eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Usuwanie awarii - zabezpieczenie tymczasowe osuwiska na ą 0,5 km drogi lokalnej Kojsówka - Płazówka w Gminie Kościelisko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Kościelisko: Usuwanie awarii - zabezpieczenie tymczasowe osuwiska na ± 0,5 km drogi lokalnej Kojsówka - Płazówka w Gminie Kościelisko
Numer ogłoszenia: 106880 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie awarii - zabezpieczenie tymczasowe osuwiska na ± 0,5 km drogi lokalnej Kojsówka - Płazówka w Gminie Kościelisko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usunięcie awarii poprzez zabezpieczenie tymczasowe osuwiska na ± 0,5 km drogi lokalnej Kojsówka - Płazówka w Gminie Kościelisko obejmujące swoim zakresem: a) wykonanie budowli o charakterze kratownicy z drewna okrągłego: - ułożenie belek na dnie osuwiska (wykonanie kratownicy), - zabezpieczenie belek klamrami, - połączenie belek poprzecznych z podłożem (gruntem), - wypełnienie kratownicy narzutem z kamienia łamanego, b) wykonanie odwodnienia drogi: - roboty ziemne, - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA, - umocnienie wylotów na skarpie walcami siatkowo-kamiennymi, - posadowienie studni rewizyjnych Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót ujęty został w: - przedmiarach robót - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ, - Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 3 do SIWZ, - Ogólnej charakterystyce robót (schemat kratownicy) - załącznik nr 4 do SIWZ, Do wykonania budowli zostanie wykorzystany materiał Zamawiającego - drewno okrągłe, oraz słupki drewniane iglaste. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z sytuacją terenową, na której zlokalizowana będzie inwestycja.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Oryginalny kod CPV: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie budowy rzek i kontroli przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych ). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że po-ręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listo-pada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS o Zakopane numer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetargowe - ZP.341-10-2008). 4.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 11 czerwca 2008 roku do godz. 10.00. 5.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6.Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie wykluczona z postępowania przetargowego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) wraz z ofertą należy złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis właściwego rejestru dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) wraz z ofertą należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. b) wraz z ofertą należy złożyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w wykazie), posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlano-konstrukcyjnej lub hydrotechniczne oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby zawodowej), c) wraz z ofertą należy złożyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie budowli o charakterze kratownicy z drewna okrągłego. Wykaz przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Do wykazu wykonanych robót należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty tam wymienione zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny zawierać: przedmiot wykonanej roboty, datę wykonania, odbiorcę oraz wartość. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami). a) wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22, ust. 1, w tym nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych doku-mentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca w/w warunki spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamó-wienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - co najmniej dwóch ro-bót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wyko-nanie budowli o charakterze kratownicy z drewna okrągłego. Wykaz przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Do wykazu wykonanych robót należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty tam wymienione zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny zawierać: przedmiot wykonanej roboty, datę wyko-nania, odbiorcę oraz wartość. b) oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22, ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienio-ne w wykazie), posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budow-lanymi w specjalności budowlano-konstrukcyjnej lub hydrotechniczne oraz aktualne zaświadczenie o wpi-sie do właściwej izby zawodowej), e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalno-ści gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis właściwego rejestru dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pokój nr 7 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.