eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi transportowe dla celów administracyjno-gospodarczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-06

Kraków: Usługi transportowe dla celów administracyjno-gospodarczych
Numer ogłoszenia: 107475 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe dla celów administracyjno-gospodarczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe dla celów administracyjno-gospodarczych polegających w szczególności na przenoszeniu i transporcie mebli, dokumentów, kas pancernych, wyposażenia w budynkach oraz między budynkami i na wykonywaniu czynności z tym związanych - np. ustawianie transportowanych stoisk, rozłączanie przeznaczonych do transportu mebli. Usługi te będą wykonywane dla jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej S.A. obsługiwanych przez Zamawiającego; 2) Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 następujące części/ zadania: a) Zadanie nr 1: usługi transportowe dla celów administracyjno-gospodarczych na terenie Krakowa i województwa małopolskiego; b) Zadanie nr 2: usługi transportowe dla celów administracyjno-gospodarczych na terenie Rzeszowa i województwa podkarpackiego 3) Koszty ewentualnych wstępnych oględzin miejsca wykonania usługi i dowozu pracowników Wykonawcy na miejsce wykonania usługi ponosi wykonawca; 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) Ograniczenia wielkości zamówienia pod względem ilościowym i wartościowym do faktycznie występujących potrzeb, z zachowaniem cen jednostkowych określonych w kalkulacji ceny ofertowej oraz bez prawa Wykonawcy do roszczeń z tego tytułu; b) Dokonywania zmian ilościowych w ramach przedmiotu zamówienia (zwiększenie usług transportowych jednego rodzaju przedmiotu (np. szaf jednodrzwiowych) kosztem ograniczenia usług transportowych innego rodzaju przedmiotu (np. szaf dwudrzwiowych)) - dotyczy również zmian ilościowych w przebiegu samochodu oraz liczby roboczogodzin, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w kalkulacji ceny ofertowej - w taki sposób, że łączne wynagrodzenie Wykonawcy za realizację zamówienia nie przekroczy wartości brutto zamówienia (ceny ofertowej) c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji umowy (w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w pierwotnym terminie jej obowiązywania) do czasu wykorzystania pełnej wartości umowy 5) Zakres zamówienia: szacunkowa ilość przedmiotów do przetransportowania - 3.575 szt (różne gabaryty i ciężar); Szacunkowy przebieg samochodu: 6.330 km.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże się należytym zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (usługi transportowe, usługi przeprowadzek itp.) każda na wartość nie mniejszą niż: 1) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie nr 1: 50.000,00 zł brutto; 2) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie nr 2: 10.000,00 zł brutto; UWAGA: W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na obydwa zadania warunek musi zostać spełniony łącznie - Wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (usługi transportowe, usługi przeprowadzek itp.) każda na wartość nie mniejszą niż 60.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże się, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej (dotyczy zadania nr 1 oraz zadania nr 2): 1) 1 sprawnym, specjalistycznym samochodem ciężarowym do przewozu mebli o ładowności min. 1450 kg; 2) 100 szt. kontenerów o wymiarach co najmniej 60 cm x 60 cm x 40 cm każdy lub odpowiadająca im pojemność, liczona po zewnętrznym obrysie (łącznie ze ściankami); 3) 50 szt. worków jutowych (minimalne wymiary 50 cm x 80 cm każdy); 4) 1 specjalistycznym pasem do przenoszenia ciężkich przedmiotów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji umowy (w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w pierwotnym terminie jej obowiązywania) do czasu wykorzystania pełnej wartości umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Dział Zamówień Publicznych ul. Asnyka 9 pok. 318 C 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 10:30, miejsce: POCZTA POLSKA S.A. CENTRUM INFRASTRUKTURY Oddział Regionalny w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, 35-959 Rzeszów, ul. Asnyka 9, III piętro, pok. nr 318C.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi transportowe dla celów administracyjno-gospodarczych na terenie Krakowa i województwa małopolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe dla celów administracyjno-gospodarczych polegających w szczególności na przenoszeniu i transporcie mebli, dokumentów, kas pancernych, wyposażenia w budynkach oraz między budynkami i na wykonywaniu czynności z tym związanych - np. ustawianie transportowanych stoisk, rozłączanie przeznaczonych do transportu mebli. Usługi te będą wykonywane dla jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej S.A. obsługiwanych przez Zamawiającego. Szacunkowa ilość przedmiotów objętych przedmiotem zamówienia: 2440 szt. o różnej wadze i gabarytach. Szacunkowy przebieg samochodu: 4500 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi transportowe dla celów administracyjno-gospodarczych na terenie Rzeszowa i województwa podkarpackiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe dla celów administracyjno-gospodarczych polegających w szczególności na przenoszeniu i transporcie mebli, dokumentów, kas pancernych, wyposażenia w budynkach oraz między budynkami i na wykonywaniu czynności z tym związanych - np. ustawianie transportowanych stoisk, rozłączanie przeznaczonych do transportu mebli. Usługi te będą wykonywane dla jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej S.A. obsługiwanych przez Zamawiającego. Szacunkowa ilość przedmiotów objętych przedmiotem zamówienia: 1135 szt. o różnej wadze i gabarytach. Szacunkowy przebieg samochodu: 1830 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.