eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Serwis, przeglądy gwarancyjne oraz pogwarancyjne urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-15

Kraków: Serwis, przeglądy gwarancyjne oraz pogwarancyjne urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Numer ogłoszenia: 107231 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis, przeglądy gwarancyjne oraz pogwarancyjne urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z dwóch części: Część 1 obejmuje usługę gwarancyjnego serwisu i przeglądów systemów klimatyzacji w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego zlokalizowanych w Krakowie przy ul. Racławickiej 56 A i ul. Basztowej 22. W związku z tym, iż Zamawiający posiada gwarancję na zainstalowane urządzenia (w budynku przy ul. Racławickiej 56 A do 12.11.2014 r., w budynku przy ul. Basztowej 22 do 07.12.2014 r), ta część zamówienia może zostać wykonana przez Wykonawcę posiadającego upoważnienia (autoryzację) w odpowiednim zakresie (System zmienno przepływowy MULTI V PLUS II LGE (jednostka zewnętrzna i wewnętrzna) (lub powinien on korzystać z podwykonawców posiadających ww. upoważnienia/autoryzację) do wykonywania serwisów i przeglądów gwarancyjnych sprzętu dystrybutora (producenta): LG Electronic Polska Sp. z o.o., a zakres autoryzacji musi umożliwiać realizację niniejszego zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez: Zamawiającego, DTR, warunkami gwarancji oraz zaleceniami producenta (dystrybutora). Część 2 obejmuje: a) pogwarancyjny serwis i przeglądy systemów wentylacji i klimatyzacji wraz z automatyką i sterowaniem, instalacji wody lodowej wraz z automatyką i sterowaniem oraz szaf do klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego przy ul. Racławickiej 56 B w Krakowie, b) pogwarancyjny serwis i przeglądy urządzeń klimatyzacyjnych typu split zainstalowanych w budynkach zlokalizowanych przy ul. Racławickiej 56 A w Krakowie, ul. Radziwiłłowskiej 1 w Krakowie, Al. Solidarności 5-9 w Tarnowie, c) pogwarancyjny serwis i przeglądy urządzeń klimatyzacyjnych typu multisplit zainstalowanych w budynku przy ul. Wielickiej 72 A w Krakowie. Wielkość zamówienia: część 1 - 73 849,20 zł netto, część 2 - 48 653,80 zł netto.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówień uzupełniających: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla każdej z części zamówienia. Zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju usług co zamówienia podstawowe. Wielkość lub zakres zamówień uzupełniających: nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.72.10.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się usługi serwisu i przeglądu urządzeń klimatyzacyjnych o wartości nie mniejszej niż: - 70 000 zł brutto każda - dla części 1 zamówienia, - 40 000 zł brutto każda - dla części 2 zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) minimum jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacji, o którym mowa w ustawie z dnia 20.04.2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. z 2004 r., Nr. 121, poz. 1263 z późniejszymi zmianami) co najmniej w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami, b) minimum jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru oraz eksploatacji w zakresie, o którym mowa w §5 ust. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r., Nr 89 poz. 828 z późn. zm.), wydane przez komisję kwalifikacyjną, o której mowa w §12 ust. 1 tego rozporządzenia: - dla grupy 1 w zakresie minimum pkt. 2) tj. urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz pkt. 10) tj. aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 2), - dla grupy 2 w zakresie minimum pkt. 5) tj. urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kW i pkt. 7) tj. sprężarki o mocy powyżej 20 kW i instalacje gazów technicznych, oraz pkt. 10) tj. aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 5) i 7)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego - załącznik nr 4 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zamiast wykazu osób, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) gdy nastąpi awaria urządzeń lub zdarzenie losowe niewynikające z zakresu usługi realizowanej przez Wykonawcę, która nie pozwala na dalszą ich eksploatację lub w wyniku tych okoliczności Zamawiający zakupi urządzenia zamienne. W takiej sytuacji zmianie ulegnie zakres wykonywanych usług. Zmianie ulegną pozycje w załącznikach nr 3 do wzorów umów stanowiących załączniki nr 5c i 6c do SIWZ, b) gdy nastąpi zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń wyposażonych w urządzenia klimatyzacyjne powodujące likwidację urządzeń lub ich zmianę. W takiej sytuacji zmianie ulegnie zakres wykonywanych usług. Zmianie ulegną pozycje w załącznikach nr 3 do wzorów umów stanowiących załączniki nr 5c i 6c do SIWZ, c) ograniczenie zakresu wykonywanych usług w przypadku zaprzestania użytkowania przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego pomieszczeń. W takiej sytuacji zmianie ulegnie zakres wykonywanych usług. Zmianie ulegną pozycje w załącznikach nr 3 do wzorów umów stanowiących załączniki nr 5c i 6c do SIWZ, d) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulegnie stawka podatku VAT, ceny jednostkowe netto, wartość wynagrodzenia netto, wartość podatku VAT wchodzące w skład cen jednostkowych brutto, o którym mowa w §6 ust. 3 wzoru umowy (odpowiednio załącznik nr 5 lub 6 do SIWZ w zależności od części zamówienia). Zmiany, o których mowa w lit a) - d) nie mogą spowodować zwiększenia cen jednostkowych brutto oraz wartości wynagrodzenia brutto

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP/um
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Departament Organizacyjno-Prawny, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków, pokój nr 14-15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Departament Organizacyjno-Prawny, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków, pokój nr 14-15a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa gwarancyjna serwisu i przeglądów systemów klimatyzacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje usługę gwarancyjnego serwisu i przeglądów systemów klimatyzacji w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego zlokalizowanych w Krakowie przy ul. Racławickiej 56 A i ul. Basztowej 22. W związku z tym, iż Zamawiający posiada gwarancję na zainstalowane urządzenia (w budynku przy ul. Racławickiej 56 A do 12.11.2014 r., w budynku przy ul. Basztowej 22 do 07.12.2014 r), ta część zamówienia może zostać wykonana przez Wykonawcę posiadającego upoważnienia (autoryzację) w odpowiednim zakresie (System zmienno przepływowy MULTI V PLUS II LGE (jednostka zewnętrzna i wewnętrzna) (lub powinien on korzystać z podwykonawców posiadających ww. upoważnienia/autoryzację) do wykonywania serwisów i przeglądów gwarancyjnych sprzętu dystrybutora (producenta): LG Electronic Polska Sp. z o.o., a zakres autoryzacji musi umożliwiać realizację niniejszego zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez: Zamawiającego, DTR, warunkami gwarancji oraz zaleceniami producenta (dystrybutora). Wielkość zamówienia dla części 1 - 73 849,20 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.72.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pogwarancyjny serwis i przeglądy systemów wentylacji i klimatyzacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje: a) pogwarancyjny serwis i przeglądy systemów wentylacji i klimatyzacji wraz z automatyką i sterowaniem, instalacji wody lodowej wraz z automatyką i sterowaniem oraz szaf do klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego przy ul. Racławickiej 56 B w Krakowie, b) pogwarancyjny serwis i przeglądy urządzeń klimatyzacyjnych typu split zainstalowanych w budynkach zlokalizowanych przy ul. Racławickiej 56 A w Krakowie, ul. Radziwiłłowskiej 1 w Krakowie, Al. Solidarności 5-9 w Tarnowie, c) pogwarancyjny serwis i przeglądy urządzeń klimatyzacyjnych typu multisplit zainstalowanych w budynku przy ul. Wielickiej 72 A w Krakowie. Wielkość zamówienia dla cześci 2 - 48 653,80 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.72.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.