eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/44/2015 - dostawa odczynników do badań immunologicznych wraz z dzierżawą analizatora dla CMDL Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-07

Łódź: ZP/44/2015 - dostawa odczynników do badań immunologicznych wraz z dzierżawą analizatora dla CMDL Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 106970 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/44/2015 - dostawa odczynników do badań immunologicznych wraz z dzierżawą analizatora dla CMDL Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZP/44/2015 - dostawa odczynników do badań immunologicznych wraz z dzierżawą analizatora dla CMDL Instytutu CZMP.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 - tekst jednolity, z późn. zm.), dalej: PZP - do 20 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty


    I.Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz. U. Nr 17, poz. 679 - oświadczenie Wykonawcy
    II.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów
    1.Aktualne karty charakterystyk odczynników
    2.Metodyki wykonywania badań w języku polskim
    3.Informacja o szczególnych warunkach dostarczania i przechowywania odczynników
    4.Pełna informacja producenta o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oferowanego analizatora oraz skrócona instrukcja obsługi analizatora w języku polskim - dotyczy Pakietu nr:V
    III.Zgodnie z Ustawą o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dnia 11.05.2001 r. Dz. U. 63 poz. 638 - Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, które z dostarczanych substancji/preparatów posiadają opakowania wielokrotnego a które jednorazowego użytku oraz które z opakowań podlegają obowiązkowi nakładania kaucji - oświadczenie Wykonawcy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3.zmiany sposobu konfekcjonowania;
4.przedmiotowym/produkt zamienny jeśli wystąpi trwały brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
5.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
7.zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź, ul.Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź, ul.Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet I - Odczynnik do wykonywania badań immunologicznych metodą Elisa - 17 OH progesteron - na okres 12 m-cy
    1.17 OH progesteron = 1200 badań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Możliwość dołączenia kontroli zewnętrznych do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej - 5
    • 3. Termin ważności odczynników - 5
    • 4. Termin ważność płytki mikrotitracyjnej po otwarciu - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet II - Odczynniki do wykonywania badań immunologicznych metodą Elisa - w kale - na okres 12 m-cy
    1.Alfa1 - antytrypsyna w kale=600 badań
    2.Kalprotektyna w kale=500 badań
    3.Elastaza trzustkowa w kale=400 badań
    4.Materiały zużywalne do opracowanie kału do badań=1500 badań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Możliwość dołączenia kontroli zewnętrznych do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej - 5
    • 3. Termin ważności odczynników - 5
    • 4. Termin ważność płytki mikrotitracyjnej po otwarciu - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet III - Odczynnik do wykonywania badań immunologicznych metodą Elisa - przeciwciała przeciw kinazie tyrozynowej anty-IA2 - na okres 12 m-cy
    1.Przeciwciała przeciw kinazie tyrozynowej anty-IA2 ELISA (IgG)=100 badań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Możliwość dołączenia kontroli zewnętrznych do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej - 5
    • 3. Termin ważności odczynników - 5
    • 4. Termin ważność płytki mikrotitracyjnej po otwarciu - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet IV - Odczynnik do wykonywania badań immunologicznych metodą Elisa - przeciwciała przeciw kinazie tyrozynowej anty-GAD - na okres 12 m-cy
    1.Przeciwciała przeciw dekarboksyklazie kwasu glutaminowego anty-GAD ELISA (IgG)=200 badań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Możliwość dołączenia kontroli zewnętrznych do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej - 5
    • 3. Termin ważności odczynników - 5
    • 4. Termin ważność płytki mikrotitracyjnej po otwarciu - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet V - Odczynniki immunologiczne do oznaczania przeciwciał metodą CLIA w raz z dzierżawą analizatora - na okres 12 m-cy
    1.Odczynniki do oznaczania obecności przeciwciał przeciw ludzkiej transglutaminazie tkankowej w klasie IgA= 1200 badań
    2.Odczynniki do oznaczania ovecności przeciwciał przeciw deaminowanym peptydom gliadyny w klasie IgG= 100 badań
    3.Odczynniki do oznaczania obecności przeciwciał antykardiolipinowych w klasie IgG = 350 badań
    4.Odczynniki do oznaczania obecności przeciwciał antykardiolipinowych w klasie IgM = 350 badań
    5.Odczynniki do oznaaczania obecnści przciwciał przeciw B2-glikoproteinie I w klasie IgG= 350 badań
    6.Odczynniki do oznaaczania obecnści przciwciał przeciw B2-glikoproteinie I w klasie IgM = 350 badań
    7.Kalibratory i kontrole do wykonania w.w ilości badań - dwa poziomy kontroli = 2700 badań
    8.Części zużywalne i materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy analizatora i wykonania w/w ilości oznaczeń = 2700 badań
    Dzierżawa
    9.Dzierżawa analizatora wraz z niezbędnym wyposażeniem zgodnie z Zestawieniem Parametrów Wymaganych - 12 m-c.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin ważności odczynników - 5
    • 3. Oznaczenia wykonywane w jednorazowych kuwetach, możliwość ciągłego doładowywania kuwet - 5
    • 4. Możliwość dodania zleceń dla próbek już załadowanych na pokład analizatora - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet VI - Zestaw do oznaczania alleli związanych z celiaklią - na okres 12 miesięcy
    1.Zestaw do oznaczania alleli związanych z celiaklią (HLADQ2 I DQ8)=160 ozn.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Amplifikacja wszystkich alleli przeprowadzona w systemie Multiplex, w jednej probówce - 15

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet VII - Zestaw lateksowy do potwierdzenia obecności białka Bence-Jonesa w moczu - na okres 12 miesięcy
    1.Zestaw lateksowy do potwierdzenia obecności białka Bence-Jonesa w moczu wraz z materiałem kontrolnym (+ i -) = 40 ozn.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy - 15

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet VIII - Surowica kontrolna do oceny osmolalności, materiał liofilizowany, surowica ludzka - na okres 12 miesięcy
    1. Surowica kontrolna do oceny osmolalności, materiał liofilizowany, surowica ludzka (230-380 mOsmol/KgH2O = 100 ml.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.