Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Drawsko: Przebudowa drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kawczyn.
Numer ogłoszenia: 107414 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drawsko, ul. Powstańców Wielkopolskich 121, 64-733 Drawsko, woj. wielkopolskie, tel. 067 2569128, fax 067 2569135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadrawsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kawczyn..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kawczyn ZAKRES PRAC obejmuje: A. Roboty przygotowawcze: 1. Roboty pomiarowe 1,0 km 2. Korytowanie- 4350 m2 3. Profilowanie i zagęszczenie- 4350 m2 4. Podbudowa z pospółki 25 cm po zagęszczeniu- 4350 m2 B. Nawierzchnia: 1. Powierzchniowe utrwalenie podbudowy, typ: SANDWICZ- 4120 m2 C. Roboty wykończeniowe, oznakowanie oraz inwentaryzacja powykonawcza: 1. Planowanie powierzchni - 2000 m2 2. Znaki drogowe- 1 szt. 3. Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza - 1szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie 2.000,00zł (słownie: dwatysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w zależności od wyboru wykonawcy: a) w pieniądzu wpłaconym na konto Zamawiającego w BS Wieleń nr 75896000030000212120000010, b) w poręczeniach bankowych, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na konto Zamawiającego powinno nastąpić najpóźniej w dniu 11.06.2008 r. do godz. 09.45 . W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze, powinno być załączone do oferty. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, licząc od dnia, w którym: a) upłynął termin związania oferty, b) zawarto umowę, c) zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich składania. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach wskazanych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy bądź zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W tym celu wykonawca składa stosowne oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do jego reprezentowania na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca powinien przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, c) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwóch podobnych robót budowlanych z podaniem wartości zamówienia, daty wykonania oraz zamawiających; w tym celu wykonawca powinien wypełnić i załączyć do oferty formularz stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, e) umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, f) referencje, zawierające opinię o zrealizowanych zamówieniach. Referencje winny być wystawione przez zamawiających. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty - załącznik nr 1 b) formularz ceny - załącznik nr 2 c) kosztorys ofertowy - załącznik nr 3 d) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych - załącznik nr 4 e) formularz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminadrawsko.pl, www.gminadrawsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Drawsko ul. Powstańców Wlkp. 121 64 - 733 Drawsko tel. 067 25 69 128.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Drawsko ul. Powstańców Wlkp. 121 64 - 733 Drawsko.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Janikowice"
- "Przebudowa drogi w m. Bazar, dz. ew. nr 20/82 i 20/125, odcinek o długości 1,558 km"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową istniejącego parkingu zlokalizowanego w pasie drogowym ul. Reutta
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1633R Roźwienica - Rudołowice w m. Rudołowice - chodnik
- Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1951D, ul. Kolejowej z drogą powiatową, ul. Wrocławską (dawna DK-8) w m. Bielany Wrocławskie, gmina Kobierzyce w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Niemce
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.