6737814, fax 023 6725414.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa odcinka drogi powiatowej Chrzanówek - Opinogóra - Dzbonie w km 5+560 -8+652.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakres zamówienia obejmuje: wycinka drzew, roboty ziemne, przebudowa przepustów drogowych, budowa chodników, wykonanie podbudowy na poszerzeniu jezdni, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej grub. 4 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej, naprawa - uzupełnienie poboczy , wykonanie zjazdów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 11500.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie drogownictwa wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika robót w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla branży drogowej, wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zadanie o podobnym zakresie i o wartości min. 1.300.000,00 zł brutto. Przez podobne roboty rozumie się roboty związane z budową, przebudową lub rozbudową dróg o nawierzchni bitumicznej, wykażą się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia między innymi: - wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 30 t/h położoną w uzasadnionej technologicznie odległości lub umowę dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej, - walcem stalowym i walcem ogumionym, - układarką do układania mieszanek min.-bitum. typu zagęszczanego, - samochodami samowyładowczymi o ładowności min. 5 ton w ilości do płynnego przetransportowania mas na budowę, - dysponowaniem lub mieć dostęp do laboratorium drogowego są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zl 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 2) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę /y uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Informacje o dysponowaniu sprzętem i środkami transportu na formularzu \Wykaz sprzętu\ zgodnym z treścią załącznika nr 3 5) Informację o osobach, zdolnych do wykonania zamówienia na formularzu \Wykaz personelu\ zgodnym z treścią załącznika nr 4. Do informacji należy dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę /y uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy uprawnień kierownika robót oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 6) Informację o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu \Doświadczenie zawodowe\ zgodnym z treścią załącznika nr 5. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane z należytą starannością. 7)Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdciechanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Mazowiecka 7 06-400 Ciechanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 09:45, miejsce: siedziba Powiatowego Zarządu Dróg 06-400 Ciechanów ul. Mazowiecka 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.