eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Przasnyszu w latach 2015-2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-07

Przasnysz: Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Przasnyszu w latach 2015-2017
Numer ogłoszenia: 106850 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85824 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7564900, faks 029 7564939.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Przasnyszu w latach 2015-2017.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącym utrzymaniem terenów zieleni miejskiej w Przasnyszu. Zakres usług obejmuje: a) koszenie terenów zielonych o pow. 179 938 m2: (parki, skwery, nadrzecze, pasy przyuliczne oraz inne tereny miejskie) według załączonego: Wykazu terenów zieleni miejskiej. Zakłada się sześciokrotne koszenie obiektów zieleni miejskiej i zieleni przyulicznej, nadrzecze - dwukrotnie, cmentarz komunalny - trzykrotnie i pozostałe obiekty - dwukrotnie, w ciągu roku. Powierzchnia może ulec zmianie w przypadku stwierdzenia rozbieżności w obmiarach. Ilość koszeń również może ulec zmianie w zależności od potrzeb uwzględniając warunki atmosferyczne. Istnieje możliwość zmiany zakresu poprzez wyłączenie lub włączenie nowych terenów. Rozpoczęcie następnego koszenia według: Średniorocznego harmonogramu i zakresu prac, po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego. b) jesienne i wiosenne grabienie trawników według: Średniorocznego harmonogramu i zakresu prac, po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego, c) formowanie żywopłotów o pow. 3456 m2 - według załączonego: Wykazu terenów zieleni miejskiej, Kolejność wykonywania prac według: Średniorocznego harmonogramu i zakresu prac, po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego. Zakłada się dwukrotne formowanie żywopłotów z krzewów liściastych, a jednokrotne z krzewów iglastych. Faktyczna ilość uzależniona jest od warunków atmosferycznych. Kolejne formowanie nastąpi po uzgodnieniu z Zamawiającym i otrzymaniu pisemnego zlecenia. Istnieje możliwość zmiany zakresu poprzez wyłączenie lub włączenie nowych odcinków żywopłotów. W ramach formowania żywopłotów przewiduje się również sprzątnięcie i wywiezienie odpadów roślinnych, d) cięcia sanitarne drzew, usuwanie odrostów korzeniowych i pniowych, a także wykonywanie zabiegów chirurgicznych na drzewach wraz ze zrębkowaniem ściętych gałęzi, pędów, e) podkrzesanie gałęzi drzew (do wys. min. 2 m) i krzewów wzdłuż ciągów pieszych i drogowych wraz ze zrębkowaniem ściętych gałęzi i pędów, f) wycinka drzew i krzewów, g) usuwanie wiatrołomów z terenów ulic miejskich i obiektów zieleni miejskiej. Wymagane podjęcie działań w ciągu max 1 godz. od przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego, h) renowacja trawników - przekopanie terenu, dowóz i wbudowanie ziemi urodzajnej (warstwa ok. 5 cm) oraz zasiew trawy i systematycznym podlewaniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 77.34.10.00 - Okrzesywanie drzew .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DROGSAN, ul. Warszawska 22A, 06-230 Różan, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 474556,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 493558,27

  • Oferta z najniższą ceną: 493558,27 / Oferta z najwyższą ceną: 493558,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.