eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drohiczyn › Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-11

Drohiczyn: Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2013
Numer ogłoszenia: 106797 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ).

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Drohiczynie , ul. Warszawska 51, 17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie, tel. 085 6557025, faks 085 6557025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsdrohiczyn.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zsdrohiczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół w Drohiczynie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Drohiczynie, z podziałem na następujące części zamówienia: Część I - Świeże warzywa i owoce, kiszonki Część II - Wyroby piekarskie Część III - Mrożone artykuły spożywcze, ryby Część IV - Jaja kurze Część V - Artykuły spożywcze sypkie, przyprawy, przetwory, produkty strączkowe Część VI - Mięso świeże, wędliny, drób Część VII - Nabiał Część VIII - Przetwory nabiałowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.00.00.00-1, 03.22.00.00-9, 15.55.10.00-5, 15.81.10.00-6, 15.33.11.70-9, 15.33.21.00-5, 03.14.25.00-3, 15.83.00.00-5, 15.61.00.00-7, 15.51.00.00-6, 15.87.24.00-5, 15.87.00.00-7, 15.40.00.00-2, 15.89.10.00-0, 15.84.00.00-8, 03.21.22.00-2, 15.13.17.00-2, 15.11.00.00-2, 15.13.15.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu dostaw artykułów żywnościowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca, oprócz dokumentów określonych wcześniej, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a) Formularz Oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Formularz Cenowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III, 2/IV, 2/V, 2/VI, 2/VII, 2/VIII (w zależności, na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę). c) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. d) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2. Zgodnie z art.26 ust.2b ustawy pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty z uwzględnieniem treści art.93 ust.4 ustawy pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust.2. 2. Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) Zmiana przedmiotu umowy w zakresie jego parametrów (np. pojemność, składu itp.) jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu Stron umowy. Zmiana ta niemożepowodowaćpogorszeniajakościdostarczanychartykułów; b) Wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w §3 ust. 1 umowy, na wniosek Zamawiającego będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Wykonawcy. c) Wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w §3 ust. 1 umowy, na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych, tj. niezależnych od Wykonawcy. d) Skrócenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w §3 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. e) Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w §2 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. f) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. g) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. h) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w §2 ust. 1 umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku takiego odstąpienia, nie stosuje się kar określonych w § 5 ust. 4 niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsdrohiczyn.pl; bip.um.drohiczyn.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Drohiczynie ul. Warszawska 51 17-312 Drohiczyn (sekretariat szkoły pok.- 2).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół w Drohiczynie ul. Warszawska 51 17-312 Drohiczyn (sekretariat szkoły-pok. 2).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świeże warzywa i owoce, kiszonki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części I zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców, a także kiszonek dla potrzeb stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Drohiczynie. Zakres zamówienia obejmuje dostawy takich produktów jak m.in.: ziemniaki, marchew, buraki, kapusta, sałata, pomidory ogórki, pieczarki, porzeczka, jabłka, mandarynki arbuzy, winogrona itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.00.00-9, 15.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyroby piekarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części II zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów piekarskich dla potrzeb stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Drohiczynie. Zakres zamówienia obejmuje dostawy takich produktów jak m.in.: chleb, bułki, pączki, drożdżówki, babeczki z owocami, itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mrożone artykuły spożywcze, ryby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części III zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonych artykułów spożywczych i ryb dla potrzeb stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Drohiczynie. Zakres zamówienia obejmuje dostawy takich produktów jak m.in.: mieszanka kompotowa, fasolka szparagowa, kalafior, brokuł, brukselka, barszcz ukraiński, włoszczyzna, filety z pangi, filety z miruny, itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.22.90.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jaja kurze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części IV zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj kurzych dla potrzeb stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Drohiczynie. Zakres zamówienia obejmuje dostawy jaj kurzych w ilości 8.100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Artykuły spożywcze sypkie, przyprawy, przetwory, produkty strączkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części V zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych sypkich, przypraw, przetworów, produktów strączkowych dla potrzeb stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Drohiczynie. Zakres zamówienia obejmuje dostawy takich produktów jak m.in.: cukier, mąka, kasza jęczmienna i gryczana, ryż, sól, makaron, przyprawy: liść laurowy, ziele angielskie, pieprz, majeranek; olej, majonez, ocet, itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.00.00-5, 15.87.24.00-5, 15.87.00.00-7, 15.89.00.00-3, 15.61.00.00-7, 15.33.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.89.10.00-0, 15.84.00.00-8, 03.21.22.00-2, 15.83.00.00-5, 15.85.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mięso świeże, wędliny, drób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części VI zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżego mięsa, wędlin i drobiu dla potrzeb stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Drohiczynie. Zakres zamówienia obejmuje dostawy takich produktów jak m.in.: łopatka wieprzowa, szynka wieprzowa, schab, karkówka, kości karkowe, kiełbasa, baleron, filety z kurczaka, udka z kurczaka, porcje rosołowe, parówki itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.17.00-2, 15.13.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nabiał.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części VII zamówienia jest sukcesywna dostawa nabiału dla potrzeb stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Drohiczynie. Zakres zamówienia obejmuje dostawy takich produktów jak m.in.: śmietana, mleko, masło, twaróg mielony..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00-6, 15.55.10.00-5, 15.53.00.00-2, 15.42.00.00-8, 15.54.00.00-5, 15.51.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przetwory nabiałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części VIII zamówienia jest sukcesywna dostawa przetworów nabiałowych dla potrzeb stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Drohiczynie. Zakres zamówienia obejmuje dostawy takich produktów jak m.in.: jogurt, margaryna, ser żółty, serek twarożkowy, serek waniliowy itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00-6, 15.55.10.00-5, 15.89.80.00-9, 15.42.00.00-8, 15.54.00.00-5, 15.54.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.