eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czudec › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Czudec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-18

Czudec: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Czudec
Numer ogłoszenia: 106864 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54576 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec, woj. podkarpackie, tel. 017 2771090, faks 017 2771090.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Czudec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Czudec oraz ich zagospodarowaniu. 2.2.Odpady będą odbierane z terenu gminy Czudec, która liczy obecnie ok. 11800 mieszkańców, którzy mieszkają stale i czasowo oraz prowadzą działalność w ok. 3650 nieruchomościach na terenie 8 sołectw: Czudec, Przedmieście Czudeckie, Pstrągowa, Pstrągowa Wola, Nowa Wieś, Babica, Wyżne i Zaborów. 2.3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: 2.3.1Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w workach i pojemnikach z budynków mieszkalnych, zakładów pracy, punktów handlowych, punktów usługowych, szkół, instytucji i innych podmiotów w ilości ok. 541,62 Mg. 2.3.2Segregowanych odpadów komunalnych, gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach i wystawionych na trasie odbioru, podanych poniżej rodzajów odpadów w ilości ok. 604,16 Mg : a) Papier i tektura, odzież i tekstylia, opakowania wielomateriałowe, odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji( kod 20 01 01, 15 01 01, 20 01 10, 20 01 11, 15 01 05, 15 01 06), b)Szkło ( kod 20 01 02, 15 01 07), c)Tworzywa sztuczne ( kody 20 01 39, 15 01 02), d)Odpady kuchenne i ogrodowe ( kod 20 01 08, 20 02 01), e)Metal ( kod 15 01 04, 20 01 40) 2.3.3 Pozostałych odpadów zebranych jednorazowo w łącznej ilości ok. 34,22 Mg : a) Zużytych opon o kodzie 16 01 03, b) Odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07, c) Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 35*, 20 01 36, Odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych (tj. chemikalia, farby, środki ochrony roślin, detergenty) o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29* 2.4. Odpady odbierane z terenu gminy będą gromadzone w następujących urządzeniach: 1) Pojemniki o poj. 120 l lub ich wielokrotności, 2) Worki o poj. 120 l i 60 l. 2.5.Worki do gromadzenia odpadów komunalnych posiadać będą następujące kolory : a) kolor niebieski na papier i tektura, odzież i tekstylia, opakowania wielomateriałowe, odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji. b)kolor żółty na tworzywa sztuczne. c)kolor biały na szkło. d)kolor czerwony na metale. e)kolor zielony na odpady kuchenne i ogrodowe. f)kolor czarny na odpady niesegregowane (zmieszane). wraz z naniesioną informacją o rodzajach odpadów które można w nich umieścić.. 2.6. Worki na odpady segregowane i zmieszane dostarczy właścicielom nieruchomości Wykonawca w ilości podanej przez Zamawiającego. Szczegółowy wykaz zawierający dane nieruchomości wraz z ilością worków jaką należy przekazać, Zamawiający dostarczy Wykonawcy po podpisaniu umowy. 2.7. Wykonawca zbiera worki posiadające umieszczone przez właścicieli nieruchomości numery identyfikacyjne. Numer identyfikacyjny nadaje Urząd Gminy Czudec po otrzymaniu deklaracji. 2.8. Według obliczeń dokonanych na podstawie danych z WPGO dla województwa podkarpackiego, zapotrzebowanie na worki, w okresie wykonywania zadania wyniesie: a) worek niebieski (papier, tektura, tekstylia, odzież, opakowania wielomateriałowe, odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji: - 120 l - ok. 8000 szt. - 60 l - ok. 4000 szt. b)worek biały (szkło): - 120 l - ok. 8000 szt. - 60 l - ok. 4000 szt. c)worek czerwony ( metale): - 120 l - ok. 4000 szt. -60 l - ok. 2000 szt. d)worek Żółty ( tworzywa sztuczne) -120 l - ok. 13600 szt. -60 l - ok. 6800 szt. e)worek zielony (odpady kuchenne i ogrodowe) - 120 l - ok. 8000 szt. - 60 l - ok. 4000 szt. - worek czarny ( odpady zmieszane) -120 l - ok. 13600 szt. -60 l - ok. 6800 szt. 2.9.Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie raz na tydzień lud raz na dwa tygodnie, zgodnie z harmonogramem, ustalonym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym po podpisaniu umowy. W miejscowości Czudec, Przedmieście Czudeckie, Zawisłocze, Wyżne Rędziny zbiórka odpadów komunalnych będzie odbywać się raz na tydzień. W miejscowości Babica, Wyżne, Zaborów, Pstrągowa, Pstrągowa Wola, Nowa Wieś zbiórka odpadów będzie raz na dwa tygodnie. 2.10.Odpady wielkogabarytowe, opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, chemikalia wystawione przez mieszkańców na trasie odbioru odpadów, zebrane będą jednorazowo, w miesiącu wrześniu. 2.11. Trasa przejazdu Wykonawcy naniesiona została na mapę poglądową stanowiącą załącznik nr 10 do SWIZ i wynosi ok.: a) Czudec i Przedmieście Czudeckie - ok. 51,7 km, b) Pstrągowa - ok. 49,9 km, c) Nowa Wieś i Pstrągowa Wola - ok. 26,5 km, d) Wyżne - ok. 25 km, e) Zaborów - ok. 18,1 km, f) Babica - ok. 18,3 km, 2.12. Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych wynikającym z niedopełnienia przez mieszkańca obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, notatka, dokumentacja fotograficzną) umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Wykaz numerów identyfikacyjnych nieruchomości wraz z dokumentacją poświadczającą nieprawidłową segregację odpadów, Wykonawca przekaże niezwłocznie Zamawiającemu. 2.13.W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu centralnego województwa podkarpackiego zgodnie z uchwałą Nr XXIV/409/12 z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie przyjęcia projektu Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego i uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. 2.14.W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. W zakres zamówienia wchodzi także porządkowanie terenu w miejscu gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia. 2.15.Odbiór odpadów komunalnych przez regionalną lub zastępczą instalację do zagospodarowania odpadów uwzględnioną z WPGO zapewnia sobie Wykonawca. 2.16.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 2.17.Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników wynikłe z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. 2.18.W celu realizacji przedmiotu umowy wykonawca musi dysponować specjalistycznymi środkami technicznymi umożliwiającymi odbiór odpadów: 2.18.1Co najmniej dwa samochody przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych 2.18.2 Co najmniej dwa samochody przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych 2.18.3Co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej 2.18.4Odpowiednio usytuowanej i wyposażonej bazy magazynowo - transportowej 2.19.Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszystkich wymagań z art. 9d ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 2.20.Odbiór odpadów segregowanych może być realizowany jednym wyspecjalizowanym pojazdem nie dokonując mieszania poszczególnych frakcji odpadów selektywnie zebranych. 2.21.W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 2.22.Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 2.23.Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: a) Karty przekazania odpadów, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami. b)Kwartalną informację zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.P.U. Zagroda Sp. z o.o., ul.1-go Maja 38B, 38-100 Strzyżów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 300262,80

  • Oferta z najniższą ceną: 300262,80 / Oferta z najwyższą ceną: 751896,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.