eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Budowa magazynu muzealnego na Przedzamcza Zespołu Zamkowego w Malborku.Znak sprawyZp 7/2008.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Malbork: Budowa magazynu muzealnego na Przedzamcza Zespołu Zamkowego w Malborku.Znak sprawy: Zp 7/2008.
Numer ogłoszenia: 106757 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamkowe w Malborku, ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork, woj. pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury. Muzeum..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa magazynu muzealnego na Przedzamcza Zespołu Zamkowego w Malborku.Znak sprawy: Zp 7/2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa magazynu muzealnego na terenie Przedzamcza Zespołu Zamkowego w Malborku, w oparciu o dokumentację projektową wielobranżową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Szczegółowy zakres prac przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ - Dokumentacja techniczna wraz z przedmiarami robót stanowiąca integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Wymagania organizacyjne: Zaznaczyć należy, że wszelkie roboty ziemne muszą być wykonywane pod nadzorem archeologicznym bez użycia sprzętu mechanicznego. Nadzór archeologiczny, budowlany i branżowy zapewnia Zamawiający.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie magazynów Oryginalny kod CPV: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i podnośników Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 25 000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. O/Malbork Nr 55 2030 0045 1110 0000 0039 2450 z dopiskiem: Wadium - budowa magazynu. Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 3.W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa w art. 46 ustawy Pzp..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki określone w artykule 22 i 24 ustawy Pzp, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: a. wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane obiektów w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia SIWZ, o wartości łącznej brutto nie mniejszej niż 3.000.000 zł (słownie: trzy miliony złotych); b. dysponuje i wskaże do realizacji niniejszego zamówienia: osoby, które będą wykonywać zamówienie w tym: -kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane wykonawcze, przynależność do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, a także dokumenty stwierdzające przygotowanie zawodowe uprawniające do wykonywania prac w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą z dn. 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. nr 162 z 17.09.2003 r. poz. 1568) art. 3 pkt. 8 oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury z dn. 9 czerwca 2004 r. - § 8.1 i § 13 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150 z 2004 r., poz. 1579). -kierowników robót branżowych posiadających uprawnienia budowlane wykonawcze branżowe oraz przynależność do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, 1.3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca będzie posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Przystępując do przetargu Wykonawca dołączy kopię aktualnej polisy od odpowiedzialności cywilnej wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz dokument poświadczający zapłatę całości składki za cały okres ubezpieczenia wynikający z tej polisy na warunkach nie gorszych niż: -Zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej winien obejmować odpowiedzialność cywilną za szkody będące następstwem czynu niedozwolonego (odpowiedzialność cywilną deliktową), oraz odpowiedzialność cywilną z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (odpowiedzialność cywilną kontraktową) z tytułu prowadzonej przez ubezpieczonego działalności i posiadanego mienia. -Ubezpieczenie winno obejmować szkody wyrządzone w wyniku wypadku ubezpieczeniowego, który zaszedł w okresie ubezpieczenia. -Suma gwarancyjna (suma ubezpieczenia) nie powinna być niższa niż 1 000 000 zł (jeden milion złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia. -W przypadku, w którym Wykonawca powierzać będzie powierzone mu umową zadania podwykonawcom nie będącym pracownikami Wykonawcy - ubezpieczenie OC winno obejmować swym zakresem także szkody wyrządzone przez podwykonawców (klauzula podwykonawców). 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 i 7 niniejszej SIWZ. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z Wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1.: 6.1.1, 6.1.2, 6.1.3, 6.1.4, 6.1.5, 6.1.8 SIWZ, a wszyscy Wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty o których mowa w punktach: 6.1: 6.1.6, 6.1.7 i 6.2. i 6.3 SIWZ. Ponadto w/w Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika, o którym mowa w punkcie 12 SIWZ. 4.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, Wykonawca złoży następujące oświadczenia i dokumenty: A.1.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczenia z postępowania - wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ; A.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wykazujące prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; A.4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.6.wykaz o doświadczeniu zawodowym (Doświadczenie zawodowe) Wykonawcy zgodnie z pkt. 5.1.2a SIWZ. Wykaz powinien zawierać: nazwę odbiorców, przedmiot prac, daty, wartość w PLN - wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty np.: protokoły odbioru, czy też referencje potwierdzające, że wymieniane prace zostały wykonane należycie; A.7. informację o kierowniku budowy i kierownikach robót branżowych, skierowanych do wykonania zamówienia. Należy dołączyć ich dokumenty kwalifikacyjne zgodnie z pkt 5.1.2b SIWZ. A.8. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z warunkami określonymi w pkt. 5.1.3. SIWZ. A.9.pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. B.Potwierdzenia, że Wykonawca wniósł wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. C.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. - w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. D.Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. E.Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Termin gwarancji na wykonane prace - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.malbork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Zamkowe w Malborku ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat muzeum..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.