Ogłoszenie z dnia 2007-06-27
Poznań: Jednokrotne czyszczenie i konserwacja sprzętu komputerowego w jednostkach organizacyjnych Urzędu Miasta Poznania.
Numer ogłoszenia: 107044 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednokrotne czyszczenie i konserwacja sprzętu komputerowego w jednostkach organizacyjnych Urzędu Miasta Poznania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Jednokrotne czyszczenie i konserwację 1452 szt. zestawów komputerowych, 73 szt. komputerów przenośnych, 591 szt. drukarek, 48 szt. skanerów i 1 plotera w 47 jednostkach organizacyjnych Urzędu Miasta Poznania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2.100,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (26 czerwiec 2004 - 26 czerwiec 2007) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością czyszczenie i konserwację co najmniej 1000 szt. zestawów komputerowych oraz 500 szt. drukarek, popartych dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych prac. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków dokona na podstawie złożonych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę; 2. Wypełnionej i podpisanej oferty; 3. Wypełnionego i podpisanego oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art.22ust.1ustawy; 4. Wypełnionego i podpisanego wykaz wykonanych z należytą starannością usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (26 czerwiec 2004 r. - 26 czerwiec 2007 r.) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, czyszczenia i konserwacji co najmniej 1000 szt. zestawów komputerowych oraz 500 szt. drukarek, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie prac ; 5. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego potwierdzającego, że użyte środki czystości przeznaczone są do czyszczenia tworzyw sztucznych i ekranów oraz pod względem składu chemicznego nie maja negatywnego wpływu na zdrowie użytkowników. 6. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UMP pl. Kolegiacki 17 61-841 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 09:45, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania pl. Kolegiacki 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.08.2007.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.