eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murów › Odbudowa obiektu mostowego w ciągu drogi gminnej nr 101 502 O w Radomierowicach ul. Wolności.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-05

Murów: Odbudowa obiektu mostowego w ciągu drogi gminnej nr 101 502 O w Radomierowicach ul. Wolności.
Numer ogłoszenia: 106777 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Murów , ul. Dworcowa 2, 46-030 Murów, woj. opolskie, tel. 0-77 4214034, faks 0-77 4214032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa obiektu mostowego w ciągu drogi gminnej nr 101 502 O w Radomierowicach ul. Wolności..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Odbudowa obiektu mostowego na rzece Opusta w ciągu gminnej drogi publicznej nr 101 502 O Święciny - Radmierowice . Przedmiot zamówienia obejmuje odbudowę przepustu drogowego w Radomierowicach w ciągu ul. Wolności (droga 101 502 O) zlokalizowanego na działce ewidencyjnej nr 37 k.m. 1 - ul. Wolności : -z dwóch rur O 1200 mm długości 7,0 m z polietylenu wg normy PN-EN 9969, -podsypki z pospółki gr. 50 cm -obsypki z pospółki i kamienia łamanego gr . 57 cm, -wykonania monolitycznych lub prefabrykowanych ścian czołowych przepustu, -umocnienia dna i skarpy przy wlocie i wylocie przepustu płytami ażurowymi na podsypce cementowo-piaskowej -wykonania nawierzchni drogowej gr. 8 cm z betonu asfaltowego na szerokości 4,0m, -wykonania poboczy szer. 1,0m z kamienia łamanego . Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót rozbiórkowych, budowlanych i drogowych niezbędnych do wykonania przedmiotowego zadania inwestycyjnego, w tym dostawa prefabrykatów i materiałów budowlanych, wywóz i utylizacja odpadów budowlanych i nadwyżki urobku na składowisko odpadów oraz wykonanie niezbędnych prób, pomiarów wraz z pełną obsługę geodezyjną. Zamówienie obejmuje sporządzenie i uzgodnienie z zarządcą drogi projektu organizacji ruchu, zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót wraz z oznakowaniem. Ponadto w ramach zamówienia należy wykonać uregulowania i oczyszczenia cieku z odbudową skarp w granicach geodezyjnych cieku . Realizacja przedmiotowego zadania została zgłoszona w dniu 22.12.2011r. do właściwego organu administracji architektonicznego-budowlanego (Starostwo Powiatowe Wydział Budownictwa), na które nie wniesiono sprzeciwu. Każdy z oferentów winien dokonać wizji lokalnej ze szczególnym uwzględnieniem oględzin warunków placu budowy celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i niezbędnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania cen lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszt wizji lokalnej poniesie oferent. Załączony do specyfikacji przedmiar robót ma wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowi podstawy do sporządzenia oferty. Oferent jest zobowiązany do ustalenia wielkości i rodzaju robót niezbędnych do wykonania zamówienia w oparciu o dokonaną wizję w terenie, posiadaną wiedzę, dokumentację projektową i obowiązujące przepisy i normy, a które to wielkości robót stanowić będą o wartości przedkładanej przez niego oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości 2.505,00zł, słownie: dwa tysiące pięćset pięć złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia prawa Wykonywacy do ubiegania się o zamówienie publiczne określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiającu żąda złożenia: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie o któerym mowa w art. 22 ust. 1 ma być złożone: a) wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców ( jeżeli będzie je składał pełnomocnik wówczas pełnomocnictwo musi obejmować nie tylko upoważnienie do występowania w imieniu wszystkich Wykonawców, ale także upoważnienie do występowania w imieniu każdego z Wykonawców z osobna), albo b) przez każdego Wykonawcę odrębnie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia. ,Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem do wykazu dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykażeco najmniej 2 roboty remontowo- budowlane obiektu mostowego lub przepustu drogowego każda o wartości minimum 150 000zł brutto. W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załączy pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , że wyżej wymieniony warunek Wykonawca spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykon ania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Warunek uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże :Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: kierownika robót z uprawnieniami do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej / wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego/ w specjalności mostowej bez ograniczeń i posiadającego co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionemu i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli będą one potwierdzać wymagany zakres. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osobę wskazaną w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osoby wskazanej w ofercie Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez niego czynności. W przypadku wykazania w wykazie osoby, którą udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu dołączy pisemne zobowiązanie do udostępnienia danej osoby, wystawione przez podmiot udostępniający.Dokonanie oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów , a nastepnie dokona sprawdzenia spełnienia warunku według zasady spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty ( aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika robót, przedstawionego w ofercie jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptując nowego kierownika w przypadku gdy: 1) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika robót w przypadku: choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika robót lub nie wywiązywania się kierownika robót z obowiązków wynikających z umowy, jeżeli zmiana kierownika robót stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia. 2) Zamawiający może żądać, a Wykonawca musi to żądanie spełnić we wskazanym przez Zamawiającego terminie , zmiany kierownika robót z powodu iż nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy i przepisów prawa. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania robót w przypadku: 1) konieczności przerwania robót ze względu na wyjątkowo niekorzystne warunki atmosferyczne( np. opady deszczu uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z dokumentacją i specyfikacją techniczną , co może uniemożliwić terminową realizację zadania. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy a zmiana może nastąpić w przypadku gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia i Strony umowy wyrażą zgodę. 2) z powodu wstrzymania robót przez Zamawiającego lub inny Organ uprawniony nie wynikających z winy Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.murow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Murów ul. Dworcowa 2 46-030 Murów pokój nr 19 nieodpłatnie. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację pocztą wówczas pobierze tylko koszty przesyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Murowie ul. Dworcowa 2 46-030 Murów pokój nr 10 /sekretariat/..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.