eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › prace projektowe dla I etapu budowy Campusu Akademii Muzycznej we Wrocławiu - budowy sali muzyczno-dydaktycznej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego



Ogłoszenie z dnia 2007-01-29

POZYCJA 10676

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: prace projektowe dla I etapu budowy Campusu Akademii Muzycznej we Wrocławiu - budowy sali muzyczno-dydaktycznej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, do kontaktów: Maria Gosowska, Plac Jana Pawła II nr 2, 50-043 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3555543 w. 123, fax 071 3552849, e-mail: info@amuz.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.amuz.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace projektowe dla I etapu budowy Campusu Akademii Muzycznej we Wrocławiu - budowy sali muzyczno-dydaktycznej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: projektu wykonawczego, uzupełnień do STWiOR, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi na podstawie dokumentacji projektowej, której opracowanie stanowi przedmiot niniejszego zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 4 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Posiadają uprawnienia do prowadzenia i wykonania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 5. Wniosą wadium o wartości 4 000,00 zł i na zasadach określonych w SIWZ; 6. Okres udzielonej przez Projektanta gwarancji oraz rękojmi na przedmiot umowy mija wraz z zakończeniem okresu gwarancji jakości i rękojmi za zrealizowany I etap zamówienia. 7. Wykonają prace objęte zamówieniem w terminie 5 miesięcy od dnia podpisania umowy, w tym zakres satnu zerowego w terminie 2 miesięcy od podpisania umowy. 8. W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał prace projektowe, w tym minimum: projekt budowlany lub wykonawczy sali audytoryjnej lub sali koncertowej o kubaturze nie mniejszej niż 1500 m sześc. 9. Wykonawca dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem, posiadającym doświadczenie w pracach projektowych: 1) Główny Projektant - posiada: wymagane uprawnienia do projektowania, indywidualne ubezpieczenie OC, przynależy do Izby Samorządu Zawodowego, ma co najmniej 10 letnie doświadczenie w projektowaniu w tym jest autorem co najmniej jednej sali koncertowej o kubaturze nie mniejszej niż 1500 m sześc.; 2) Projektant: architekt - posiada: wymagane uprawnienia do projektowania, indywidualne ubezpieczenie OC, przynależy do Izby Samorządu Zawodowego, ma co najmniej 5 letnie doświadczenie w projektowaniu w tym jest autorem co najmniej jednej sali koncertowej o kubaturze nie mniejszej niż 1500 m sześc.; 3) Konstruktor, projektant konstrukcji budowy dróg i ulic, projektant instalacji: elektrycznych, telekomunikacyjnych, projektant instalacji i sieci sanitarnych - posiada: wymagane uprawnienia do projektowania, indywidualne ubezpieczenie OC, przynależy do Izby Samorządu Zawodowego oraz posiada, ma co najmniej 5 letnie doświadczenie w projektowaniu; 4) Projektant wnętrz, akustyk, technolog sceny - posiada indywidualne ubezpieczenie OC, ma co najmniej 5 letnie doświadczenie w projektowaniu oraz posiada w dorobku zawodowym projekt co najmniej jednej sali koncertowej o kubaturze nie mniejszej niż 1500 m sześc.; 5) Projektant zieleni - posiada indywidualne ubezpieczenie OC, ma 3 letnie doświadczenie w projektowaniu; 10. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50% równowartości zaoferowanej ceny za prace projektowe (netto). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych poniżej w niniejszym ogłoszeniu, wg zasady spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej . Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty (odpis lub zaświadczenie) wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; 2. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w odniesieniu do osób, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Uwaga: za aktualne w rozumieniu tego punktu uznaje się informacje z Krajowego Rejestru Karnego wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Za aktualne w rozumieniu niniejszego ustępu uznaje się informację wystawioną z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. Uwaga: Informację składa tylko wykonawca będący "podmiotem zbiorowym" w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197, poz. 1661 z póz. zm.); 4. aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego dla wykonawcy urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat. Jeżeli wykonawca nie może przedłożyć zaświadczenia o takiej treści wymagane jest przedłożenie aktualnego zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; 5. aktualne zaświadczenie z właściwego dla wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Jeżeli wykonawca nie może przedłożyć zaświadczenia o takiej treści wymagane jest przedłożenie aktualnego zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; 6. kserokopii, potwierdzonych za zgodnosć z oryginałem, uprawnień, zaświadczeń oraz ubezpieczeń - dla każdej osooby odrębnie - na potwierdzenie spełniania wymagań określonych powyżej - w punkcie 9 opisu warunków udziału w postępowaniu i opłaceniou składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; 7. wykazu na potwierdzenie spełniania warunków z punktu 8 opisu warunków udziału w postępowaniu - w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonania przez Wykonawcę prac projektowych, w tym minimum: projektu budowlanego lub wykonawczego co najmniej jednej sali audytoryjnej lub koncertowej o kubaturze nie mniejszej niż 1500 m3 z podaniem przedmiotu opracowania, jego wartości, daty wykonania i nazwy odbiorcy i dokumentów potwierdzających, że roboty wyszczególnione przez Wykonawcę w wykazie zostały wykonane należycie (dokumentami takimi mogą być, np. referencje). 8. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50% równowartości zaoferowanej ceny za prace projektowe (netto). Wykonawca zagraniczny przedkłada w miejsce dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1-5 następujące dokumenty: a) aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zagraniczny zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiedni, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej) potwierdzające, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności, złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego odpowiednio: kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego. Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; b) aktualne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osób, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej) potwierdzające, że osoby te nie zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo w popełnione celu osiągnięcia korzyści majątkowej. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego kraju pochodzenia osób, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 4 8). Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się zaświadczenie lub oświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; c) aktualny dokument wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zagraniczny ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez niego działalności gospodarczej) potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w jego miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego odpowiednio kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego. Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; d) aktualny dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca zagraniczny ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej) potwierdzające, że wykonawca ten nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat. Jeżeli wykonawca zagraniczny nie może przedłożyć dokumentów o takiej treści wymagane jest przedłożenie aktualnego dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że wykonawca zagraniczny uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego odpowiednio kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego. Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; e) aktualny dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca zagraniczny ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Jeżeli wykonawca zagraniczny nie może przedłożyć dokumentów o takiej treści wymagane jest przedłożenie aktualnego dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że wykonawca zagraniczny uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym ustępie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego odpowiednio kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego. Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. Dokumenty, o których mowa powyżej w punkcie 6 wykonawca zagraniczny przedstawia zgodnie z przepisami kraju miejsca zamieszkania lub pochodzenia osób, których dotyczą. Dokumenty, o których mowa powyżej w punkcie 7 oraz 8 wykonawca zagraniczny składa tak jak wykonawca polski. W przypadku oferty wspólnej każdy z podmiotów występujących wspólnie składa w odniesieniu do siebie dokumenty wymienione powyżej w punktach: 1-5. W przypadku oferty wspólnej należy dołączyć ustanowione przez wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo wskazujące osobę reprezentującą tych wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu wraz z uprawnieniem do zawarcia umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.wroc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.02.2007, godzina 10:30, siedziba zamawiającego, sala Senatu nr 114.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.