eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Wykonywanie remontów ulic o nawierzchni utwardzonej, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Kutno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-11

Kutno: Wykonywanie remontów ulic o nawierzchni utwardzonej, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Kutno
Numer ogłoszenia: 106839 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kutno , pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 2531225, 2531100, faks 24 2531229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bipst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie remontów ulic o nawierzchni utwardzonej, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Kutno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na wykonywaniu remontów ulic o nawierzchni utwardzonej, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Kutno. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych poprzez wykonywanie nakładek asfalto-betonowych w systemach na gorąco; 2.2. Wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych w systemach na gorąco masą mineralno-bitumiczną z otaczarni; 2.3. Wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych w systemach na gorąco masą mineralno-bitumiczną produkowaną recyklerem; 2.4. Wykonywanie remontów elementów betonowych nawierzchni dróg; 2.5. Wykonywanie remontów elementów nawierzchni dróg mieszanką mineralno-asfaltową na zimno. 3. Opis przedmiotu zamówienia wynika z zakresu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 12 do siwz - płyta CD) oraz Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Wykaz ulic objętych zamówieniem publicznym określa Załącznik nr 11 do siwz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez Wykonawcę, po przedłożeniu oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przez które Zamawiający rozumie: a) wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych poprzez wykonywanie nakładek asfalto-betonowych w systemach na gorąco o łącznej wartości minimum 500 000,00 PLN brutto (pięćset tysięcy złotych) w przypadku złożenia oferty na część zamówienia, o której mowa w sekcji II.1.4) pkt 2.1. ogłoszenia; b) wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych w systemach na gorąco masą mineralno-bitumiczną z otaczarni o łącznej wartości minimum 500 000,00 PLN brutto (pięćset tysięcy złotych) w przypadku złożenia oferty na część zamówienia, o której mowa w sekcji II.1.4) pkt 2.2. ogłoszenia; c) wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych w systemach na gorąco masą mineralno-bitumiczną produkowaną recyklerem o łącznej wartości minimum 150 000,00 PLN brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) w przypadku złożenia oferty na część zamówienia, o której mowa w sekcji II.1.4) pkt 2.3. ogłoszenia; d) wykonanie remontów elementów betonowych nawierzchni dróg o łącznej wartości minimum 150 000,00 PLN brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) w przypadku złożenia oferty na część zamówienia, o której mowa w sekcji II.1.4) pkt 2.4. ogłoszenia; e) wykonanie remontów elementów nawierzchni dróg mieszanką mineralno-asfaltową na zimno o łącznej wartości minimum 100 000,00 PLN brutto (sto tysięcy złotych) w przypadku złożenia oferty na część zamówienia, o której mowa w sekcji II.1.4) pkt 2.5. ogłoszenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem technicznym w postaci: a) w przypadku złożenia oferty na część zamówienia, o której mowa w sekcji II.1.4) pkt 2.1. ogłoszenia: - rozkładarka - 1 szt. - frezarka - 1 szt. - skrapiarka - 1szt. - walec drogowy - 2 szt. - samochód samowyładowczy z przykryciem - 1 szt. b) w przypadku złożenia oferty na część zamówienia, o której mowa w sekcji II.1.4) pkt 2.2. ogłoszenia: - zagęszczarka lub walec drogowy - 1 szt. - skrapiarka - 1 szt. - młot pneumatyczny - 1 szt. - palnik gazowy - 1 szt. - samochód z przykryciem - 1 szt. c) w przypadku złożenia oferty na część zamówienia, o której mowa w sekcji II.1.4) pkt 2.3. ogłoszenia: - skrapiarka - 1 szt. - młot pneumatyczny - 1 szt. - palnik gazowy - 1 szt - recykler - 1szt - zagęszczarka lub walec drogowy - 1 szt d) w przypadku złożenia oferty na część zamówienia, o której mowa w sekcji II.1.4) pkt 2.5. ogłoszenia: - skrapiarka - 1 szt. - palnik gazowy - 1 szt. - zagęszczarka - 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą w wykonywaniu zamówienia, która posiada uprawnienia - prawo do pełnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (kierownik robót). Przez wyżej wskazane uprawnienia należy rozumieć: a) uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z dnia 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) lub inne odpowiadające tym uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego lub w przypadku osób nie będących obywatelami Rzeczypospolitej Polskiej: b) decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych i aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; albo c) prawo do świadczenia usług transgranicznych i tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez Wykonawcę, po przedłożeniu oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W przypadku składania dokumentu o którym mowa wyżej (wykaz robót budowlanych), Zamawiający żąda wskazania jedynie robót budowlanych opisanych w sekcji III.3.2) ogłoszenia oraz przedstawienia dowodów dotyczących tylko tych robót;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz OFERTA WYKONAWCY stanowiący Załącznik nr 1 do siwz. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przypadki zmian umowy oraz warunki tych zmian określają postanowienia § 3 ust. 9 i § 12 projektu umowy (Załącznik nr 3 do siwz).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wykonawcy mogą uzyskać osobiście w pokoju nr 332 w Urzędzie Miasta Kutno lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za jej udostępnienie wynosi 15,00 PLN..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kutno, Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, pok. 201 - Punkt Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 25.07.2013.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych poprzez wykonywanie nakładek asfalto-betonowych w systemach na gorąco.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: a) Wykonanie remontu (nakładki) o grubości 4 cm - 29581,25 m2; b) Masa asfaltowo-betonowa do wyrównywania podbudowy - 300 Mg; c) Frezowanie nawierzchni o grubości 3 cm - 15000 m2; d) Regulacja urządzeń: włazy kanalizacyjne; kratki ściekowe; studnie telekomunikacyjne - 150 szt.; e) Regulacja skrzynek zaworów - 100 szt. Podane ilości stanowią wielkości przewidywane do realizacji zamówienia i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych w systemach na gorąco masą mineralno-bitumiczną z otaczarni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: a) Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej o grubości 4 cm masą z otaczarni - 28000 m2; b) Mieszanka tłucznia i klińca wbudowanego w remontowaną nawierzchnię w przypadku ubytku głębszego niż 5cm - 24120 m2. Podane ilości stanowią wielkości przewidywane do realizacji zamówienia i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych w systemach na gorąco masą mineralno-bitumiczną produkowaną recyklerem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: a) Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm - 7200 m2; b) Mieszanka tłucznia i klińca wbudowanego w remontowaną nawierzchnię w przypadku ubytku głębszego niż 5cm - 6480 m2. Podane ilości stanowią wielkości przewidywane do realizacji zamówienia i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie remontów elementów betonowych nawierzchni dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: a) Ułożenie krawężnika (nowego-materiał Wykonawcy) - 4000 mb; b) Przełożenie krawężnika - 1700 mb; c) Remont betonem nawierzchni o grubości 12 cm - 245 m2. Podane ilości stanowią wielkości przewidywane do realizacji zamówienia i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie remontów elementów nawierzchni dróg mieszanką mineralno-asfaltową na zimno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: a) Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm - 1350 m2; b) Mieszanka tłucznia i klińca wbudowanego w remontowaną nawierzchnię w przypadku ubytku głębszego niż 5cm - 690,40 m2. Podane ilości stanowią wielkości przewidywane do realizacji zamówienia i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.