Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-04
Kartuzy: Dostawę 2 szt. ambulansów ratunkowych typu C wraz z kompletnym wyposażeniem medycznym w ramach programu Poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia w Powiecie Kartuskim poprzez zakup ambulansów na potrzeby oddziału ratunkowego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko
Numer ogłoszenia: 107219 - 2010; data zamieszczenia: 04.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kartuzach , ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy, tel. 058 6810328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę 2 szt. ambulansów ratunkowych typu C wraz z kompletnym wyposażeniem medycznym w ramach programu Poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia w Powiecie Kartuskim poprzez zakup ambulansów na potrzeby oddziału ratunkowego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie 2 szt. ambulansów ratunkowych typu C wraz z kompletnym wyposażeniem medycznym w ramach programu Poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia w Powiecie Kartuskim poprzez zakup ambulansów na potrzeby oddziału ratunkowego. CZĘŚĆ I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. ambulansów ratunkowych typu C zgodnie z PN 1789/2008 z Zarządzeniem nr 18/2010/DSM Prezesa NFZ z 7 kwietnia 2010 r. (samochód wraz z zabudową). Wykonawca, który dostarczy ambulanse ratunkowe obowiązany jest do montażu sprzętu medycznego dostarczonego przez Zamawiającego. CZĘŚĆ II: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 zestawów wyposażenia medycznego ambulansu ratunkowego typu C zgodnie z PN 1789/2008 z Zarządzeniem nr 18/2010/DSM Prezesa NFZ z 7 kwietnia 2010 r. CZĘŚĆ III: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. defibrylatorów z nieinwazyjnym pomiarem ciśnienia krwi, pulsoksymetrem i kapnografem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21 - Karetki 34.11.41.22 - Pojazdy do transportu chorych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ I - Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw po jednym ambulansie ratunkowym typu C o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto za jeden ambulans ratunkowy typu C. W sumie Wykonawca musi wykazać się dostawą dwóch ambulansów ratunkowych typu C o łącznej wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto; CZĘŚĆ II - Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw po jednym zestawie wyposażenia medycznego ambulansu ratunkowego typu C zawierające urządzenia medyczne wymienione w załączniku nr 2 do oferty o wartości co najmniej 115 000,00 zł brutto za jedno wyposażenie medyczne ambulansu ratunkowego typu C. W sumie Wykonawca musi wykazać się dostawą dwóch wyposażeń medycznych ambulansów ratunkowych typu C o łącznej wartości co najmniej 230 000,00 zł brutto; CZĘŚĆ III - Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw po jednym defibrylatorze z nieinwazyjnym pomiarem ciśnienia krwi, pulsoksymetrem i kapnografem o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto za jeden defibrylator z nieinwazyjnym pomiarem ciśnienia krwi, pulsoksymetrem i kapnografem . W sumie Wykonawca musi wykazać się dostawą dwóch defibrylatorów z nieinwazyjnym pomiarem ciśnienia krwi, pulsoksymetrem i kapnografem o łącznej wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1). Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) (załącznik nr 3 do SIWZ). 2). Zamawiający żąda od Wykonawcy aby dołączył do oferty dokument potwierdzający uprawnienie osoby lub osób do złożenia oferty (pełnomocnictwo) - w przypadku, gdy uprawnienie to nie wynika z innych złożonych dokumentów, np. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3). W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nieuczestniczący w zamówieniu).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą Ustawą od towarów i usług. Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.kartuzy.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2010 godzina 10:00, miejsce: w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, pokój nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Organizacja pobytu letniego dla maksymalnie 50 dzieci z rodzin zastępczych zawodowych oraz z rodzinnych domów dziecka w 2024 roku.
- Zakup i dostawa 30 tabletów wraz z etui oraz 1 laptopa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach
- Modernizacja części drogi powiatowej 1907G na odcinku Prokowo - Sianowo realizowanej w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Budowa kąpieliska miejskiego nad jeziorem Klasztornym Dużym w Kartuzach - etap II.
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1920G na odcinku Gołubie - Szymbark.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ambulansu medycznego dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Zakup dwóch ambulansów dla zespołów ratownictwa medycznego wraz z dodatkowym wyposażeniem.
- Dostawa Ambulansu
- Zakup ambulansów
- Dostawa ambulansu drogowego typu B oraz ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym, znak ZP/11/2024
- Zakup ambulansu typu C w zabudowie kontenerowej na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
więcej: Karetki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.